Zdaje się były pomysły ze specjalnym szybkim generałem do kupowania łupów, a ja tu mam pomysł na specjalną premię do tego rodzaju zastosowań.
Oczywiście premie do ubijania przeciwników już mamy: strzały i skrytobójca.
Ale ubijają one sporo przeciwników i są drogie, słabo dostępne.
Możnaby więc zaproponować stosowną premię do wytwarzania w Specjalnym Magazynie Prowiantu.
Surowcem do wytwarzania premii mogłoby być przykładowo złoto, bo osobiście uważam, że na dlaszym etapie gry brakuje zastosowań dla tego towaru, a produkcja jest raczej spora. Prowadzi to do hiperinflacji. Mogłoby to pomóc ograniczyć problem.
nazwa: Złoty bełt
Produkcja:
- koszt: 400 monet
- czas: 15 min.
Działanie:
- 20-30 obrażeń
- atakuje najsłabsze jednostki
Takie wartości pozwoliłaby załatwić jakąś słabszą jednostkę typu konie, jednostki strzeleckie, ale raczej nie w krawcach, gdzie jednostki bywają silniejsze, ani nowych przygodach epickich, których jeszcze nie robiłem, ale tak przypuszczam.
Dlatego mogłaby też być wersja droższa i silniejsza do takich zastosowań:
nazwa: Złota włócznia (lub Złoty oszczep)
Produkcja:
- koszt: 1200 monet
- czas: 30 min.
Działanie:
- 60-80 obrażeń
- atakuje najsłabsze jednostki
Wartości są oczywiście przykładowe, chciałem zapodać pomysł na tego typu premię. Można wpisywać w komentarzach swoje propozycje parametrów takiej premii.
Receptura na to mogłaby być do kupienia za prezenty podczas wydarzenia Bożonarodzeniowego.