Zobacz wyniki ankiety: Popierasz pomysł?

Głosujących
29. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    14 48.28%
  • Nie

    15 51.72%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: Nowa jednostka do bloków w przygodach: halabardnik

  1. #11
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Czlowiek_Lasu Zobacz posta
    Uważam za nieistotne, czy jednostka taka będzie atakowała pierwsza, czy ostatnia.
    jesli walka ma sie przeciagac to jest to jak najbardziej istotne, byc moze nawet bardziej niz ilosc HP.
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 22.05.2015 o 21:07
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    03.03.2012
    Posty
    139
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    jesli walka ma sie przeciagac to jest to jak najbardziej istotne, byc moze nawet bardziej niz ilosc HP.
    Jeśli jednostka ma mieć znikome zdolności uderzeniowe, to nie widzę wpływu. Proszę o jakieś głębsze wyjaśnienie.
    Gdy sprzeczasz się z idiotą, on najprawdopodobniej robi dokładnie to samo ...

  3. #13
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wytlumaczenie masz w poprzednich postach.

    Celem bloku jest maksymalne wydluzenie walki, nie uzyskujesz tego tylko przez maksymalne napompowanie HP (bo zeby to zrobilo powazna roznice jednostki musialyby miec z 200-300 HP) tylko poprzez umiejetne dobieranie skladu wlasnej armii tak, aby w kontrolowany sposob eliminowac w kazdej rundzie walki czesc jednostek przeciwnika, zmniejszajac w ten sposob obrazenia ktore otrzymuja Twoje jednostki, co pozwala wytrzymac jeszcze dluzej.

    Stad np sa bloki ktore mozna wykonac skladem lucznikow + konnych i to spelni swoje zadanie, chociaz dla przecietnego gracza jest calkowitym zaprzeczeniem tego, czego intuicyjnie oczekuje sie od bloku.

    W kontekscie tego co napisales powyzej wyglada to tak, ze jesli te nowe jednostki ktore proponujesz beda atakowaly odpowiednio jako pierwsze/ ostatnie, to w wiekszosci walk dostana obrazenia od mniejszej liczby jednostek przeciwnika (bo przynajmniej kilka zginie), albo beda w stanie oddac przeciwnikom mniejsze obrazenia (bo same zgina w kolejce w ktorej nie sa jeszcze w stanie oddac). W tym drugim przypadku moga sie okazac gorsze od elitarnych bo zwyczajnie nie beda w stanie wybijac przeciwnikow odpowiednio szybko zeby oddzial przezyl wystarczajaco dlugo.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #14
    Odkrywca
    Dołączył
    28.02.2014
    Posty
    230
    Serwer
    Złota Góra
    Czyli ogólnie sytuacja z nowymi jednostkami przypominała by mistrza obrony, tzn. w części bloków byłby blok który wytrzyma dłużej, w części krócej, bo wszystko zależy od składu obozu blokowanego i ilości w nich wrogich jednostek i ich rodzaju, no i oczywiście składu naszego tawernianego garnizonu.
    Praca moderatorów nie podlega dyskusji na forum.

  5. #15
    Osadnik Awatar fenixpiotr
    Dołączył
    21.11.2012
    Posty
    66
    Serwer
    Kolonia
    Więc taki blok powinien być wykonany jednostkami o dużym hp.
    ale jednym rodzajem.
    A do tematu: niech dadzą premię do obrony dla puszkarzy i nie widze potrzeby dla nowej produkcji broni i halabardnika
    +A+M+D+G+

  6. #16
    Moderator Forum Awatar Uranos_old
    Dołączył
    16.11.2015
    Posty
    354
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam,

    z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 24.05.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


    Pozdrawiam,
    MOD_Uranos

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.