Zobacz wyniki ankiety: Czy obok Ulepszonego silosu powinno zostać wprowadzone Ulepszone gospodarstwo?

Głosujących
78. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    42 53.85%
  • Nie

    23 29.49%
  • Tak, ale w innej formie

    7 8.97%
  • Nie wiem co to silos i gospodarstwo

    6 7.69%
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Wątek: Ulepszone gospodarstwo

  1. #11
    Początkujący Osadnik Awatar Isk4rhlit
    Dołączył
    25.05.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez GarnekPierogów Zobacz posta
    Proponuję wprowadzić "ulepszone wszystko" za milion klejnotów. Prawie cała gospodarka TSO opiera się na zbożu. Ruszysz jeden element - zablokuje Cię następny (kolejne muszą być ulepszone młyny wodne, żeby wyrobić się z ilością wody potrzebną do podkręcenia gospodarki). Taka droga nie ma końca. Można od razu z grubej rury przywalić i zrobić megasilos oraz megagospodarstwo, które miałyby przerób odpowiadający 50-krotności zwykłych...

    A w rzeczywistości - ileż można klikać w kółko te same budynki? Czy autorzy gry naprawdę już stracili wszelkie pomysły na dalszy rozwój?
    To byłby sposób na rozruszanie rynku, przebudowy wysp, zwiększenie zapotrzebowania na wodę a zmniejszenie na zboże - ja nie widzę w tym nic złego, o to chodzi żeby działać a nie tylko patrzeć jak się surowce produkują.


    A co z Opactwem? Przecież to też jest tylko ulepszona wersja Warsztatu piwowara. Czy ktoś się oburzał i potępiał ten budynek? Przeciwnie, budynek jest bardzo chodliwy i pożądany. A lodowa posiadłość? To też jest tylko ulepszona rezydencja, a jakoś nie kojarzę takiej fali krytyki jak budynek wprowadzano do gry. Podczas eventu zimowego kiedy cena lodowej bardzo spadła, wielu graczy masowo kupowała ten budynek.
    Dlatego nie rozumiem tego narzekania i niechęci do ulepszonych budynków - to już działa od dawna w grze i jak widać dobrze się sprawdza. Nikt nie zmusza do kupna budynku, jeśli komuś się nie podoba to nie musi kupować i nic nie straci, natomiast są tacy którzy chętnie by skorzystali z nowości i pewnie by zyskali.

    Piszecie, że temat idiotyczny, niewypał, pierdoła a widzę tylko jeden konkretny argument - że zwiększyłoby się zapotrzebowanie na wodę. Innych przykładów co by się zepsuło nie widzę.

  2. #12
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    jak dla mnie idiotyczny też temat co zrobisz ze starymi silosami po to pierwsze po drugie to będzie dobra dla multikontowców a po trzecie za 2k klejnotów nie opłaca się tego kupować tylko po to żeby tylko czas produkcji był mniejszy.
    Ja już swoje sprzedałem

  3. #13
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Isk4rhlit Zobacz posta
    A co z Opactwem? Przecież to też jest tylko ulepszona wersja Warsztatu piwowara. Czy ktoś się oburzał i potępiał ten budynek? Przeciwnie, budynek jest bardzo chodliwy i pożądany.
    Opactwo zostało wprowadzone pierwotnie jako element który można zakupić za surowiec eventowy, dlatego też nie było fali krytyki. Gdyby ulepszony silos trafił najpierw do oferty eventowej a następnie do kupca za klejnoty to prawdopodobnie większość osób wychwalałaby ten budynek.

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.02.2013
    Posty
    4
    Serwer
    Nowy Świat
    najlepsze rozwiązanie to :
    "Ulepszony silos" limit 2-3 szt i koniec ! brak możliwości handlu

  5. #15
    Osadnik
    Dołączył
    21.05.2012
    Posty
    38
    Serwer
    Nowy Świat
    Może postawić budowlę i nazwać PGR,można by było kupować za gwiezdne monety ?...z tą nazwą to żart ale faktycznie chyba zmierzamy do kolejnego etapu gry,jako następny budynek "bajkowy-epicki" proponuję zamiast studni i młynów wodnych "akwedukty"

  6. #16
    Lipek
    Opactwo zostało wprowadzone pierwotnie jako element który można zakupić za surowiec eventowy, dlatego też nie było fali krytyki. Gdyby ulepszony silos trafił najpierw do oferty eventowej a następnie do kupca za klejnoty to prawdopodobnie większość osób wychwalałaby ten budynek.
    No to niech tak zrobią... Wielkanoc się zbliża i taki silos za jaja (1 sztuka, może dwie) byłby czymś w rodzaju testu dla ludzi - jak im się spodoba to kupią za niebieskie więcej.

  7. #17
    Odkrywca Awatar Idho
    Dołączył
    02.03.2012
    Posty
    199
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Zakrecony Zobacz posta
    Opactwo zostało wprowadzone pierwotnie jako element który można zakupić za surowiec eventowy, dlatego też nie było fali krytyki. Gdyby ulepszony silos trafił najpierw do oferty eventowej a następnie do kupca za klejnoty to prawdopodobnie większość osób wychwalałaby ten budynek.

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony
    Wróżbita Maciej... nie mówiłeś że w TSO grasz....

    ... rozumiem że dzięki tak długiemu stażowi jako moderator na TSO jesteś w stanie przepowiedzieć inne scenariusze, które mogłyby się rozegrać o_O

    Zakręcony ale do rzeczy, powiedz mi gdzie ten silos bo w Menu Budowli znalazłem tylko warsztat piwowara, bo rozumiem że zdajecie sobie sprawę że przyrównujecie budynek premium do zwykłego budynku??? Widzicie różnice czy nie?? Bo jeżeli silos byłby ogólno dostępnym budynkiem za surowcem tak jak w przypadku warsztatu piwowara czy magazynu to wtedy nie byłoby żadnej reakcji.

  8. #18
    Początkujący Osadnik Awatar Isk4rhlit
    Dołączył
    25.05.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Zakrecony Zobacz posta
    Opactwo zostało wprowadzone pierwotnie jako element który można zakupić za surowiec eventowy, dlatego też nie było fali krytyki. Gdyby ulepszony silos trafił najpierw do oferty eventowej a następnie do kupca za klejnoty to prawdopodobnie większość osób wychwalałaby ten budynek.

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony
    To jest trochę oszukiwanie samego siebie. Kupię budynek za kolorowe jajka u kupca to jest ok, ale jak kupię ten sam budynek za monety na handlu to już mi źle. Efekt jest ten sam (mam ulepszony silos) tylko inne okoliczności.


    Cytat Zamieszczone przez Idho Zobacz posta
    Wróżbita Maciej... nie mówiłeś że w TSO grasz....

    ... rozumiem że dzięki tak długiemu stażowi jako moderator na TSO jesteś w stanie przepowiedzieć inne scenariusze, które mogłyby się rozegrać o_O

    Zakręcony ale do rzeczy, powiedz mi gdzie ten silos bo w Menu Budowli znalazłem tylko warsztat piwowara, bo rozumiem że zdajecie sobie sprawę że przyrównujecie budynek premium do zwykłego budynku??? Widzicie różnice czy nie?? Bo jeżeli silos byłby ogólno dostępnym budynkiem za surowcem tak jak w przypadku warsztatu piwowara czy magazynu to wtedy nie byłoby żadnej reakcji.
    Sam w tej wypowiedzi gdybasz i przewidujesz scenariusz gry a innym to wytykasz.

  9. #19
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.09.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Czarci Gaj
    Moim zdaniem, pomysł z ulepszonym gospodarstwem jest jak najlepszy. Co zrobić ze zwykłym silosem, sprzedać, napewno znajdzie się wielu chętnych, np: przeciwnicy ulepszonych budynków. A ja i wielu innych nie dość że zwiększyli by produkcję chleba, napitku, koni. To uzyskali by miejsca na wyspie do np: młynów wodnych. Pomysł bartdzo dobry - popieram.

  10. #20
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Według mnie MOD_Zakrecony ma racje. Gdyby te budynki nie były za klejki tylko za zwykły surowiec to nikt by nie spinał się że go wprowadzają. Ale jak trzeba będzie wydać trochę monet aby go zdobyć to już słychać w tłumie "toż to nielogiczne, toż to armagedon". Dlatego jesteście szarą masą. ;-)
    Ostatnio edytowane przez MOD_Zakrecony ; 31.01.2014 o 12:42

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.