Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 14 z 14

Wątek: Łańcuchy produkcyjne

  1. #11
    Odkrywca Awatar Rosadamascena
    Dołączył
    04.01.2013
    Posty
    554
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    (...) Jak ktoś gra 2 tygodnie to może te 87 kliknięć to sporo, zwłaszcza że nie miał do czynienia ze starym interfejsem Koszar i prowiantowni
    Tylko gdzie w tym ułatwianiu sens? My (gracze) mamy grać, czy gra ma to robić sama, bez nas?

  2. #12
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Przecież nie chodzi o to, żeby nie musieć klikać wcale, tylko żeby ewentualnie musieć klikać trochę mniej Multiplikator po latach się pojawił (choć od początku to była oczywista oczywistość że jest niezbędny), w powietrzu wisi rozładowywanie wojska jednym przyciskiem (przynajmniej w garnizonach marszałków, gienków-przygodników nie testowałem), i kto wie jakie jeszcze ograniczenia klikologii nas czekają. W końcu nie chodzi o to żeby bezsensownie nabijać kliknięcia bo nie na tym BB zarabia, tylko żeby chciało nam się kliknąć w Sklepie z niebieskimi A jak będziemy zajęci klikaniem gdzie indziej, to jeszcze nam się znudzi to klikanie i do Sklepu wcale nawet nie zaglądniemy.

  3. #13
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez zwolk Zobacz posta
    Multiplikator po latach się pojawił (choć od początku to była oczywista oczywistość że jest niezbędny)
    Nie byla.

    Zapotrzebowanie na multiplikator wynikalo tylko i wylacznie z tego jak bardzo gracze sie rozbudowali, jak duzo przygod chcieli robic i jak mocno polegac na rekrutach. W zalozeniach projektowych gry natomiast zalozono (najwyrazniej), ze metagame pojdzie w innym kierunku a ludzie beda korzystac z takiego wojska, ze ze wzgledu na czas budowy problem by nigdy nie wystapil.

    Zakolejkowanie 500 jednostek to nie jest problem nawet przy paczkach po 25, szczegolnie, ze jesli maja sie produkowac 1 dzien to nie jest wymagane przeklikanie tego jednorazowo.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.04.2015
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród
    do zamkniecia dlatego nei dawalem ankiety

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.