Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: Brak możliwości zakupu przygody Mroczni Kapłani

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    22.11.2014
    Posty
    5
    Serwer
    Nowa Ziemia
    a gdzie mogę znaleźć info jak to zrobić ?

  2. #12
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Milady84 Zobacz posta
    Jedyna opcja to zacząć zgłaszać wszystko do supportu niemieckiego skoro nasz nie odpowiada. To może pognaja naszych:-)
    Moim zdaniem pisanie do "obcego" supportu nic nie da bo oni i tak nie są w stanie nic zrobić na naszych serwerach. A z poganianiem naszych to też się nie uda bo nasi mają wolne Jak Nemcy do nich napiszą to co najwyżej bot im odpisze

  3. #13
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    10.11.2012
    Posty
    346
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Oj tam kontakt do niemców jest na głównej stronie. Gdyby więcej osób nieuzyskujących odpowiedzi tam napisało, to może by się coś ruszyło...No chyba, ze już rzeczywiście tylko patrzeć aż serwy zamkną ale toteż lepiej wiedzieć wcześniej

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.11.2014
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra
    Odpisali, że sprawa została zgłoszona i tyle

  5. #15
    Osadnik
    Dołączył
    24.02.2013
    Posty
    33
    Serwer
    Kolonia
    Czwartek, 11 Grudnia 2014 16:32Technical Support <technical.support@thesettlersonline.pl>

    zgłoszone jakiś czas temu


    To znów ja
    Pomimo zamkniętego serwera , pojawiają sie nowi gracze a wraz z nimi setki
    pytań

    Jedno z nich dotyczy zadania : Fragmenty map - Kup w sklepie przygody :
    Bagienna wiedźma, wyspa piratów , na końskim grzbiecie oraz mrczni
    kapłani.

    NIestety po raz kolejny okazuje sie że pomysły producenta gry nie są
    dograne. Dwóch z tych 4 przygód w obecnej postaci nie da sie kupić u kupca
    za mapy przez co zadanie jest niemożliwe do ukończenia. Kupienie od
    znajomego nie realizuje zadania.

    Jakieś rozwiązanie tego problemu może mi szanowny support zaproponować
    ?

    Pozdrawiam Zuzia

    Witaj ZZuuzzkkaa,

    dziękuję za wiadomość.

    Uprzejmie informuję, że opisywane utrudnienie zostało zgłoszone do działu technicznego w celu opracowania poprawki.

    Pozdrawiam,
    Janusz
    Zespół The Settlers Online

  6. #16
    ex_Lete
    Witam,

    zadanie zostało poprawione. W związku z brakiem zainteresowania wątkiem /ostatni wpis 08.01.2015 r./

    temat zamykam i przenoszę do archiwum.

    Pozdrawiam,
    MOD_Lete

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.