Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 29

Wątek: popsute zarządzanie gildią

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.09.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez BB_Penelopa Zobacz posta
    Witam,

    Proszę napisać do Supportu, najlepiej bezpośrednio na adres: account.support@thesettlersonline.pl

    Pozdrawiam,
    BB_Penelopa
    Szanowna Penelopo
    To chyba żart?
    Nie można skasować zadań gildyjnych prawdopodobnie na wszystkich serwerach.
    To nie jest sprawa dotycząca pojedynczych graczy.
    Czy na pewno liderzy wszystkich gildii, ze wszystkich serwerów, muszą pisać do supportu?
    Jeżeli tak, to czemu właściwie służy ten dział?
    Wydawało mi się zawsze, że jeżeli ludzie piszą na forum o problemach z grą to moderator zgłasza to wyżej i błąd zostaje naprawiony.
    Takie rozwiązania są stosowane z powodzeniem w innych grach, a jedynie trudne przypadki indywidualne wymagają pisania do supportu.

  2. #12
    Początkujący Osadnik Awatar Hana1
    Dołączył
    27.01.2014
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    witam, mam ten sam problem, moze cos da dzisiejsza konserwacja??Pozdrawiam

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.04.2013
    Posty
    7
    Serwer
    Czarci Gaj
    Potwierdzam.
    Błąd cały czas występuje (serwer Czarci Gaj, gildia HET).
    Nie da się sensownie zarządzać gildią.

  4. #14
    Odkrywca Awatar Jurek12345
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    581
    Serwer
    Czarci Gaj
    Również serwer Czarci Gaj (gildia KST). Suport poinformowany. Czy suport może skasować zadanie gildijne? Bo już 3 dzień wisi. Miejmy nadzieję że najbliższa konserwacja to naprawi.

  5. #15
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Też potwierdzam że jest bez zmian.
    Wątpię że w czasie konserwy naprawią, kiedyś był podobny problem, naprawa zajęła bardzo dużo czasu.

  6. #16
    Odkrywca Awatar Adamynas
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    279
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A co mamy powiedzieć my FPC , kiedy lider od pewnego czasu jest w bananowej krainie i nawet z tronu spokojnie zejść nie może... żenuła
    Censored by BB_Penelopa many times....
    Walcz z MOD jak Don Kichot

  7. #17
    Odkrywca Awatar misiasia
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    354
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Adamynas Zobacz posta
    A co mamy powiedzieć my FPC , kiedy lider od pewnego czasu jest w bananowej krainie i nawet z tronu spokojnie zejść nie może... żenuła
    U nas jak był problem z przeniesieniem władzy, to napisałam do supportu, opisałam dokładnie sytuację, kto schodzi, kto wchodzi i naprawili.
    Natomiast w obecnym przypadku, odpowiedź suppa jest, żeby czekać. No to czekamy ;/

  8. #18
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez misiasia Zobacz posta
    Natomiast w obecnym przypadku, odpowiedź suppa jest, żeby czekać. No to czekamy ;/
    Ale to taka odpowiedz z rodzaju nie zawracajcie nam tym głowy, jak komuś się będzie nudziło to może naprawi, czy jednak jest jakaś nadzieja że naprawia to wcześniej niż za kilka tygodni albo nigdy.

  9. #19
    Odkrywca Awatar Rosadamascena
    Dołączył
    04.01.2013
    Posty
    554
    Serwer
    Złota Góra
    misiasia to ciesz się, że masz odpowiedź ja pisałam w innej sprawie - support udaje chyba, że nie otrzymali ani poprzedniego zgłoszenia ani obecnego

  10. #20
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Tylko ze to nie support to naprawia

    Oni przekazuja info technikom a oni to potem jakos naprawiaja

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.