Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Wątek: Łańcuchy produkcyjne

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.04.2015
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Łańcuchy produkcyjne

    Witam. Czy was tez nie irytuje to, ze jesli chcemy rozbudowac np 20 gospodarstw, 6 mlynow i 3 piekarnie (przyklad!) to mamy tyle klikania ile mamy?
    Moim zdaniem mozna by bylo wprowadzic w liczydle opcje ,,ROZBUDUJ CALY LANCUCH PRODUKCYJNY" . Opcja ta od razu wyliczalaby koszta, a my bysmy cieszyli sie z oszczedzonego czasu. Nie jest to temat zwiazany ze starymi graczami, bo dla nich to chyba obojetne. Jednak dla nowych graczy jest to udreka i mysle, ze nalezy cos z tym zrobic. Jak myslicie?

    PS chodzi o to, ze ta opcja od razu (za potwierdzeniem) rozbudowywala te budynki ktore naleza do tego lancucha.
    Ostatnio edytowane przez Frozenrogue ; 20.04.2015 o 17:14

  2. #2
    Osadnik Awatar fenixpiotr
    Dołączył
    21.11.2012
    Posty
    66
    Serwer
    Kolonia
    Nie wiem czy to da się w grze zrobić- w sensie w kodzie.
    A pozatym raczej frajda z gry to też budowa i rozbudowa łańcuchów produkcji.

    Dlatego jestem raczej na nie.
    +A+M+D+G+

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    537
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A nowi gracze beda mieli surowiec na upgradowanie od razu calego lancucha produkcyjnego?

    Poza tym - leniuchy! :P

    He, gdzie te czasy, jak nie bylo silosow, specjalnych magazynow prowiantu i mlynow wodnych...

    PS. dodaj ankiete, bo Ci zdejma watek

  4. #4
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Frozenrogue Zobacz posta
    Witam. Czy was tez nie irytuje to, ze jesli chcemy rozbudowac np 20 gospodarstw, 6 mlynow i 3 piekarnie (przyklad!) to mamy tyle klikania ile mamy?
    Nie irytuje mnie to.

    Biorac pod uwage, ze formula gry jest taka, ze gra ciagnie sie latami a ulepszenia to kwestia zasadniczo jednorazowa, to kilka minut poswieconych na klikanie to jest nic.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #5
    Odkrywca Awatar Jurek12345
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    581
    Serwer
    Czarci Gaj
    Ale jak to sobie wyobrażasz? Ze klikniesz w np. piekarnie i na wyspie w losowo wybranych miejscach pojawi się piekarnia, młyn wodny, pole zboża, gospodarstwo, silos, młyn (w odpowiednich ilościach)? Przecież nie zapanujesz nad zabudową.

  6. #6
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.04.2015
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Nie chodzi mi o to, ze w LICZYDLE bedzie dodana opcja na ulepszenie wszystkich budynkow tego typu (np gospodarstwa, mlyny) a jesli najedziemy na chleb to tez bedzie opcja, ze mozemy rozbudowac wszystkie takie budynki.

  7. #7
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Policzmy. 20 gospodarstw, 6 młynów, 3 piekarnie. Razem 29 budynków. Ulepszenie jednego to 3 kliknięcia (budynek, strzałeczka ulepszenia, potwierdzenie). W sumie 87 kliknięć. Nawet klikając w ślimaczym tempie 1 klik na sekundę, to niecałe półtorej minuty na operację jednorazową (jak słusznie zauważył sparkz). Bardziej przydatne byłoby takie udogodnienie np. dla rzucania premii, które jest operacją wielorazową. Machnięcie wybranej premii na wszystkie budynki danego typu jednocześnie - to by było przełomowe udogodnienie, prawie na miarę multiplikatora

    Jak w miarę szybko nie pojawi się ankieta, to daję temu wątkowi jeszcze tylko kilka godzin życia...

  8. #8
    Odkrywca Awatar Rosadamascena
    Dołączył
    04.01.2013
    Posty
    554
    Serwer
    Złota Góra
    Też uważam, że lepszą opcją byłoby rzucanie koszy na budynki danego typu.

    Ulepszanie grupowe budynków może wprowadzić za dużo zamętu. Poza tym wbijanie budynków (zwłaszcza na 5 lvl) robi się raczej etapami bo chyba nikt nie chce mieć zamrożonej na tydzień produkcji. Dajmy na to, że chcę ulepszyć 10 silosów, 10 gospodarstw - i co, program wylosuje mi bezsensowne ulepszenie budynków rozsianych po wyspie (np 7 silosów w s6, 3 w s3, a wszystkie gospody w s7) efekt? - padnięte pola i mimo wszystko stojąca produkcja. Niech lepiej przy tym nie dłubią bo jeszcze zepsuje się coś ważniejszego...

  9. #9
    Początkujący Odkrywca Awatar doradz
    Dołączył
    30.09.2012
    Posty
    104
    Serwer
    Złota Góra
    Nie ma to, jak grać niecałe dwa tygodnie i już chcieć poprawki wprowadzać :/

  10. #10
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Rosadamascena Zobacz posta
    (...)Ulepszanie grupowe budynków może wprowadzić za dużo zamętu. Poza tym wbijanie budynków (zwłaszcza na 5 lvl) robi się raczej etapami bo chyba nikt nie chce mieć zamrożonej na tydzień produkcji. Dajmy na to, że chcę ulepszyć 10 silosów, 10 gospodarstw - i co, program wylosuje mi bezsensowne ulepszenie budynków rozsianych po wyspie (np 7 silosów w s6, 3 w s3, a wszystkie gospody w s7) efekt? - padnięte pola i mimo wszystko stojąca produkcja. Niech lepiej przy tym nie dłubią bo jeszcze zepsuje się coś ważniejszego...
    To pierwsze co przyszło mi do głowy, nawet zacząłem pisać o ulepszaniu "na raty" bo to pozwala lepiej kontrolować bilans produkcji ale ostatecznie wklepałem wyliczenia kliknięć i alternatywę z premiami Takie masowe ulepszenie może nieźle rozjechać gospodarkę na długi czas bo nie ma możliwości przerwania ulepszania.

    Cytat Zamieszczone przez doradz Zobacz posta
    Nie ma to, jak grać niecałe dwa tygodnie i już chcieć poprawki wprowadzać :/
    Jak ktoś gra 2 tygodnie to może te 87 kliknięć to sporo, zwłaszcza że nie miał do czynienia ze starym interfejsem Koszar i prowiantowni

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.