Zobacz wyniki ankiety: Czy pomysł Ci się podoba?

Głosujących
31. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    13 41.94%
  • NIE

    17 54.84%
  • Nie wiem

    1 3.23%
Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23

Wątek: Przygoda extremalnie trudna

  1. #1
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    664
    Serwer
    Złota Góra

    Przygoda extremalnie trudna

    Hej, mam pomysł aby wprowadzić kilka przygód (seria) podobnie do bajkowych. Byłyby one bardzo trudne, ale za to drop byłby suuuper

    A teraz konkret:

    Aby zdobyć nagrodę główną trzeba pokonać 4 etapy:
    1. Przygoda coś jak krawiec (12 dni i drop podobny)
    2. Drugi etap (20 dni) tutaj aby zniszczyć wszystko potrzeba ok 3x tyle woja co na krawcu. (można zdobyć silos)
    3. Następnie trzeba przejść przez bardzo trudną przygodę (znów 20 dni) ale poziom trudności idzie w górę. (w dropie można zdobyć np magazyn)
    4 Wreszcie finał. czas 30 dni a na końcu czeka drop - 10k granitu, magazyn/wieża/anielska, i do trafienia 20k granitu i inne rzeczy

  2. #2
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Przelicz ile za rownowartosc takiego kosztu w wojsku zrobilbys Bykow.

    Poza tym rozciaganie pojedynczej czynnosci w czasie na 1-2 miesiace to jest bardzo kiepski pomysl jesli chodzi o design.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    537
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Polkjmn Zobacz posta
    Hej, mam pomysł aby wprowadzić kilka przygód (seria) podobnie do bajkowych. Byłyby one bardzo trudne, ale za to drop byłby suuuper

    A teraz konkret:

    Aby zdobyć nagrodę główną trzeba pokonać 4 etapy:
    1. Przygoda coś jak krawiec (12 dni i drop podobny)
    2. Drugi etap (20 dni) tutaj aby zniszczyć wszystko potrzeba ok 3x tyle woja co na krawcu. (można zdobyć silos)
    3. Następnie trzeba przejść przez bardzo trudną przygodę (znów 20 dni) ale poziom trudności idzie w górę. (w dropie można zdobyć np magazyn)
    4 Wreszcie finał. czas 30 dni a na końcu czeka drop - 10k granitu, magazyn/wieża/anielska, i do trafienia 20k granitu i inne rzeczy
    OK, po wprowadzeniu trzeciego slota na przygody, albo czwartego. Dla graczy z rozwinieta wyspa krawiec to 2-4 h a nie 12 dni. Robienie przygody, ktora mi jedyny wlasny slot zablokuje na parenascie dni albo dluzej, jest troche malo ekonomiczne.

  4. #4
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Biorąc pod uwagę ze w prawie każdym zadaniu gildii dostajemy do zrobienia przygodę, to blokowanie się na tydzień lub daw jest głupie.

    Tak jak pisze sparkz, jeżeli straty będą za duże i czasu zajmie zbyt wiele, to nadal większość pozostanie przy byczkach.

  5. #5
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ekspedycje:
    1. Zwiększyć drop
    2. Uatrakcyjnić rozgrywkę
    I nie trzeba tworzyć nowych przygód.

  6. #6
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    28.05.2013
    Posty
    259
    Serwer
    Nowy Świat
    Super pomysł !
    Proponuję dodatkowo wydłużyć czas by tej super zabawy było jeszcze więcej i dostosować do niego nazwę tej serii przygód: przygody CAŁOROCZNE
    aha, szansa na te 20k granitu na końcu powinna wynosić co najmniej 5%
    i jeszcze ceno - myślę że można by dodać je do sklepu w cenie podobnej jak np. niewyczerpalne kopalnie miedzi, albo klejnotów
    - 20k klejnotów to chyba dobra cena za takie cudo? W końcu zabawa będzie trwała cały rok!
    Teraz czas wypełnić ankietę i pomysł trzeba podsunąć BB, mogło by wejść równo a nawet szybciej od innych zapowiedzianych zmian. W końcu dla dobra gracza wszystko !
    Ostatnio edytowane przez Aruzus ; 12.02.2015 o 11:43

  7. #7
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ekspedycje to slepa uliczka.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  8. #8
    Odkrywca Awatar Piwonia
    Dołączył
    18.02.2012
    Posty
    639
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dokładniej powiedziałabym że drop zmodyfikować. Bo z tą ilością osadników to przesadzili, chleb się wszystkim wylewa z magazynów, bo produkcja osadników z chleba jest prawie całkowicie zbyteczna.
    Odpowiednie zbilansowanie nie jest takie trudne, wystarczy wstąpić na forum i sprawdzić jakie straty ponosi się w przygodach zgodnie z danymi w poradnikach.
    Naprawdę fajnym pomysłem było danie specjalnej kopalni do matczynej, mimo słabszego dropu w matczynej i piratach, nadal są popularnymi przygodami.
    Za to dodanie wieży wiedzmy do byka (który bez wieży był i jest bardzo opłacalną przygodą) zupełnie zabiło mroczne bractwo, bo w większości te przygodę robiło się dla wieży. Za tym poszedł nadmiar koni na rynku.

  9. #9
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Ekspedycje to slepa uliczka.
    BB ma na ten temat inne zdanie
    Coś mnie w kościach łamie, że w wielkanocnym evencie pojawi się nowy gienek - właśnie na ekspedycje lub istniejący ale do kupienia za ekspedycyjne odznaki

  10. #10
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    10.11.2012
    Posty
    346
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez Piwonia Zobacz posta
    Dokładniej powiedziałabym że drop zmodyfikować. Bo z tą ilością osadników to przesadzili, chleb się wszystkim wylewa z magazynów, bo produkcja osadników z chleba jest prawie całkowicie zbyteczna.
    Odpowiednie zbilansowanie nie jest takie trudne, wystarczy wstąpić na forum i sprawdzić jakie straty ponosi się w przygodach zgodnie z danymi w poradnikach.
    Naprawdę fajnym pomysłem było danie specjalnej kopalni do matczynej, mimo słabszego dropu w matczynej i piratach, nadal są popularnymi przygodami.
    Za to dodanie wieży wiedzmy do byka (który bez wieży był i jest bardzo opłacalną przygodą) zupełnie zabiło mroczne bractwo, bo w większości te przygodę robiło się dla wieży. Za tym poszedł nadmiar koni na rynku.
    Z chlebem to nie przesadziło Ubi tylko gracze. Jak myślicie po co dali 6 lvl produkcji? Po to, żeby można było zmniejszyć ilość budynków potrzebnych do produkcji chleba i przygotować się do tego niby PvP. Za to, że gracze tego nie zrobili, wrzucili całość łańcucha na 6 lvl i nadal płaczą o miejsce raczej trudno ich obwiniać
    Z końmi rzeczywiście mocno przesadzili, tuż przed zmianami miałam ich około 80k, teraz mam 320k i nie kupowałam wcale...Moim zdaniem pomysł słaby. Może i niektórym niedzielnym graczom pasowałaby taka miesięczna przygoda, inni roztrzaskali by wszystkie 4 części w tydzień Ale ten końcowy drop. Anielskie tanieją, ludzie zasuwali z zakazanymi, żeby je zdobyć, a tu teraz mają nagle się stać 10x mniej warte, bo komuś się nie chce ich normalnie zdobyć? Wieża w dropie, chm, a nie wystarczą już 2 przygody z nią. Wieża w porównaniu do lodowej i tak jest śmiesznie tania...

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.