Zobacz wyniki ankiety: Czy warto uczynić przygody ciekawszymi, dodając losowość?

Głosujących
38. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Byłoby ciekawiej, bo teraz wieje nudą

    14 36.84%
  • Trzeba zmienić, ale inaczej

    5 13.16%
  • Dobrze jest. Jak będę chciał myśleć i planować, to sobie CS-a włączę

    16 42.11%
  • A róbta co chceta, byle działało

    3 7.89%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: Garść losowości w przygodach

  1. #11
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Iphoris Zobacz posta
    Ale jaki widzisz problem w tym, że ta sama przygoda będzie wymagała raz straty 300 rekrutów, innym razem 5000 rekrutów i 150 puszkarzy, a raz na jakiś czas wcale nie da się wygrać na obecnym poziomie rozwoju?
    Bo ja żaden, same zalety.
    Taki, ze jesli ktos jest w miare ogarniety to rzuci okiem na przygode i w kilka chwil oceni, czy konfiguracja przeciwnikow nie przekracza subiektywnego poziomu oplacalnosci, a jesli tak to nie straci 5k rekrutow tylko zwyczajnie przygode anuluje.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.08.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Kolonia
    Nie nie nie, mi się już teraz nie chce robić przygód z poradnikiem, a co dopiero jak będą "losowości"

  3. #13
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Co do składów, to bym raczej nic nie ruszał. Jeśli cokolwiek, to może położenie obozów, albo czasami tu i ówdzie jakieś przewrócone drzewo, swora wilków, albo inne gniazdo podłych szerszeni.
    Planowania będziemy mieli aż nadto, jak już wejdzie PvP

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.02.2012
    Posty
    12
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Iphoris Zobacz posta
    Programowałeś, a każesz mi przerabiać w Paincie zrenderowany obraz "dwuipółwymiarowej" planszy?
    Krótko: niewykonalne.
    Czyli sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Niewykonalne.
    A zaproponowałem ci to zrobić w Paint abyś zobaczył na własne oczy z czym chcesz się mierzyć, a nie dla tego że tak się to robi.



    Tak to mniej więcej wygląda w innych grach. Masz 1 poziom, latasz na golasa i nie wiesz czym się chodzi, to rozdeptuje cię żuczek. Zakładasz najlepszy i odpowiednio dobrany ekwipunek, masz wsparcie drużyny, dobre czary i dobrą "pamięć palcową", to kładziesz na raz grupkę smoków i biegniesz dalej, nawet nie podnosząc jakiejś badziewiastej diamentowej zbroi.

    Ale jaki widzisz problem w tym, że ta sama przygoda będzie wymagała raz straty 300 rekrutów, innym razem 5000 rekrutów i 150 puszkarzy, a raz na jakiś czas wcale nie da się wygrać na obecnym poziomie rozwoju?
    Bo ja żaden, same zalety.
    Problemu nie widzę tylko jak mi w symulacji przygody wyjdzie zamiast tych 300, 5000 rekrutów, to w tym momencie dziękuję za taką przygodę, w ogóle ją nie odpalam, bo same przerzucenie takich sił to kilka godzin, nawet gdybym użył wszystkich 6 generałów których mam, a do tego na pewno dojadą inne jednostki, aż tak bardzo gibać mi się nie chce wiec biore zamykam przeglondarkę i odpalam sobie Age Of Empire Rise Of Rome i gram po 3 minutach.

  5. #15
    Banned
    Dołączył
    09.01.2015
    Posty
    711
    Serwer
    Nowy Świat
    Losowość występuje w ekspedycjach.

    Wątek zamykam

    Mod Victoria

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.