Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Zablokowane konto

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.11.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Nowa Ziemia

    Zablokowane konto

    Wiem wiem,
    Powinienem o to zapytać support, tyle ze pytałem i to 3 razy już i w dalszym ciągu żadnej odpowiedzi!
    Oni jakoś odpisują na skrzynkę, czy na email?
    nie mam pojęcia gdzie szukać odpowiedzi od nich

  2. #2
    Odkrywca Awatar Jurek12345
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    581
    Serwer
    Czarci Gaj
    odpowiadają na email, wpisany podczas rejestracji konta

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    05.04.2012
    Posty
    105
    Serwer
    Słoneczny Gród
    ten sam adres email ktorym sie logujesz, sprawdź skrzynke spamu czy tam czasem nie trafiło

  4. #4
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    SzalonySpychacz, jeśli Twoje konto jest faktycznie zablokowane i napisałeś już do Supportu (Jak skontaktować się z Supportem?), powinna trafić do Ciebie wiadomość zwrotna. Jeśli ją otrzymałeś, nie należy się martwić, zapytanie zostało zarejestrowane w systemie, a odpowiedź się pojawi.

    Temat oczywiście zamykam - z poziomu forum nikt nie może Ci pomóc, sytuację należy wyjaśnić z Supportem.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.