Strona 28 z 52 PierwszyPierwszy ... 18 26 27 28 29 30 38 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 271 do 280 z 520

Wątek: Problem z logowaniem

  1. #271
    Osadnik Awatar deagostini85
    Dołączył
    29.09.2014
    Posty
    112
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez tomassos Zobacz posta
    Ja właśnie smażę pozdrowienia do Düsseldorfu od dwóch kolegów z gildii, którzy nie mogą się zalogować. Wiadomość kieruję pod adres info@bluebyte.de Może jak im skrzynkę zarzucimy wiadomościami po polsku, niemiecku i angielsku to ktoś pogoni Support.
    Moje już poleciały po drutach... poczekamy zobaczymy

  2. #272
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.10.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Złota Góra
    Winenetou lipa,nic dodac nic ujac wszyscy lezymy

  3. #273
    Osadnik
    Dołączył
    10.08.2013
    Posty
    78
    Serwer
    Złota Góra
    Jak ktoś skleci jakąś sensowną wiadomość do naszych zachodnich sąsiadów, może się podzielić. Na pewno sporo osób skorzysta.

  4. #274
    Początkujący Osadnik Awatar NerwusEx
    Dołączył
    03.10.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Złota Góra
    to mi odpisali,to są jakieś jaja,idiotów z nas robią :

    Witaj NerwusEx,

    dziękuję za wiadomość.

    Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.

    Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.

    Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie przyniesie rozwiązania, proszę spróbować zalogować się do gry przy użyciu innej przeglądarki, może to wpłynąć pozytywnie na stabilność gry.

    W razie dalszych pytań bądź wątpliwości, proszę o kontakt.

    Proszę mieć na uwadze, że jeśli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu 48 godzin, niniejsze zgłoszenie zostanie automatycznie zamknięte. W takiej sytuacji będzie koniecznie utworzenie nowego zgłoszenia.

    Pozdrawiam,

    Kasia

    Zespół The Settlers Online

  5. #275
    Początkujący Osadnik Awatar NerwusEx
    Dołączył
    03.10.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Złota Góra
    to mi odpisali :

    Witaj NerwusEx,

    dziękuję za wiadomość.

    Opisany przez Ciebie problem może być spowodowany błędnymi lub/i nieaktualnymi danymi w pamięci podręcznej (tzw. cache) Twojej przeglądarki.

    Aby mieć pewność, że korzystasz z aktualnej wersji gry, zalecamy regularnie czyścić pamięć podręczną przeglądarki internetowej.

    Jeśli wyczyszczenie pamięci podręcznej nie przyniesie rozwiązania, proszę spróbować zalogować się do gry przy użyciu innej przeglądarki, może to wpłynąć pozytywnie na stabilność gry.

    W razie dalszych pytań bądź wątpliwości, proszę o kontakt.

    Proszę mieć na uwadze, że jeśli nie otrzymam odpowiedzi w ciągu 48 godzin, niniejsze zgłoszenie zostanie automatycznie zamknięte. W takiej sytuacji będzie koniecznie utworzenie nowego zgłoszenia.

    Pozdrawiam,

    Kasia

    Zespół The Settlers Online

  6. #276
    Początkujący Osadnik Awatar NerwusEx
    Dołączył
    03.10.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Złota Góra
    sorki za debel

  7. #277
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.01.2015
    Posty
    9
    Serwer
    Złota Góra
    mnie nie zaszczycili odpowiedzia

  8. #278
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.11.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Złota Góra
    mi ludwisarnia i prochowy pracuja juz bez premi , konczylem synkow , zapke na wymianke juz mialem-strata nie zrobiona a tu takie cos ... trudno beda lezec 20k klejek

  9. #279
    Osadnik
    Dołączył
    25.09.2012
    Posty
    24
    Serwer
    Złota Góra
    Do Ciebie przynajmniej teoretycznie człowiek odpisał Mnie tylko automat ośmielił odpowiedzią

  10. #280
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.10.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Złota Góra
    kasia napisala to samo do mnie tylko zmienila nick w pozdrowieniach a resze wiadomosi taka sama jak u mnie

Strona 28 z 52 PierwszyPierwszy ... 18 26 27 28 29 30 38 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.