Zobacz wyniki ankiety: Czy czasy szkolenia mocniejszych jednostek powinny zostać skrócone?

Głosujących
11. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    3 27.27%
  • Nie

    7 63.64%
  • Nie wiem/mi to obojętne

    0 0%
  • Problem jest, ale trzeba go rozwiązać inaczej (napiszę)

    1 9.09%
Pokaż wyniki od 1 do 7 z 7

Wątek: Skrócenie czasu produkcji mocniejszych jednostek

  1. #1
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    301
    Serwer
    Złota Góra

    Skrócenie czasu produkcji mocniejszych jednostek

    Teraz mamy tak, że większość ludzi nawet nie stawia tych niby "najlepszych" budynków, albo uruchamia tylko do zadania i potem bombka.
    Z drugiej strony w koszarach produkuje się tylko podstawowe typy jednostek: rekruci, łucznicy i konni, rzadziej ochotnicy i żołnierze, pozostałe w śladowych ilościach: po wtopie, do zadania albo przez pomyłkę.
    Powód może być jeden: wąskie gardło na koszarach.

    Proponuję skrócenie czasu lepszych jednostek (kusznicy, elitarni, puszkarze) oraz może średnich (ochotnicy, żołnierze, lepsi łucznicy), tak żeby ich produkcja nabrała sensu. Czasy są do przemyślenia, ale w przypadku jednostek piechoty można zastosować na przykład proporcjonalne do ilości punktów życia (czyli np. EŻ produkuje się trzy razy dłużej od rekruta i dwa razy dłużej od ochotnika).
    Powinno to przynieść ożywienie w praktycznie martwym sektorze opartym na surowcach importowanych.
    Ostatnio edytowane przez Iphoris ; 06.07.2014 o 09:39

  2. #2
    Osadnik Awatar Orzech-ndk
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    38
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Jak dla mnie jest ok.premki spokojnie wystarczaja na produkcje..zamiast ulatwiac gre nalezaloby podniesc jej wymagania

  3. #3
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Orzech-ndk Zobacz posta
    Jak dla mnie jest ok.premki spokojnie wystarczaja na produkcje..zamiast ulatwiac gre nalezaloby podniesc jej wymagania
    Dokladnie gra jest za latwa
    Premie x3 na koszary + budynki robione ze znajdek zbyt mocno ja ulatwily

  4. #4
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    301
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Orzech-ndk Zobacz posta
    Jak dla mnie jest ok.premki spokojnie wystarczaja na produkcje..zamiast ulatwiac gre nalezaloby podniesc jej wymagania
    Miałem to napisać, ale pomyślałem że zbyt oczywiste:
    Premki na koszary nie rozwiązują problemu, bo sektor dóbr luksusowych nadal jak widać jest martwy (takie ładne grafiki budynków się marnują).

    Powiedzmy też, że atak oddziałem Elity+puszki to i tak nie byłoby coś, co robiłbyś sześć razy dziennie.

    [edit]
    Na serio produkowałeś ostatnio jakiegoś kusznika albo EŻ?

    Skoro ma być utrudnienie, to można przy okazji wydłużyć czas produkcji reksiom.
    Ogólnie cel jest taki, żeby np. miecznik damasceński, kusze i ikonka produkcji puszkarzy były czymś więcej niż elementem dekoracyjnym.
    Ostatnio edytowane przez Iphoris ; 06.07.2014 o 10:48

  5. #5
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Tylko wyjasnij mi po co mam produkowac ta bron?
    Z dropow wypada tego tyle ze w zupelnosci wystarcz a produkcja na wyspie jest tak wolna ze zrobisz moze 5 puszkarzy dziennie przy ludwisarni na 1 lvlu na premii x2

  6. #6
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Iphoris Zobacz posta
    Proponuję skrócenie czasu lepszych jednostek (kusznicy, elitarni, puszkarze) oraz może średnich (ochotnicy, żołnierze, lepsi łucznicy), tak żeby ich produkcja nabrała sensu. Czasy są do przemyślenia, ale w przypadku jednostek piechoty można zastosować na przykład proporcjonalne do ilości punktów życia (czyli np. EŻ produkuje się trzy razy dłużej od rekruta i dwa razy dłużej od ochotnika).
    Produkcja nie ma sensu z kilku powodow, z ktorych akurat czas produkcji ma najmniejsze znaczenie.

    Po 1 te jednostki w duzej czesci walk nie robia wiele wiecej niz ich slabsi poprzednicy - podziekujcie ludziom ktorzy projektowali system walki.
    Po 2 zeby ich uzywac jako pelnowartosciowego miesa armatniego (czyli kompletnie wymiennie z np rekrutami) potrzebaby znacznie wiekszego doplywu broni niz zapewniaja same przygody, a to wymaga produkcji, a produkcja akurat w tym sektorze jest absurdalnie nieoplacalna i pozostanie nieoplacalna nawet jesli ktos nacisnie, zeby elitarne jednostki tracic.

    Zeby to wyprostowac trzeba wywalic pol gry do kosza i zaprojektowac od nowa.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  7. #7
    Banned
    Dołączył
    09.01.2015
    Posty
    711
    Serwer
    Nowy Świat
    Pomysł zrealizowany (link)

    Zamykam,

    Mod Victoria

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.