Strona 1 z 8 1 2 3 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 72

Wątek: Możliwość kasowania ofert w poczcie !!!

  1. #1
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    27.12.2012
    Posty
    186
    Serwer
    Dolina Odkrywców

    Możliwość kasowania ofert w poczcie !!!

    To jest już przegięcie - dzisiaj przez przypadek w opcji zaznacz wszystkie skasowałem łącznie z raportami oferty od znajomych. Niestety ja po relogu nie mam tych ofek ani znajomi nie mają wiadomości o odrzuconych ofertach.
    Błąd jest ewidentny gdyż testowany był w gildii na ofkach z rybami.

    Pytanie brzmi gdzie są towary z tych ofert ???
    Ostatnio edytowane przez silu700 ; 28.01.2014 o 21:30

  2. #2
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    silu700, jeśli upłynęło już 8 godzin od otrzymania oferty, otwórz u siebie interfejs poczty. Wtedy nastąpi zwrot surowców do osób, które wysłały oferty handlowe.

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.12.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    U mnie niezaakceptowana ofka, która powinna wrócić jako odrzucona po 8h też zginęła, wsiorbało 200k surowca.

  4. #4
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    27.12.2012
    Posty
    186
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    silu700, jeśli upłynęło już 8 godzin od otrzymania oferty, otwórz u siebie interfejs poczty. Wtedy nastąpi zwrot surowców do osób, które wysłały oferty handlowe.
    Czyli wszystko jest w porządku, gra gitara, znaczy błędu nie ma ? Gdzie wrócą te surowce, do wiadomości czy od razu do władyki ?

  5. #5
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    silu700, jeśli upłynęło już 8 godzin od otrzymania oferty, otwórz u siebie interfejs poczty. Wtedy nastąpi zwrot surowców do osób, które wysłały oferty handlowe.
    Chyba jednak nie.
    W ten sposób straciłem ZMK, zabolało.

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    30.11.2012
    Posty
    82
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    silu700, jeśli upłynęło już 8 godzin od otrzymania oferty, otwórz u siebie interfejs poczty. Wtedy nastąpi zwrot surowców do osób, które wysłały oferty handlowe.
    pragnę zdementować tą informację, wysłałem koleżance 2 albo 3 dni temu w ofercie Mroczna Fortece, ona ja przez przypadek skasowała, a forteca po 8h nie wróciła, więc to co wyślecie, a ktoś skasuje, po prostu znika. Koleżanka napisała do supportu. Ale support nie odpowiedział. Edytka46 - gdybyś Xaar chciał sprawdzić.
    Dziękuję za uwagę i pozdrawiam.

  7. #7
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Po upływie 8 godzin, przesyłane dobra powinny wrócić. W przeszłości, aby wywołać sprawdzenie, czy oferta już wygasła, wystarczyło otworzyć interfejs poczty. Sprawdzenie było także wywoływane po otwarciu poczty po stronie odbiorcy.

    Obecnie jedyną metodą wywołania sprawdzenia, jest otwarcie skrzynki pocztowej przez odbiorcę (po upływie 8 godzin), a i to czasami może nie przynieść oczekiwanego efektu. Co więcej, jeśli odbiorca ma kilka stron wiadomości, oprócz otwarcia interfejsu skrzynki pocztowej, niezbędne jest także przejście na odpowiednią stronę (w celu wywołania "sprawdzenia", czy dana oferta już wygasła).

    Oczywiście mechanizm ten zostanie poprawiony w niedalekiej przyszłości - źródło zostało już zlokalizowane. Mogę także zapewnić, że "zaginione" w ten sposób dobra nie przepadają, są one nadal w systemie, po prostu ich zwrot nie został jeszcze wywołany. Najprawdopodobniej już najbliższa konserwacja rozwiąże ten problem (tj. dobra powrócą). Gdy otrzymam potwierdzenie tej informacji, dam znać.

  8. #8
    Odkrywca Awatar kinia19910
    Dołączył
    10.04.2012
    Posty
    606
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    Po upływie 8 godzin, przesyłane dobra powinny wrócić. W przeszłości, aby wywołać sprawdzenie, czy oferta już wygasła, wystarczyło otworzyć interfejs poczty. Sprawdzenie było także wywoływane po otwarciu poczty po stronie odbiorcy.

    Obecnie jedyną metodą wywołania sprawdzenia, jest otwarcie skrzynki pocztowej przez odbiorcę (po upływie 8 godzin), a i to czasami może nie przynieść oczekiwanego efektu. Co więcej, jeśli odbiorca ma kilka stron wiadomości, oprócz otwarcia interfejsu skrzynki pocztowej, niezbędne jest także przejście na odpowiednią stronę (w celu wywołania "sprawdzenia", czy dana oferta już wygasła).

    Oczywiście mechanizm ten zostanie poprawiony w niedalekiej przyszłości - źródło zostało już zlokalizowane. Mogę także zapewnić, że "zaginione" w ten sposób dobra nie przepadają, są one nadal w systemie, po prostu ich zwrot nie został jeszcze wywołany. Najprawdopodobniej już najbliższa konserwacja rozwiąże ten problem (tj. dobra powrócą). Gdy otrzymam potwierdzenie tej informacji, dam znać.
    Ech... znów coś zepsuliście...mieliście naprawić problem z przygodami i też lipa... Czy programiści z BB mają "syndrom strażaka podpalacza" ?
    Zawsze muszą coś popsuć , by potem móc naprawić... w ten sposób można odwlekać wgranie sensowniejszych rzeczy, bo przecież najpierw błędy trzeba naprawić... i tak w kółko.

  9. #9
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    27.12.2012
    Posty
    186
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez BB_xaar Zobacz posta
    Po upływie 8 godzin, przesyłane dobra powinny wrócić.
    Właśnie minęło 12h od napisania tego posta, surowce nie wróciły, nie były to drobne ilości więc pytam gdzie się znajdują ???

  10. #10
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.04.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Ja czekam już 6 dni, a surowców dalej jak nie było to i nie ma, więc proszę nie pisać o jakiś 8 godzinach. Konserwa zdaniem supportu miała sprawić że wrócą, a ich dalej nie ma!!! Support od piątku też nie raczy odpisać. A sprawę można było załatwić w jeden dzień jak to w innych grach bywa! Support sprawdza, zwraca surowce i naprawia problem!

Strona 1 z 8 1 2 3 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.