Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 72

Wątek: Możliwość kasowania ofert w poczcie !!!

  1. #61
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    gac604, YouRQ, hans79, jeśli utracone w ten sposób dobra jeszcze do Was nie powróciły, należy napisać bezpośrednio do Supportu.

  2. #62
    Osadnik Awatar dykteryjka
    Dołączył
    02.02.2014
    Posty
    37
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    gac604, YouRQ, hans79, jeśli utracone w ten sposób dobra jeszcze do Was nie powróciły, należy napisać bezpośrednio do Supportu.
    Kpina Xaar. Mnie wsysło +300 do złota, które dostałem od TSO na jakąś tam okoliczność, ale nie będę wałka z siebie robił i pisał w jakiejś badziajskiej sprawie do Supportu. To nie powinno było zaistnieć.

    Cytat Zamieszczone przez gac604 Zobacz posta
    dalej nic nie wróciło trace nadzieje że odzyskam to co straciłem. Kochany support dalej milczy mija już 3 tydzień od przyjęcia zgłoszenia, może dzisiejsza konserwa w końcu cos popsuje bo zrobiło się spokojnie.
    Piszcie do Supportu, do Supportu ... ;D

    Jak kiedyś zostanę królem, to masz u mnie Xaar stanowisko nadwornego jokera zapewnione
    Ostatnio edytowane przez dykteryjka ; 24.02.2014 o 17:48

  3. #63
    gac604
    witam właśnie dostałem odpowiedź z suportu mam im podać datę kiedy to miało miejsce, jakie to były surowce i ile ich było? Pierwsze usunięte oferty były ponad miesiąc temu ostatnich tez nie podam dokładnie bo nie pamiętam, więc oprócz grania muszę założyć księgowość kiedy gdzie i co było robione to są jakieś kpiny.

  4. #64
    Osadnik
    Dołączył
    29.09.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Złota Góra
    hehehe tez to dostałem i chyba w tej grze musze spisywac w zeszycie komu co wysyłam smiech na sali dosłownie ...
    ciekawe co po tej konserwie wymysla

  5. #65
    Odkrywca Awatar Shadow_mk
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    268
    Serwer
    Czarci Gaj
    to moze zglosimy wszyscy ze wyslalismy znajomemu 200 k granitu on skasowal przez przypadek i nie wrocila do nas ofka ani znajomy nie ma teog surowca niech oddaja .... moze to zmotywuje do naprawy ...
    Będzie się działo!
    I znowu konserwy będzie mało.
    Będzie głośno, będzie radośnie
    Znów poczekamy razem całą noc.

    Ekipa nie oszczędza sił
    Już trochę im brakuje tchu.
    Polejcie wina również im
    Znów konserwa konserwy będzie rytm!
    ...

  6. #66
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Shadow_mk, w przypadku nowych transakcji, problem ten już nie występuje. Utrudnienie to dotyczy tylko części transakcji z przeszłości.

    Jeśli ktoś nie jest w stanie podać dokładnego dnia transakcji, może to być data orientacyjna, np. pomiędzy 15 a 16 lutego. Im więcej szczegółów zostanie podanych, tym szybciej Support będzie w stanie opracować zapytanie.

  7. #67
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    27.12.2012
    Posty
    186
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    Jeśli ktoś nie jest w stanie podać dokładnego dnia transakcji, może to być data orientacyjna, np. pomiędzy 15 a 16 lutego. Im więcej szczegółów zostanie podanych, tym szybciej Support będzie w stanie opracować zapytanie.
    Witam, a nie uważasz, że powinno się tę sprawę załatwić systemowo ? Najpierw przekonywałeś, że to trigger nie działa mimo tego, że z przeprowadzonych eksperymentów wyglądało to na inny problem. Minęło sporo czasu i teraz mam sobie przypomnieć wszystkie te transakcje ? Nie warto, ja przeżyje bez tego marmuru Kiedyś support wykluczył moje konto z gry na dwa tygodnie z takiego powodu by odkręcić dodanie klejnotów do konta mimo tego, że zgłaszałem nieautoryzowane pobranie dodatkowych środków z karty visa to strach pomyśleć na ile wykluczą mnie z gry gdy zaczną grzebać w archiwalnych ofertach...

  8. #68
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    silu700, niestety rozwiązanie systemowe nie było możliwe. Właśnie dlatego Support "ręcznie" rozpatruje wnioski o zwrot utraconych w ten sposób dóbr.

  9. #69
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Pewnie urwało im kolumnę z nadawcą i tylko wiedzą co, ile i do kogo :P

  10. #70
    Osadnik Awatar dykteryjka
    Dołączył
    02.02.2014
    Posty
    37
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    silu700, niestety rozwiązanie systemowe nie było możliwe. Właśnie dlatego Support "ręcznie" rozpatruje wnioski o zwrot utraconych w ten sposób dóbr.

    BB_xaar na premiera !! Bajer ma opanowany, jak każdy polityk. Żałosne

Strona 7 z 8 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.