Zobacz wyniki ankiety: Czy pomysł Ci się podoba?

Głosujących
31. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    13 41.94%
  • NIE

    17 54.84%
  • Nie wiem

    1 3.23%
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Wątek: Przygoda extremalnie trudna

  1. #11
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    28.05.2013
    Posty
    259
    Serwer
    Nowy Świat
    Jakie to ciekawe wnioski rodzą się (szczególnie) gdy trwa zapowiedziana wcześniej konserwacja konserwacji.
    Może więc extremalnie trudne przygody całoroczne są niepotrzebne?
    A wystarczy chyba zrobić korektę mocno przesadzonej ilości settlersów w dropie, 1% szansy na jakiś extra budynek np. w dzieciach sawanny i koniecznie usunąć konie z dropów - w końcu to broń!
    Albo może inny fajny pomysł wprowadzony NIEWIELKIM kosztem pracy dla programistów i graczy, tych nieznudzonych aktualnie grą? Możliwość wejścia na 51 level po którym np. NIE zmieniając prawie nic w przygodach ograniczy się ich drop do 10% aktualnie bazowego. To dodatkowe wyzwania, a o to chyba chodzi - gdy gra zbyt łatwa, zbyt dobrze zbilansowana (NIE tylko dla serwerowych multimilionerów) to zbyt szybko się nudzi?
    Więc 51 level i extremalne utrudnienie, reszta gra ''po staremu'' i się ''nudzi'' - coś za coś
    To jest dopiero super pomysł ??

  2. #12
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    W tej wersji 51 poziom absolutnie bez sensu, zniechęci wszystkich na 50 poziomie do gry bo nikt nie będzie chciał wejść na kolejny poziom.
    Za to zgadzam się, że korekty dropów są niezbędne.

  3. #13
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    28.05.2013
    Posty
    259
    Serwer
    Nowy Świat
    W tej wersji 51 poziom absolutnie bez sensu, zniechęci wszystkich na 50 poziomie do gry bo nikt nie będzie chciał wejść na kolejny poziom.
    Za to zgadzam się, że korekty dropów są niezbędne.
    To nie zniechęci ''prawie'' nikogo choćby z tego powodu, że niewiele osób kombinuje jakby tu sobie coś utrudnić i czyta podobne tematy na forum.
    A często nawet najwięksi orędownicy zmian odwracają się tyłkiem po ich wprowadzeniu.

    Gracze wołali: gdzie PvP, gdzie PvP, gdzie?! Nudzi mi się!
    Więc po latach wprowadzili-w swojej pseudo wersji i co, ekspedycje znalazły uznanie u niewielkiej grupy masochistów. Spieprzyli pod pretekstem zbilansowania dropy, ale zupełnie chyba NIECHCĄCY udało im się wprowadzić to w takiej wersji, że gracz niezainteresowany nic nie traci - poza stojącym w miejscu licznikiem osiągnięć.

    Podobnie byłoby z 51 levelem, macie co robić a reszta w miarę spokojne życie.
    Można by jeszcze dodać subforum - elitarny klub dla 51 levelowców i wszyscy będą ''zadowoleni''

    i burza mózgów ucichła bo włączyli serwery, wreszcie
    Ostatnio edytowane przez Aruzus ; 12.02.2015 o 12:44

  4. #14
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Milady84 Zobacz posta
    Z chlebem to nie przesadziło Ubi tylko gracze. Jak myślicie po co dali 6 lvl produkcji? Po to, żeby można było zmniejszyć ilość budynków potrzebnych do produkcji chleba i przygotować się do tego niby PvP. Za to, że gracze tego nie zrobili, wrzucili całość łańcucha na 6 lvl i nadal płaczą o miejsce raczej trudno ich obwiniać
    Podniesienie na 6 lvl to może w 10% wpłynęło na rynek. To liczba osadników w dropie jest główną przyczyną. Wcześniej codziennie musiałam dodawać osadników z chleba mimo że miałam premium czyli 50% więcej osadników z dropa, teraz już bez premium wystarcza mi to co mam z dropów, szkółek i władyki.
    Dla przykładu RB to 3 sloty czyli 3x175=525 osadników z dropa, w przygodzie tracę jakieś 550 wojska, bilans: tracę 25 osadników no maksymalnie 50 osadników na każdej przygodzie, ale z władyki dostaję 100, a ze szkółek 600. Czyli co? musiałabym robić 14 byczków dziennie żeby zabić to co mi się samo urodzi.

    Niech BB nie traci energii na nowe pomysły tylko sprawi że obecne przygody oraz ekspedycje będą faktycznie "użytkowane" przez graczy- a jest proste rozwiązanie- zmiana dropów w obydwu oraz obniżenie kosztów ekspedycyjnego wojska.

  5. #15
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    10.11.2012
    Posty
    346
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    A co pomoże obniżenie kosztów ekspedycyjnego wojska? Zajęcie koloni zajmuję mniej więcej tyle czasu co zrobienie byka. Już teraz kolonie są często odbijane, po obniżeniu kosztów broni większość z nich będzie odbita maks w ciągu doby od podboju, to po co się w nie bawić? Nie mówiąc, o tym, że często odkrywców trzeba tyle razy wysyłać, że za monetki wydane na nich można od razu w kantorze ten granit czy rude tytanu sobie kupić:-) A po obniżce będzie gorzej.... Cen niech lepiej nie ruszają, PvP powinno być drogą zabawą. Niech za to lepiej zwiększa drpy, wydłuża ochronę do kilku dni i dadzą więcej wysp granitowych i tytanowych.

  6. #16
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A kto powiedział że kolonie mają być dla bogatych? To miało urozmaicić grę, czyli być dla wszystkich.

    Koszty są nieadekwatne do zysków dlatego w przypadku kolonii sama zmiana dropa wydaje się być niewystarczająca.

  7. #17
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Piwonia
    1.Dla przykładu RB to 3 sloty czyli 3x175=525 osadników z dropa - bez premki, przy premce dodaj 264 i masz na przygodzie + 200 ludzików
    2. Koszty są nieadekwatne do zysków dlatego w przypadku kolonii sama zmiana dropa wydaje się być niewystarczająca. - może zamiast dużo mieszać wprowadzić atrakcyjne (dla graczy oczywiście) fanty u kupca za punkty doświadczenia? Osobiście jestem za ściąganiem towarów z rynku a nie odkładaniem ich do gwiazdy bo się w magazynie nie mieszczą.

  8. #18
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Aruzus Zobacz posta
    To dodatkowe wyzwania, a o to chyba chodzi - gdy gra zbyt łatwa, zbyt dobrze zbilansowana (NIE tylko dla serwerowych multimilionerów) to zbyt szybko się nudzi?
    Wlasnie nie o to chodzi.

    Konstrukcja tej gry jest trywialna i manipulowanie dropami tego nie zmieni. Dlatego jedynym sposobem jej uatrakcyjnienia jest dodawanie nowej zawartosci.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  9. #19
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Sparkz tworzenie przez rok nowej zawartości, która po tygodniu się znudzi, jest dość bezsensowne, jeżeli w tym samym czasie 90% przygód nikt nie rozgrywa bo są nieopłacalne.

  10. #20
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.02.2012
    Posty
    11
    Serwer
    Nowa Ziemia
    pomysł nie jest zły

    Aby zdobyć nagrodę główną trzeba pokonać 4 etapy:
    1. Przygoda coś jak krawiec (12 dni i drop podobny)
    2. Drugi etap (20 dni) tutaj aby zniszczyć wszystko potrzeba ok 3x tyle woja co na krawcu. (można zdobyć silos)
    3. Następnie trzeba przejść przez bardzo trudną przygodę (znów 20 dni) ale poziom trudności idzie w górę. (w dropie można zdobyć np magazyn)
    4 Wreszcie finał. czas 30 dni a na końcu czeka drop - 10k granitu, magazyn/wieża/anielska, i do trafienia 20k granitu i inne rzeczy

    ja bym go stuningował
    1) pierwszy etap poziom krawca czas trwania przygody 4 dni max
    2) drugi etap otwiera się odrazu po przejsciu 1 czas trwania przygody 3 dni max drop może być silos
    3) trzeci etap otwiera się odrazu po ukonczeniu 2 czas trwania 2 dni max drop ( do przeliczenia i potrzeba wojska z 50k )
    4) czwarty etap otwiera się odrazu po ukonczeniu 3 czas trwania 24h max drop klejnoty i inne (potrzebne wojsko z 50-100k)

    wtedy będzie ostro bo i dropy będą super
    biedzie potrzeba współpracy kilku graczy i będzie presja czasu ( jeśli się nie wyrobisz w czasie to przygoda sie zamyka i nie możesz przejść do następnego poziomu przygody

    co do dropów - z dropów nie powinni lecieć osadnicy bo mija się to z celem skasowaliście z dropu bron to skasujcie i osadników tym bardziej ze rozwój gospodarstw silosow piekarni mlynow sa na 6 lvl a teraz ceny sa niskie i nie opłaca się w to inwestować

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.