Chciałbym przedstawić poradnik do wyspy piratów z wykorzystaniem Mistrza i rekrutów.
Nie widziałem aby taki poradnik już się znajdował. Może komuś się przyda.
Jeśli komuś zależy na czasie, straty moim zdaniem są optymalne, wystarczy wysłać tylko mistrza + "tragarza/-y" na rekrutów
Przewidywany czas wykonania: 15min dojście + max 20min na atakowanie (szybciej się nie da )
Możliwy drop:
MMA 220 bez bloków
Spoiler
G1
Spoiler
Mistrza z 220R wysyłamy na obóz nr 6 po drodze ubije obozy nr 1,2,4,5 > Straty:[115R - 184R]
Po powrocie mistrza do garnizonu z atakiem na obóz nr 3 mamy dwa wyjścia:
1- wysłać minimum 68R > Straty:[46R - 65R]
2- wysłać 220R oszczędzając przy tym 10R - 15R > Straty:[35R - 50R]
Straty:[150R - 249R]
G2
Spoiler
Mistrza z 220R wysyłamy na obóz nr 11 po drodze ubije obozy nr 8,9,10 > Straty:[125R - ~220R]
Uwaga:
Po ubiciu przez mistrza obozu nr 10 trzeba sprawdzić ilu rekrutów zostało. Bardzo małe prawdopodobieństwo*, ale gdyby się tak zdarzyło, że ma mniej niż 115R trzeba dać odwrót i zapakować do niego minimum 172R ponieważ mistrz już nie ominie obozu nr 7 więc i jego musi zaatakować > Straty:[36R - 53R], a następnie obóz nr 11 > Straty:[61R - 96R]
*- to prawdopodobieństwo wynika z maksymalnych start po atakowanych obozach 8,9,10 --> znikome, ale jednak jest
Straty ogólne:[275R - 452R] lub [275R - 508R]
Moje:[~330R - ~360R]
Ostatnio edytowane przez oAmiGoSo ; 22.05.2014 o 09:15
Robiąc to weteranem lub majorem straty są w granicach około 700 R nie wiem ile dokładnie bo nie sprawdzałem tylko w tym wypadku trzeba ubijać obóz po obozie
Edit: Używanie weterana czy majora nie robi dużej różnicy jeśli za każdym razem generał będzie uzupełniany do pełna rekrutami.
Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych.
Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.