Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 31

Wątek: problem ze wszytkim

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    19.04.2013
    Posty
    3
    Serwer
    Nowy Świat
    Macie rację. Coś jest nie tak. U mnie długo się loguje a potem bardzo długo wczytuje mapy i są straszne opóźnienia nie idzie grać np odnowić pola itd dlatego z przygodami nawet nie próbowałem. Zaczęło się jakoś wczoraj

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Słoneczny Gród
    i o dziwo 18:20 wszystko wraca do normy,juz u mnie jest ok,o co biega???

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    30.05.2014
    Posty
    23
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    U mnie też lepiej, ale nie idealnie. Pisałem do supportu m.in. "Problem pojawił się wczoraj po południu i dziś po południu, nie zależy
    od przeglądarki ani systemu, sieć działa poprawnie (sprawdzałem przepustowość - w normie).", to support odpisał "Jeżeli korzysta Pan z oprogramowania Windows 10, zalecam odinstalowanie i ponowne zainstalowanie programu Adobe Flash Player - powinno to pomóc w rozwiązaniu problemu." echch...

  4. #14
    Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Słoneczny Gród
    18:55,problem powraca,relog,5 min czasu oczekiwania na wejscie i nic sie nie da zrobic

    no i taka ciekawostka dla supportu,oczywiscie bo w zgłoszeniu podałem ten link do forum, z pozdrowieniami godz.19:14 gra juz działa u mnie idealnie,bez relogów itp.
    Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 09.09.2015 o 23:55 Powód: połączenie postów (proszę korzystać z edycji)

  5. #15
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.09.2012
    Posty
    237
    Serwer
    Złota Góra
    Nie wiem jak u innych, ale u mnie znowu zaczyna sie to samo, wyslanie nawet gienkow jest niemożliwe... może ktoś sie wreszcie tym zajmie, co chwile problemy z działaniem i co chwile konserwacje serwera logowania jak grać się nie da...

  6. #16
    Osadnik Awatar jarekpolak1
    Dołączył
    07.08.2012
    Posty
    53
    Serwer
    Czarci Gaj
    ****a fajansiarze gra muli a oni adobe zaktualizuj////

  7. #17
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    30.05.2014
    Posty
    23
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Owszem, znowu muli, znaczy odpowiedzi serwera dochodzą z opóźnieniem. A support uporczywie wysyła bezsensowne rady. Jeśli muli niezależnie od systemu, przeglądarki ani historii grania, to reinstalacje flasha, zmiana przeglądarki ani czyszczenie cache'a nie pomogą. A jakoś nic innego nie potrafią zaproponować.

  8. #18
    Osadnik Awatar jarekpolak1
    Dołączył
    07.08.2012
    Posty
    53
    Serwer
    Czarci Gaj
    juz nie muli juz calkiem wywala

  9. #19
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.09.2012
    Posty
    237
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Tatuń Zobacz posta
    Owszem, znowu muli, znaczy odpowiedzi serwera dochodzą z opóźnieniem. A support uporczywie wysyła bezsensowne rady. Jeśli muli niezależnie od systemu, przeglądarki ani historii grania, to reinstalacje flasha, zmiana przeglądarki ani czyszczenie cache'a nie pomogą. A jakoś nic innego nie potrafią zaproponować.
    Mi zaproponowali przeinstalownie systemu, ktorego i tak nie zrobilam a gra po dwuch dniach zaczela dzialac.. teraz znowu nie dziala, czyli co pare dni koloptow i znowu bedzie dobrze?? az strach sie bać co bedzie po nastepnej aktualizacji..

  10. #20
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    30.05.2014
    Posty
    23
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez Fleotria Zobacz posta
    Mi zaproponowali przeinstalownie systemu, ktorego i tak nie zrobilam a gra po dwuch dniach zaczela dzialac.. teraz znowu nie dziala, czyli co pare dni koloptow i znowu bedzie dobrze?? az strach sie bać co bedzie po nastepnej aktualizacji..
    U mnie rano i przed południem zawsze działa ok, w niektóre dni po południu lub wieczorem klęska. Stawiam na przeciążenie serwerów, a nie kłopoty po stronie użytkowników, co uporczywie support sugeruje. U mnie w gildii już co najmniej 3 osoby się skarżą.

Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.