Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za usunięciem przygód z sklepu

Głosujących
34. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Jestem za

    4 11.76%
  • Jestem przeciw

    24 70.59%
  • Jest mi to obojetne

    0 0%
  • Dobrze jest jak jest nic nie zmieniajmy

    6 17.65%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Przygody w sklepie

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.08.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Przygody w sklepie

    Proponuje usuniecie z sklepu wszelkich przygód za mapki. Przygody można by zdobyć z dropów, z poszukiwań i z szkatułki jak teraz, ale w niej powinny być wszystkie przygody dostępne w grze. Produkowane mapki można by używać do kupowania szkatułek lub jako koszt słania odkrywcy...
    Mam nadzieje ze z czasem przygody nabrały by wartości.

  2. #2
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    664
    Serwer
    Złota Góra
    to po co były by wtedy mapki?
    CENOWA DEMOLKA
    Najtaniej - tylko u Polka!


    Zgarnij już teraz najlepsze oferty -> waga Polk

  3. #3
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez wat25 Zobacz posta
    Mam nadzieje ze z czasem przygody nabrały by wartości.
    Po co ?
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #4
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.08.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez wat25 Zobacz posta
    Produkowane mapki można by używać do kupowania szkatułek lub jako koszt słania odkrywcy...
    .
    Polkjmn

    Sparkz by było ciekawiej... a nie tylko byki, Cr non stop. Niedobór "lepszych przygód" ruszył by handel nimi.

  5. #5
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez wat25 Zobacz posta
    Sparkz by było ciekawiej... a nie tylko byki, Cr non stop. Niedobór "lepszych przygód" ruszył by handel nimi.
    odwrotnie, niedobor lepszych przygod spowodowalby, ze te ktore sie trafia w poszukiwaniach sa chomikowane na wlasny uzytek.

    Usuwajac mozliwosc dowolnego kupowania przygod jedyne co osiagniesz to odebranie graczom wyboru i zmuszenie ich do wykonywania przygod ktore dobrowolnie omijali szerokim lukiem. Ci natomiast ktorzy chcieli roznorodnosci maja ja teraz w znacznie wiekszym stopniu niz proponujesz, bo przynajmniej maja pelny asortyment przygod a nie musza polegac na tym co przypadkowo wpadnie do gwiazdy.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.08.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Masz teraz przykład z krawcami Sparkz... Przygody były chomikowane jak mówisz... ale zwiększony popyt i lepsze ceny teraz, z gwiazdy je wyjmują...Twoje odebranie graczom wyboru dla mnie jest przymuszeniem do kombinowania jak zdobyć "lepsze przygody". Rewolucja podobna do tej jak usuniecie broni z dropów...która moim zdaniem zła nie była.
    Ale jak widzę niestety pomysł się nie podoba wiec trudno

  7. #7
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Krawce to zupelnie inna bajka bo zainteresowanie nimi nie wynika z tego ze nie sa ogolnodostepne tylko z tego ze sa obecnie najlepszym sposobem bicia expa. Dla rownowagi masz wynalazki jak Najazd wikingow ktorego wiekszosc pewnie w zyciu nie robila.

    Ceny sa bez znaczenia bo nikt sposrod tych do ktorych aktualizacja jest adresowana jesli jest przy zdrowych zmyslach tych przygod nie sprzedaje, wiec kokosy robi na expie a nie na handlu.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  8. #8
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.08.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Najlepszym sposobem bicia expa są wikingowie i ataki z zaskoczenia... nie krawce ... krawce schodzą ponieważ ludzie potrzebują fasole... a exp przy okazji jest godziwy...Zabierz z handlu dziś przygody a za miesiąc dmk będzie wart 3x tyle co dziś. Warto wspomnieć ze TSO to gra strategiczno-HANDLOWA.
    PS a jeśli jutro ktoś Ci Sparks da lodowa za synów na handlu ...nie dasz mu....nawet z zdrowymi zmysłami dasz.To czy chomikujesz czy nie jest zależne od tego ile dostaniesz za to co co chomikujesz...Wszystko zależy od popytu...Popyt trzeba stworzyć ...co jest intencją tego pomysłu.

  9. #9
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez wat25 Zobacz posta
    Najlepszym sposobem bicia expa są wikingowie i ataki z zaskoczenia... nie krawce ...
    Akurat .... Ludzie kupujac dropy z krawcow poluja na mini zadania ktore daja od 40k do ponad 100k expa prawie bez zadnego wysilku
    A zrobic 4x to kolo 3-4h czasu

  10. #10
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez wat25 Zobacz posta
    Warto wspomnieć ze TSO to gra strategiczno-HANDLOWA.
    To nie jest gra handlowa. W zamierzeniu mogla byc, ale sposob w jaki jest skonstruowana to wyklucza.

    Podobnie jak oficjalnie powinna przynalezec do gatunkow MMO, a realnie jest w zasadzie Single Player.

    btw :

    Cytat Zamieszczone przez wat25 Zobacz posta
    PS a jeśli jutro ktoś Ci Sparks da lodowa za synów na handlu ...nie dasz mu....nawet z zdrowymi zmysłami dasz.
    Jutro - dam bez zastanowienia. Po takich zmianach jak proponowane po prostu odmowie ;p
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 18.10.2015 o 08:15
    "A necromancer is just a really, really late healer"

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.