Zamknięty wątek
Strona 20 z 21 PierwszyPierwszy ... 10 18 19 20 21 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 191 do 200 z 205

Wątek: Nowe funkcje

  1. #191
    Lipek
    YAHIKO, ale sie rozpisales. Mnie nie musisz niczego udowadniac i tlumaczyc. Powinno to byc skierowane do BB (przez odpowiednie sluzby), bo ja sobie lekko dywaguje. Osobiscie to mi to wisi co zrobia. Powoli, malymi kroczkami zmierzam w kierunku opuszczenia TSO. Gra robi sie powoli pusta i nudna. Czekam na bete Albiona Online (founders pack zakupiony ) i w 90% raczej tam przeskocze i tam bede topil swe pieniazki skoro BB ich nie chce...

  2. #192
    Początkujący Odkrywca Awatar browar69
    Dołączył
    20.08.2013
    Posty
    364
    Serwer
    Złota Góra
    BB próbuje wprowadzić wiele pożądanych przez graczy nowości jednocześnie wplatając w nie wiele niepotrzebnych pomysłów własnych komplikujących rozgrywkę. Niedługo kolejne jednostki, kolejni generałowie? Ktoś o to prosił? Już dawno miały być ulepszenia dla już istniejących. Obawiam się, że autorzy nie mają pojęcia jak ważna jest intuicyjność, a gra przestaje być dla dzieci
    Tylko dwie rzeczy są nieskończone: ilość bugów oraz ludzka głupota. Pewne również są tylko dwie – śmierć i nieudana konserwacja. Bo podatki są jak płot, tygrys przeskoczy, szczur się prześlizgnie, a bydło zostanie.

  3. #193
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    4,276
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jednym z rozwiązań też mogło by być wprowadzenie możliwości upg istniejących jednostek. Bo aktualnie 3 rodzaj wojska to nie jest najlepsza opcja. Niedługo będzie tak, że każda nowa przygoda będzie wymagała coraz to nowszych jednostek. Błędne koło i nie tędy droga. Poza tym, chcąc równocześnie robic "stare", "nowe" przygody i ekspedycje nie ma na tyle sie populacji.

  4. #194
    Osadnik
    Dołączył
    09.05.2012
    Posty
    118
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez browar69 Zobacz posta
    ... a gra przestaje być dla dzieci
    To, że tak gra przestała by być dla dzieci wyszlo by jej na dobre.

    @Lipek

    Dzieki za zwrócenie uwagi na tytuł. Chyba sprobuje

  5. #195
    Odkrywca
    Dołączył
    28.02.2014
    Posty
    596
    Serwer
    Złota Góra
    @ browar69: Tak ja prosiłem: forum.thesettlersonline.pl/threads/39279-Premie-na-Koszary-Nowe-przygody-Nowi-genera%C5%82owie

    Kolejne nowe jednostki a nawet kolejni nowi generałowie nie sprawią tylu problemów jak marszałkowie, z prostej przyczyny:
    Czy ktoś narzeka na kolejnego MSW, lub Weterana, nawet jesli już ma Majora i Kwatermistrza? Nie
    Bo nadal są dla nich zastosowania albo w robieniu pierwszych fal ataku na kolejny obóz wroga, albo jako dodatkowe miejsce na transport jednostek, i w końcu po to by grać naprzemiennie weteran/msw/major (i generałowie którzy się pojawią w przyszłości), po to by szybciej kończyć przygody, a przy pewnym poziomie gracza nieco wieksze straty z korzystania z weterana zmiast ciagle z MSW i majora: są do zaakceptowania, mogac dzięki temu szybciej konczyć przygody szczególnie gdzie można w dowolnej kolejności wybrac co wpierw atakujemy, od razu rozstawiając garnizony każdy na każdą ze stron "świata" przygody.

    Co do miejsca na nich tez problem jest rozwiązany, na wyspie trzymamy najlepszych na widoku, słabszych w gwieździe jak jednych wyślemy stawiamy tych z gwiazdy pakujemy wojsko i wio, a gwiazda pomiesci tylu generałów ile nam dusza zapragnie i klejnotów starczy

    Ulepszenia dla istniejącyh generałow to dopiero było by utrudnienie, bo byłby problem z ich degradowaniem i rozróżnianiem gdy zechcemy zagrać nimi w łatwe przygody, wtedy sytuacja by przypominała tą jaką aktualnie mamy z nowymi jednostkami: zbyt łatwo było by wtedy je ukończyć i to dopiero by skomplikowało dalszy rozwoj gry.

    Ulepszanie aktualnych jednostek? A co za różnica mieć ulepszonego np. elitarnego, od nowej jednostki?
    Ulepszonych by sie traktowało jak nową jednostkę de fakto, jednostke która może wiecej od nie ulepszonej.
    Blokady na najłatwiejsze przygody te same by były, by nie było zbyt łatwo nimi grać, a tak mamy nowe jednostki do trudniejszych przygód i nikt sie nie pogubi czy to ta ulepszona czy nie ulepszona jednsotka bo widzi po innej ikonie jednostki, że to inny zawodnik.

    Teraz oszczedzamy puszkarzy, elitarnych, kuszników, po wprowadzeniu nowych jednsotek i nowych kopalń i źródeł na nie surowców w końcu zakonczy się ich oszczedzanie, nikomu nie bedzie się chciało np po 7, 10 fal robić rekrutami w trudnych przygodach.
    To nowe jednostki wpierw sie bedzie oszczedzało, wiec jak by miały się pojawić jeszcze więcej nowych jednostek w przyszłosci, to sytuacja była by identyczna, wtedy gracze już beda mieli sposro nowych jednsotek, i nie miałbym wtedy nic przeciwko by kiedyś zwiększyli poziom gracza nawet do 100, kazda nowa przygoda poprostu miała by wiecej expa w dropie, więc nie nadrobimy grając czesto w stare przygody, bo była by to kropla w morzu potrzeb na kolejny lvl, a mając ciagle możliwośc wygrnia nowych miekszlanych budynków, wpierw będzie mozna nawet całkowicie pozbywać sie w przygodach wszystkich starych jednsotek z koszar/garnizonów, wiec miejsce znajdzie się na nowe jednostki. Piszac pozbywać się: mam na myśli tracic na przygodach, a trudniejsze przygody beda tego wymagały. Więc każdy w zależności od poziomu gracza bedzie zadowolony, a jak komuś bedzie za wolno stare jednostki tworzyć to wystarczy wprowadzić nowa premie na koszary i/lub dawać kolejne poziomy ulepszeń, lub poprostu skrócić czas ich trenowania się.

    Zbyt łatwych starych przygód poprostu w pewnym momencie i poziomem gracza, nie bedzie się opłacało często robić bo daja zbyt mało expa i zbyt mało zasobów. I to bedzie koniecznośc grania w trudniejsze i skończy się zaleganie ich w gwiazdach (kwestia dropów do poprawienia).

    Co do budowli mieszkalnych: patentowe z menu budowli obiekty miekszkalne nie powinny mieć za drogiego ulepszania na najwyższy poziom. Kazdy juz teraz wie że się nie opłaca ulepszać ich na 4 poziomy, wiec danie ich w dodatku za zaprawe, pokazuje brak wyboraźni. To właśnie to że marnują nam patent powinny być tańsze, a te z przygód tez nie mają być jak do tej pory jak luksus, tylko poprostu wypadać częściej szczególnie te z 50 miejscami, każdy bedzie grał po to by zastapic te które zabierają cenny patent, lecz jeśli te co zabieraja ten patent będą za drogie w ulepszeniu, nikt ich nie bedzie ulepszał i bedzie tak jak z domem, zwykła ozdoba. Co innego gdyby taniej by go ulepszać, ale nie może to być tak że ktos kto ma dom na 6 poziomie będzie mu szkoda go zburzyć bo za drogo kosztowało ulepszanie. Ulepszenia tych domów/rezydencji/dworów/posiadłosci patentowych powinny być tansze, bo i tak z braku miejsca na wyspach kiedyś trzeba bedzie je wyburzać stawiając lepsze z przygód.

    Sztuka w tym by nowe jednostki nie były tylko i wyłącznie do nowych przygód, ale także do trudniejszych starszych. W przeciwnym wypadku pozostawienie tego co aktualnie jest z nimi na testowym, jedynie powtórzy sytuacje z ekspedycjami, wtedy wszelka krytyka będzie miała uzasadnienie, (główny plus: że nowe jednostki są w starych garnizonach).

    Troche nawet zabwanie im wyszło, ekspedycyjne jednostki są za słabe na zwykłe przygody, a nowe za silne.

    Co do zaprawy z przygód, powinna tez się znaleźć w aktualnych trudniejszych przygodach, nie tylko nowych, a jako warunek dać w nich kolejne zadanie "pokonaj wszystkich przywódców i obozy z bosami" np. aby uniknąć łatwego jej zdobywania z szybkiego dropa. Zawsze też można przy okazji wprowadzić kolejny surowiec albo dać możliwość wygrywania gwiezdnych monet obok, fasoli i zaprawy. Zaprawa powinna być łatwiej dostępna od pozostałych wymienionych.
    Ostatnio edytowane przez YAHIKO_FX ; 27.08.2015 o 19:29 Powód: ortografia i stylistyka

  6. #196
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.09.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    dostalem na testowym 71lvl, i mam mozliwosc sprawdzenia wreszcie manor house. Wiec bazowa pojemnosc to 50 ludzi, rozbudowana do 6lvl to 100 ludzi.
    Załączone miniatury Załączone miniatury Kliknij obrazek, aby powiększyć. 

Nazwa: Screenshot_2.jpg, 
wyświetleń: 292, 
rozmiar: 51.6 KB, 
ID: 2569.  

  7. #197
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    1,787
    Serwer
    Nowa Ziemia
    To raczej nie będzie zainteresowania tym budynkiem.

  8. #198
    Odkrywca
    Dołączył
    28.02.2014
    Posty
    596
    Serwer
    Złota Góra
    forum.thesettlersonline.pl/threads/39750

    Możliwe źródła gwiezdnych monet:
    Główne zadania będą dostępne od 50 lvl
    Nowe zadania wzmacniające
    Nowe przygody
    Na plus, ale co z tymi co nagromadzili ich sporo? To nie są równe szanse dla każdego kto zdobył 50 lvl.
    To ze starych najtrudniejszych przygodach nie będzie gwiezdnych?
    To może by od razu na expa by je przerobili ;p
    A może zrobią event by wyzbyć się gwiezdnych i potem każdy od 50 na równych szansach?
    Źródła zaprawy:
    Szansa na nagrodę za rozwiązanie zadań związanych z Epickimi wyprawami Ali Baby
    Szansa na nagrodę za pokonanie umocnionego obozu na rozszerzalnych wyspach
    W sklepie podczas wydarzeń
    Na plus, że zaprawa wraca do eventów
    Pozostaje nadal też kwestia umiejętności odkrywców i geologów, czy np. bardzo długie poszukiwania uwzgledniać beda nowe poszukiwania itd.
    Ostatnio edytowane przez YAHIKO_FX ; 29.08.2015 o 00:39

  9. #199
    Osadnik
    Dołączył
    09.05.2012
    Posty
    118
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez YAHIKO_FX Zobacz posta
    forum.thesettlersonline.pl/threads/39750


    Na plus, ale co z tymi co nagromadzili ich sporo? To nie są równe szanse dla każdego kto zdobył 50 lvl.
    A kto innym zabronił gromadzić? Znowu sie zaczyna lament ze ktos ma jakis profit bo zaczal grac x czasu wczesniej? Żal tyłek sciska czy jak?

  10. #200
    Odkrywca
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    1,016
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Są równe szanse.
    Jak ktoś robi dużo przygód ma dużo monet gwiezdnych.
    Jak ktoś robi mało przygód, ma ich mało.
    robson241 ma rację, dlaczego ten kto robi dużo przygód i zbiera GM ma stracić, bo ktoś uważa, że innemu się należy więcej dla wyrównania szans? Albo jak wspomniał - wbił wcześniej 50 lvl., szybciej zaczął zbierać GM.
    Nic dodać nic ująć, inna kolej rzeczy byłaby niesprawiedliwa.

Zamknięty wątek
Strona 20 z 21 PierwszyPierwszy ... 10 18 19 20 21 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.