Zobacz wyniki ankiety: Co sądzicie?

Głosujących
61. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Dobry pomysł

    25 40.98%
  • Zły pomysł

    26 42.62%
  • Obojętne

    10 16.39%
Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 36

Wątek: Broń w Przygodzie

  1. #21
    Osadnik
    Dołączył
    25.08.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Chwalący brak broni w dropach mają pewnie od dawna 50 level .Pomyslcie zanim zaczniecie wypisywac brednie o graczach z niskimi levelami.Bez pomocy praktycznie nie mają szansy na sprawne wbijanie leveli.Widać wyraznie w gildiach że nowi dochodzą do 21-34 i zostawiaja gre.Jeśli o to chodziło BB-BB to im się udało.

  2. #22
    Banned
    Dołączył
    30.05.2012
    Posty
    49
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Dlaczego ?

    W mysl jakiej logiki jesli gracze maja za dobrze to trzeba to zepsuc, zamiast po prostu z tego korzystac ?

    mysle ze to mie jest kwestia czy gracze maja za dobrze, tu nie chodzi o wygodne siedzenie w fotelu, ktory nagle ktos postanawia zamienic na taboret ze wzgl na wrodzony sadyzm

    Chodzi o nadanie sensu rozgrywce, o to aby uczynic ja ciekawsza. Dropy z dotychczasowych misji dawaly szanse na gre jedynie tym osobom ktore chca z uporem maniaka jedynie klepac misje...a sa i inni gracze sa tacy ktorzy chca handlowac, tacy ktorzy chca i handlowac i robic misje bo chociazby po to wydali swoje pienadze aby moc rozwijac gospodarke i to wlasnie dla nich jest pisana ta gra dla tych ktorzy wydaja kase.

    Podsumowujac gracz ktory kase wydaje chce byc jakos lepszy od gracza ktory jej wydac nie chce , a jesli mu sie tego nie umozliwi kasy wydawac nie bedzie i gra upadnie. Dlatego MUSI byc mozliwosc rozwijania gospodarki a aby byla taka mozliwosc potrzeba SENSU rozwijania tejze gospodarki. Jesli wszystko idzie zbyt łatwo BB nie zarabia i gra upada bo nikt nie widzi sensu wydawania KASY

    Mam nadzieje ze wyjasniłem dosc logicznie..jesli nie prosze mnie poprawic


    EDIT
    Owszem moze sie wydawac ze nalezy zepsuc jesli jest zbyt dobrze i tak w pewnym sensie jest. Nikt nie wykonuje swojej pracy za darmo. Jesli jest zbyt łatwo nikt nie wyda kasy której wydac nie potrzebuje,,,wiec owszem trzeba zepsuc jesli jest zbyt łatwo. Tylko wtedy gra bedzie działać Wiec własnie takie działanie wbrew pozorom ułatwia/umozliwia dalsza gre
    Ostatnio edytowane przez Cloovn ; 13.01.2015 o 17:47

  3. #23
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Cloovn Zobacz posta
    Podsumowujac gracz ktory kase wydaje chce byc jakos lepszy od gracza ktory jej wydac nie chce , a jesli mu sie tego nie umozliwi kasy wydawac nie bedzie i gra upadnie. Dlatego MUSI byc mozliwosc rozwijania gospodarki a aby byla taka mozliwosc potrzeba SENSU rozwijania tejze gospodarki. Jesli wszystko idzie zbyt łatwo BB nie zarabia i gra upada bo nikt nie widzi sensu wydawania KASY
    W jaki sposob wg Ciebie na sens rozbudowy wplywa to czy postawimy jedne budynki czy po ich postawieniu je zburzymy i zastapimy drugimi, nawet wygladajacymi prawie tak samo ?

    Poza tym zeby gracz wydawal kase warto by go bylo do tego stymulowac czyms nowym, a nie koniecznoscia przebudowania tego co juz ma nie popartą wiekszym sensem.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #24
    Banned
    Dołączył
    30.05.2012
    Posty
    49
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta

    Poza tym zeby gracz wydawal kase warto by go bylo do tego stymulowac czyms nowym, a nie koniecznoscia przebudowania tego co juz ma nie popartą wiekszym sensem.
    to fakt dlatego mialem nadzieje ze wprowadza PvP z prawdziwego zdarzenia..ale dali jakas kiche w ktora niewiele osob chce ie bawic bo ani to oplacalne ani nie daje satysfakcji z pokonania gracza ( nie mozesz wybrac celu nie wiesz nawet kogo atakujesz itd)

    Ale w tym watku byla mowa o broni z misji a nie o budowaniu jakichs nowych budynkow tylko o nadanie sensu istniejacym lub/i zwiekszenie ich ilosci ( patenty budowlane ) a wiec z tego punktu widzenia ma sens zabranie bronii z nagrod za misje

  5. #25
    Odkrywca Awatar Idho
    Dołączył
    02.03.2012
    Posty
    199
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez mark2 Zobacz posta
    Chwalący brak broni w dropach mają pewnie od dawna 50 level .Pomyslcie zanim zaczniecie wypisywac brednie o graczach z niskimi levelami.Bez pomocy praktycznie nie mają szansy na sprawne wbijanie leveli.Widać wyraznie w gildiach że nowi dochodzą do 21-34 i zostawiaja gre.Jeśli o to chodziło BB-BB to im się udało.
    1) Masz jedną przygodę z bronią w dropie ;p
    2) Osoby, które grają od początku pamiętają kiedy to wytwarzały broń, a nie opierały się na dropach
    3) Nowi zawsze odchodzili na podobnym poziomie bo ich gra nudzi lub nie spełnia ich wymagań. Tak było przed zmianami i tak będzie po zmianach.
    4) Zwróć uwagę, że tak naprawdę broń jak miecze z brązu bardzo potaniały w porównaniu do kiedyś. Zmiany w dropach wymusiły budowanie budynków takich co wcześniej nie były budowane.

  6. #26
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    664
    Serwer
    Złota Góra
    A ja uważam, że tak jest dobrze. Nie trzeba broni w dropach, bo patrząc na produkcję mieczy z żelaza wydaję się śmiesznie tania. Tak tania.
    stosując buuf x2 z jednej kopki 550 robimy 550 sztabek i tu młot damasceński (których to każdy ma w bród jak szuka toreb) i jest 825 mieczy.... Taniocha tylko produkować

  7. #27
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Cloovn Zobacz posta
    Ale w tym watku byla mowa o broni z misji a nie o budowaniu jakichs nowych budynkow tylko o nadanie sensu istniejacym lub/i zwiekszenie ich ilosci ( patenty budowlane ) a wiec z tego punktu widzenia ma sens zabranie bronii z nagrod za misje
    Rzecz w tym, ze nie ma potrzeby nadawania tego sensu, a przynajmniej nie w taki sposob ;p

    Nikt tu nie startuje w konkursie na najbardziej zbalansowana gre, skoro postawili jakies zalozenia na starcie i wyszlo jak wyszlo, to dlaczegoby sie tego nie trzymac i, ewentualnie, probowac problemy wygladzic nowym contentem zamiast mieszac starym ?
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  8. #28
    Banned
    Dołączył
    30.05.2012
    Posty
    49
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    skoro postawili jakies zalozenia na starcie i wyszlo jak wyszlo, to dlaczegoby sie tego nie trzymac i, ewentualnie, probowac problemy wygladzic nowym contentem zamiast mieszac starym ?
    Mówi sie ze tylko krowa nie zmienia pogladów
    a pamietasz jak maksymalna iloscia na handlu byla paczka po 400 szt towaru? teraz mozesz operowac tysiacami czy milionami, moze zaapeluj zeby dalej bylo po400 sztuk...przeciez takie były "założenia i dlaczego sie ich nie trzymac" - nieprawdaż ?

    Kurde zmienili opcje handlu bo to mialo sens wiec i zmienili opcje broni bo to tez ma sens

  9. #29
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Cloovn Zobacz posta
    Mówi sie ze tylko krowa nie zmienia pogladów
    a pamietasz jak maksymalna iloscia na handlu byla paczka po 400 szt towaru? teraz mozesz operowac tysiacami czy milionami, moze zaapeluj zeby dalej bylo po400 sztuk...przeciez takie były "założenia i dlaczego sie ich nie trzymac" - nieprawdaż ?

    Kurde zmienili opcje handlu bo to mialo sens wiec i zmienili opcje broni bo to tez ma sens
    Handel to akurat pamietam jak jeszcze w paczkach po 200 byl

    Istotna roznica miedzy tymi dwiema sytuacjami jest taka, ze w jednym przypadku ograniczenia zniesli (= zysk dla graczy) a w drugim probuja je narzucic chociaz nie jest to konieczne.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  10. #30
    Banned
    Dołączył
    30.05.2012
    Posty
    49
    Serwer
    Nowa Ziemia
    otóż w/g mnie jak i wedłóg BB jest to konieczne, tłumaczyłęm to wczesniej
    " Podsumowujac gracz ktory kase wydaje chce byc jakos lepszy od gracza ktory jej wydac nie chce , a jesli mu sie tego nie umozliwi kasy wydawac nie bedzie i gra upadnie. Dlatego MUSI byc mozliwosc rozwijania gospodarki a aby byla taka mozliwosc potrzeba SENSU rozwijania tejze gospodarki. Jesli wszystko idzie zbyt łatwo BB nie zarabia i gra upada bo nikt nie widzi sensu wydawania KASY"

    Naprawde nie rozmumiem czego tu nie rozumiec

Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1 2 3 4 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.