Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za tym by dodać kolejkę do Introligatora?

Głosujących
384. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Zdecydowanie TAK

    358 93.23%
  • Szczerze to wisi mi to!

    16 4.17%
  • Zdecydowanie NIE

    10 2.60%
Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 108

Wątek: Kolejka w introligatorze.

  1. #31
    Osadnik Awatar fenixpiotr
    Dołączył
    21.11.2012
    Posty
    66
    Serwer
    Kolonia
    ja byłbym za, ALE [ano zawsze musi być jakieś ale...]

    Introligator to taki fajny budynek, że aż tylko jednego takiego można mieć. To miejsce dość wyjątkowe, które ponadto komponuje się w architekturze wyspy [ma dwa różne kolory dachów - są budynki zielone, np rezydencja i koszary, są czerwone np opactwo, rezydencja osadników, piekarnia, i są te zwykłe np domy, warsztat rzeźnika]
    Introligatora fajnie byłoby odwiedzać częściej niż raz na tydzień, ale dla osób które nie mogą często bywać w grze byłoby to nie lada ulepszenie

    Natomiast jestem w ankiecie na NIE
    +A+M+D+G+

  2. #32
    Osadnik
    Dołączył
    10.06.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Kolonia
    Nie podałeś nawet jednego argumentu dlaczego nie.

  3. #33
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.05.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    podal budynek luksusowy zmuszajacy do czestrzego zagladania przez graczy
    aktywni maja z niego duzo najaktywniejsi najwiecej

    ja osobiscie naleze do tych mniej aktywnych gdyz gra mnie troche znudzila rok przerwy jakies zmiany wiec moze czlowiek wroci do gry

    ja byl bym na TAK chociaz wydaje mi sie to niemozliwe

  4. #34
    Osadnik
    Dołączył
    10.06.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Kolonia
    Toż to gra przeglądarkowa, w dodatku strategiczna a nie jakieś mmo gdzie trzeba siedzieć cały czas.

    Odświeżam temat.

    Głosujemy
    Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 20.06.2015 o 01:34 Powód: połączenie postów ( proszę nie pisać posta pod postem- netykieta)

  5. #35
    Odkrywca Awatar Misiorww
    Dołączył
    17.04.2012
    Posty
    1,028
    Serwer
    Nowa Ziemia
    może ilość głosujących zmusi bb do wprowadzenia. ale mam marzenia
    "Everybody lies"

  6. #36
    Osadnik
    Dołączył
    10.06.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Kolonia
    Idzie opornie, ale nie odpuszczę tego tematu.

  7. #37
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    27.12.2012
    Posty
    186
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Też nie odpuszczę tematu i jestem przeciwny, poza tym sam schemat produkcji tych książek świadczy o tym, że BB zrobiło wszystko w tym temacie i kolejki nigdy nie będzie gdyż podważy to sens istnienia systemu badań.

  8. #38
    Osadnik
    Dołączył
    10.06.2012
    Posty
    22
    Serwer
    Kolonia
    Niby w jakim stopniu podważy to sens istnienia systemu badań?
    Teraz mając z 10 geologów i 10 grubasów, wyszkolenie ich to kilka lat.

    Nowych graczy tym bardziej zniechęca ten system.
    Kolejka zmienia jedynie to, że nie trzeba co kilkanaście godzin wchodzić, aby wrzucić kolejny np manuskrypt.

    Nie każdy może wchodzić np. co 12h do gry.
    Plus to normalne produkowanie pod system badań bez przestojów. Oraz można na spokojnie wrzucać premki wtedy.

  9. #39
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Jedyne co zmienia kolejkowanie to bardziej optymalne wykorzystanie czasu.

    Obecnie jesli cos produkuje sie 18h to realnie produkuje sie 22-24h, bo nikt normalny nie wstaje w srodku nocy zeby pchnac produkcje do przodu. Mozliwosc zakolejkowania wyeliminowalaby jedynie te martwe kilkugodzinne okresy, realnie przyspieszajac produkcje o 50-100%, ale w ostatecznym rozrachunku przy duzej ilosci specjalistow i tak czas potrzebny na ich wyszkolenie nie zejdzie ponizej 1-2 lat.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  10. #40
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zyskuje sens użycie drogiego w końcu bufa jakim jest klej.
    Z bufem 1 kodeks to niecałe 5 dni (też dużo) ale bez bufa ze względu na przerwy wynikające z końca produkcji w nocy to 12-14 dni.
    Zacna różnica.

Strona 4 z 11 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 6 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.