Wytlumaczenie masz w poprzednich postach.
Celem bloku jest maksymalne wydluzenie walki, nie uzyskujesz tego tylko przez maksymalne napompowanie HP (bo zeby to zrobilo powazna roznice jednostki musialyby miec z 200-300 HP) tylko poprzez umiejetne dobieranie skladu wlasnej armii tak, aby w kontrolowany sposob eliminowac w kazdej rundzie walki czesc jednostek przeciwnika, zmniejszajac w ten sposob obrazenia ktore otrzymuja Twoje jednostki, co pozwala wytrzymac jeszcze dluzej.
Stad np sa bloki ktore mozna wykonac skladem lucznikow + konnych i to spelni swoje zadanie, chociaz dla przecietnego gracza jest calkowitym zaprzeczeniem tego, czego intuicyjnie oczekuje sie od bloku.
W kontekscie tego co napisales powyzej wyglada to tak, ze jesli te nowe jednostki ktore proponujesz beda atakowaly odpowiednio jako pierwsze/ ostatnie, to w wiekszosci walk dostana obrazenia od mniejszej liczby jednostek przeciwnika (bo przynajmniej kilka zginie), albo beda w stanie oddac przeciwnikom mniejsze obrazenia (bo same zgina w kolejce w ktorej nie sa jeszcze w stanie oddac). W tym drugim przypadku moga sie okazac gorsze od elitarnych bo zwyczajnie nie beda w stanie wybijac przeciwnikow odpowiednio szybko zeby oddzial przezyl wystarczajaco dlugo.
"A necromancer is just a really, really late healer"
Czyli ogólnie sytuacja z nowymi jednostkami przypominała by mistrza obrony, tzn. w części bloków byłby blok który wytrzyma dłużej, w części krócej, bo wszystko zależy od składu obozu blokowanego i ilości w nich wrogich jednostek i ich rodzaju, no i oczywiście składu naszego tawernianego garnizonu.
Praca moderatorów nie podlega dyskusji na forum.
Więc taki blok powinien być wykonany jednostkami o dużym hp.
ale jednym rodzajem.
A do tematu: niech dadzą premię do obrony dla puszkarzy i nie widze potrzeby dla nowej produkcji broni i halabardnika
+A+M+D+G+
Witam,
z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 24.05.2015 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.
Pozdrawiam,
MOD_Uranos