Zobacz wyniki ankiety: Dobry pomysł

Głosujących
211. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    152 72.04%
  • Nie

    59 27.96%
Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 41 do 50 z 80

Wątek: Nowy, powalająco drogi, wielki i efektowny budynek w grze.

  1. #41
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    18.08.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Jak dla mnie to port mógłby by być, ale tylko wtedy jakby wymyśliji dodatkową wyspę na której można by wydobywać surowce (granit i inne surowce trudno dostępne) i przewozić je statkami na macierzystą.

  2. #42
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    sama idea na +
    wg mnie można zamiast portu pomyśleć nad osobną wyspą na której budowało by się budynki wraz z innymi członkami gildii - coś w stylu: jeśli gildia ma tylko 10 członków buduje tylko np. ogród dający pasywne minus 10 sec. z każdej produkcji leśnika a jeśli gildia ma 30 członków dodatkowo można by postawić coś w stylu tawerny który dawał by 10% szybsze podnoszenie się generałów po porażce itd - zakładając że do wybudowania były by potrzebne ogromne ilości materiałów wszelakiego rodzaju.
    Załatwiło by to kilka spraw często poruszanych na forum jak: bezdennie niemądre zadania gildii czy motywację do dalszej gry.

  3. #43
    Osadnik
    Dołączył
    24.05.2014
    Posty
    32
    Serwer
    Złota Góra
    Witam wszystkich,
    Przyszedł mi na myśl ciekawy pomysł. Od jakiegoś czasu mam wrażenie ze balans ekonomii w grze powoli zaczyna się zawalać w szczególności w przypadku graczy z długim stażem. Towar zaczyna zalegać nam na magazynach i w gwiazdce, brak długoterminowego celu w grze. Wrażenie że wszystko się już osiągnęło. Rozwiązaniem może być nowy niesamowicie drogi budynek w grze, np. Jakaś ogromna katedra lub port. Katedra na przykład dodawałaby 5000 do populacji a port skracałby powrót wojska o 10% 20% 30% 40% 50%. Budynek tego typu pochłaniałby na bieżąco gigantyczne ilości surowców jak chleb, kamień, drewno, granit, tytan itd podczas budowy. Proces powstawania budynku mógłby nawet trwać wiele miesięcy z widokiem placu budowy na którym osadnicy pracują i wysyłają wiadomości typu "prześlij 250.000 chleba i 50.000 granitu", "potrzebujemy ludzi do pracy zwiększ populacje do 10.000" takie liczby lub nawet większe sprawiłyby ze taki budynek byłby nową długoterminową inwestycją celem każdego gracza który chce związać się z settlersami na dłuższy czas.
    Pozdrawiam DankanDara Słoneczny Gród

    Witam ponownie,
    Czytając niektóre odpowiedzi mam wrażenie, nie każdy zrozumiał ideę takiej budowli. Porównanie do Ludwisarni, Zamku czy Epickiego Składu nie ma sensu? Czy te budowle są powalająco drogie? 3-4 poważne przygody i można je stawić Chodziło mi to o budynek który kosztował by miliony surowców, inwestycja długoterminowa dla graczy którzy mają już wszystko. Ostateczny cel którego wykończenie na 5 poziomie (poziomów może być więcej) oznaczałoby niesamowite osiągniecie, gospodarkę rozwinięta do granic optymalizacji. Poza tym posiadanie takiej budowli dawałoby jakąś pasywną umiejętność, a przez pasywna to rozumiem cos w stylu 10-50% skróconego czasu na cokolwiek. Ludwisarnia, Zamek czy Skład jak stojąc wyłączone nic nie dają. Moim zdaniem np. port który stałby na wodzie i nie zabierał miejsca na mapie a dodawałby jakieś dodatkowe możliwości byłby celem każdego gracza który chce sobie w settlersów pograć trochę dłużej. Nawet jeśli kosztowałby miliony surowców a proces budowy miałby trwać wiele miesięcy. Nawet samo rozpoczęcie takiej budowy oznaczałoby duże osiągniecie.
    Pozdrawiam jeszcze raz DankanDara ze Słonecznego Grodu.
    Zgadzam się z tym. Jeszcze powinni dodać premię do magazynu powiatu premię taka żeby działała na 24 godziny, a jak by Ci znajomy dał to 32 godziny i żeby budynek który podlega tej premii działał 4x szybciej, ta premia by kosztowała 500 mięsa, 1000 chleba, 1500 ryb, co wy na to?

    Do suporrtu to wyślijcie.
    Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 28.11.2016 o 11:16 Powód: dodanie "quote" i połączenie postów

  4. #44
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.01.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Witam, dla mnie pomysł jest bardzo dobry. Nasuwa się tylko pytanie, dlaczego odbierasz robotę deweloperowi
    Pozdrawiam i gratuluję kreatywności

  5. #45
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Czarny-2000 Zobacz posta
    Witam, dla mnie pomysł jest bardzo dobry. Nasuwa się tylko pytanie, dlaczego odbierasz robotę deweloperowi
    Pozdrawiam i gratuluję kreatywności
    Bo developer zatrzymal sie w rozwoju gry dla doswiadczonych graczy jakies pol roku temu (po wprowadzeniu bajkowych)?

  6. #46
    Osadnik
    Dołączył
    24.05.2014
    Posty
    32
    Serwer
    Złota Góra
    A wy to do suportu to wyślijcie, bo ja już wysłałem, oni z forum nie czytają.

  7. #47
    Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    20
    Serwer
    Słoneczny Gród
    pomysł super ,tylko czy super komputerowcy z BB są w stanie to zrobić ??

  8. #48
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Jestem na nie-dlaczego???jeżeli mam czekać parę miesięcy na postawienie tego budynku to moim skromnym zdaniem mija się to z celem.Lepszym rozwiązaniem by było gdyby doszła nowa wyspa i tu można by było spróbować dać kilka trudności aby tylko aktywni gracze mogli coś takiego zdobyć.Pozdrawiam

  9. #49
    Osadnik
    Dołączył
    24.05.2014
    Posty
    32
    Serwer
    Złota Góra
    Moim zdaniem jak to by się budowało ze 2 miesiące to by było lepiej, a z tą nową wyspą to ja jestem na nie, bo 1 wyspa powinna wystarczyć a jeśli nie to to znaczy, że coś trzeba wyburzyć.

    Moim zdaniem powinien się w koszarach i w garnizonie pojawić snajper. Oczywiście wiąże się to z założeniem budynku w którym się produkuje karabiny ( nazwa do wymyślenia ) ten budynek na wytworzenie 1 karabinu pochłaniał by 20 stali, 15 tytanu i 8 prochu. Budynek ten kosztował by 10.000 desek egzotycznych, 10.000 granitu i 15.000 narzędzi, natomiast żeby wytworzyć 1 snajpera by potrzeba było 10 karabinów i 100 napitku, 1 karabin produkował by się 2 godziny, ten snajper miałby:
    zdrowia 130
    uszkodzenia 130
    celność 95%
    Co wy na to?
    Ostatnio edytowane przez MOD_Victoria ; 28.11.2016 o 11:13 Powód: połączenie postów

  10. #50
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Dopoki nie mialby pierwszego ataku to tylko minimalnie obnizylby straty bo wiekszosc walk trwa 1-2 rundy..

Strona 5 z 8 PierwszyPierwszy ... 3 4 5 6 7 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.