Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 89

Wątek: Problemy z logowaniem

  1. #61
    madvillain
    Najlepiej to ich zespamujmy z wiadomociami o problemach z wejsciem do gry to moze wtedy cos zrobia bo inaczej to jest karygodne i zalosne zeby tyle czasu tak to wszystko działało.. Sami partacze chyba tam pracuje co nie potrafia wykonac dobrze swojej roboty :/

  2. #62
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.11.2014
    Posty
    4
    Serwer
    Złota Góra
    Zastanawiające jest tylko to, że tyle skarg tutaj a nikt nie próbuje nawet poradzić co zrobić , zero reakcji ze strony supportu.
    Też się nie mogę zalogować - wczytuje mapę i "połączenie z serwerem zostało zerwane" o co chodzi?

  3. #63
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A widziałeś tu kiedyś kogoś z supportu ?

  4. #64
    Former Community Team Member
    Dołączył
    01.01.1970
    Posty
    0
    Żadna dodatkowa konserwacja nie ma obecnie miejsca. W przypadku problemów z logowaniem proszę pisać do Supportu. Tak jak ck07 pisze, Support nie śledzi wątków na forum, bo nie taka jego rola. Nie zmienia to faktu, że odpowiednie zespoły są cały czas informowane o tym, co się dzieje (mam tu na myśli nie tylko problemy z logowaniem) i pracują nad ich rozwiązaniem.

    W przypadku wątpliwości odnośnie kontaktowania się z Supportem - proszę nie zakładać, że problemy z logowaniem występują u każdego z tego samego powodu. To już musi sprawdzić sam Support, stąd też prośba o pisanie do nich.

  5. #65
    Osadnik
    Dołączył
    14.08.2013
    Posty
    9
    Serwer
    Złota Góra
    support to support a forum to forum i na forum to pierwsza wypowiedź administracji w tym wątku od 17 lutego?

    Czy ten wątek dla administracji jest niewidoczny? Skoro tyle osób ma problem to nie jest to raczej problem ludzi tylko problem twórców gry + programistów i jako taki problem globalny powinien być przekazany do supportu przed administracje forum do rozwiązania. Kontakt z supportem jest dość zabawny bo dostaje się standardowego maila (wyczyść sobie ciastka zainstaluj flasha etc) szkoda że jeszcze nie dostajemy tekstu włącz komputer.

    Jak już pisałem waszemu supportowi odświeżanie cache ciastek i wszystkiego innego to zadanie programistów i wasze a nie userów którzy nie muszą mieć o tym zielonego pojęcia. Bynajmniej nie jest to trudne zadanie.

    A informowanie userów o stanie prac nad rozwiązaniem tego globalnego problemu nie istnieje bo każdy admin mod etc udaje że pewnych wątków nie ma. Warto by było chociaż napisać ---> wiemy o problemie a tu cisza..... Chyba że do supportu trzeba też napisać o tym że forum niezbyt dobrze funkcjonuje?

  6. #66
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.01.2015
    Posty
    1
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Kilka faktów w tej sprawie:

    1. Zakichanym interesem i w prostej linii obowiązkiem usługodawcy jest należyte udostępnianie produktu, jeżeli chce mieć klientów.
    2. Zlewanie problemu i udawanie, że wszystko jest ok to raczej przejaw dziecinady, niestety jest to dość powszechna praktyka. Gracze zbyt pobłażliwie traktują usługodawców.
    3. Każdy "większy" usługodawca z tego zakresu rynku klienta traktuje jak przedmiot i nic tego nie zmieni. Nie ma żadnych regulacji prawnych, która nakazuje rzetelne wykonywanie usług. Jedyny element nacisku to fakt, że ileś tam graczy odejdzie... co usługodawca ma głęboko gdzieś.

    Jedynie pozostaje czekać, aczkolwiek zakup kolejnych niebieskich kamyków jest już wykluczony.

  7. #67
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.03.2013
    Posty
    8
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez NommaD79 Zobacz posta
    Jedynie pozostaje czekać, aczkolwiek zakup kolejnych niebieskich kamyków jest już wykluczony.
    I to jest chyba jedyne sensowne podejście , które stosuję już od dłuższego czasu.

  8. #68
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.03.2013
    Posty
    2
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Pomocy!!!
    Od trzech dni mam problemy z logowaniem , a już nawet jak wejdę na wyspę to się boję przechodzić między wyspami bo mnie wywala i znowu muszę się ponownie logować co trwa nawet do kilku godzin i nie mogę grać.
    Proszę o jakąś pomoc.
    Dziękuję z góry.

  9. #69
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.04.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Złota Góra
    Ja juz trzeci dzien do gry nie moge wejsc

  10. #70
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.03.2013
    Posty
    2
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Widzę że jednak nie tylko ja mam problemy z wejściem . Jednak jest to mało pocieszające i szkoda tylko ewentu (

Strona 7 z 9 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.