Zobacz wyniki ankiety: Czy popierasz prośbę o zmiany?

Głosujących
133. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    112 84.21%
  • Nie

    14 10.53%
  • Nie mam zdania

    7 5.26%
Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 43

Wątek: Zadania Gildyjne.

  1. #21
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A kto mówi o indywidualnych zadaniach dziennych, cały czas o zadaniach gildii, i nadal podtrzymuje ze zadania które ze zwyczaju wolno idą, lepiej anulować i nie prześladować członków gildii aby je wykonywali na siłe.

  2. #22
    Meyska
    Cytat Zamieszczone przez set2g Zobacz posta
    A kto mówi o indywidualnych zadaniach dziennych, cały czas o zadaniach gildii, i nadal podtrzymuje ze zadania które ze zwyczaju wolno idą, lepiej anulować i nie prześladować członków gildii aby je wykonywali na siłe.
    Z tym się zgodzę, ale to by zdawało egzamin gdyby Wyspa pojawiła się góra pare razy w miesiącu, a ona się pojawia kilka razy nawet w tygodniu. Przelicz sobie ile to monet w plecy... Zgodzę się kiedy ona się pojawia sporadycznie, można jej nazbierać i podzielić się wyspami w gildii, ale częstotliwość z jaką ona się pojawia ostatnio u nas wyczerpuje zapasy do cna i jeszcze pojawia się bez przerwy ponownie :/ Dlaczego Wyspa jest w puli dwukrotnie, kiedy przecież można by dać Czaszkę, albo Słońce Tropików na jej miejsce?

  3. #23
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.05.2012
    Posty
    6
    Serwer
    Kolonia
    Wg mnie podstawową sprawą jest zwiększenie asortymentu na "Targowisku gilidii" aby było na co wydawać te monety gilidii

  4. #24
    Meyska
    Chciałam jeszcze zwrócić uwagę, że małe gildie mogą nie odczuć tego problemu, ponieważ pojawia się on dopiero kiedy w gildii jest powyżej 55 osób.. Wówczas jest największa ilość przygód w 'puli'

  5. #25
    Początkujący Osadnik Awatar ZAK_KRK
    Dołączył
    29.01.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Nowy Świat
    tak się zastanawiam... a gdyby zrobili tak, że wraz z pojawieniem się zadania, którego częścią jest zrobienie przygody (konkretnej), ta przygoda pojawia się automatycznie w Gwieździe (tak jak to było bodajże podczas eventu Wielkanocnego)? Bo pamiętam, że największym problemem z tym zadaniem (w czasie jak byłem jeszcze w gildii z wymaganą do takiego zadania ilością osób) była dostępność Wyspy (na moim serwerze aktualna cena to ~500 monet).
    Czy to by było rozwiązanie akceptowalne przez społeczność?
    “In ancient times cats were worshipped as gods; they have not forgotten this.”
    Terry Pratchett.

  6. #26
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    131
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez ZAK_KRK Zobacz posta
    tak się zastanawiam... a gdyby zrobili tak, że wraz z pojawieniem się zadania, którego częścią jest zrobienie przygody (konkretnej), ta przygoda pojawia się automatycznie w Gwieździe (tak jak to było bodajże podczas eventu Wielkanocnego)? Bo pamiętam, że największym problemem z tym zadaniem (w czasie jak byłem jeszcze w gildii z wymaganą do takiego zadania ilością osób) była dostępność Wyspy (na moim serwerze aktualna cena to ~500 monet).
    Czy to by było rozwiązanie akceptowalne przez społeczność?
    popatrz na to z innej strony, przedstawiasz swoje rozwiązanie ale nie jest ono do końca dobre, co z tzw. farmerami ?
    nie wyobrażam sobie żeby taki gracz za darmo dostawał przygody

    @topic

    jak dla mnie to lepsza propozycja nr 2 - indywidualne zad gildii - robisz i nie czekasz na resztę zanim zrobią

  7. #27
    Acoma
    Co jakiś czas o tym piszę na podobnych pojawiających się co jakiś czas tematach.
    Zadanie gildii powinno trwać 24h - i to bez tych głupich limitów obecności, bez rozdawnictwa monet dla osób, które nie raczą się dołączać do realizacji tych zadań - bo niby z jakiej racji? Nic nie robisz, to nic nie dostaniesz.
    Lecz widać, wbrew pozorom, twórcy gry promują socjalistyczny model - czy się stoi, czy się leży...
    Obecnie wręcz jest promowane nic nie robienie - za zrealizowanie jest mniejsza kwota monet, aniżeli premia dla WSZYSTKICH w gildii, bez względu, czy ktoś chciał, lub miał czas zrealizować zadanie.

  8. #28
    Osadnik Awatar Steelkill
    Dołączył
    29.04.2012
    Posty
    64
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez set2g Zobacz posta
    czepiasz sie napisałem ze te można anulować z czystym sumieniem, a te z obojętnie jaką przygoda zapraszać na loota
    MOIM zdaniem zadania gildiowe z WYSPA powinny byc usunięte - a zastąpione przygodami dla 2 lub 3 osób w końcu to zadanie Gildiowe a nie Solo.
    A poza tym wyspa pojawia sie w wielu innych zadaniach imisjach głównych i pobocznych wiec następuje tylko sztuczne pompowanie ceny tej przygody.
    Świat milczy, Ty wołaj!
    ”Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi prawdę” (Platon)

  9. #29
    Meyska
    Zdanie graczy chyba słabo sie liczy w tej grze, to przykre.

  10. #30
    Początkujący Odkrywca Awatar romsheff
    Dołączył
    08.01.2013
    Posty
    129
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Meyska Zobacz posta
    Zdanie graczy chyba słabo sie liczy w tej grze, to przykre.
    Liczy się, liczy - chcieliśmy mieć ulepszony silos na stałe i jest.

    A że nie ma wielu drobnych i niepotrzebnych rzeczy jak np. większy suwak w koszarach, to już drobnostka.

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 5 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.