
Zamieszczone przez
BB_xaar
Po upływie 8 godzin, przesyłane dobra powinny wrócić. W przeszłości, aby wywołać sprawdzenie, czy oferta już wygasła, wystarczyło otworzyć interfejs poczty. Sprawdzenie było także wywoływane po otwarciu poczty po stronie odbiorcy.
Obecnie jedyną metodą wywołania sprawdzenia, jest otwarcie skrzynki pocztowej przez odbiorcę (po upływie 8 godzin), a i to czasami może nie przynieść oczekiwanego efektu. Co więcej, jeśli odbiorca ma kilka stron wiadomości, oprócz otwarcia interfejsu skrzynki pocztowej, niezbędne jest także przejście na odpowiednią stronę (w celu wywołania "sprawdzenia", czy dana oferta już wygasła).
Oczywiście mechanizm ten zostanie poprawiony w niedalekiej przyszłości - źródło zostało już zlokalizowane. Mogę także zapewnić, że "zaginione" w ten sposób dobra nie przepadają, są one nadal w systemie, po prostu ich zwrot nie został jeszcze wywołany. Najprawdopodobniej już najbliższa konserwacja rozwiąże ten problem (tj. dobra powrócą). Gdy otrzymam potwierdzenie tej informacji, dam znać.