Taki mały pomysł, budynki takie jak anielska brama, wieża wiedźmy, po jakimś tam drogim ulepszeniu mogłyby produkować z wolnych osadników co np. 1 dzień/ 1 godzinę, w zależności od zbalansowania, jakąś ciekawą jednostkę z innymi statystykami, np. aniołki, zombie, itd. itp.
Podobnie szkółka wiejska po ulepszeniu mogłaby produkować zamiast osadników - rekrutów, bez zużywania surowców, po kolejnym ochotników, po kolejnym elitarnych.
W przyszłości jeśli system walki byłby zmieniony nowe jednostki wprowadziłyby różnorodność do rozwiązań strategicznych, a także pole do popisu w zakresie rozwoju generałów, którzy mogliby dla aniołków rycerzyków, mieć lepsze statystyki a pogarszać dla innych w zależności od wybranej ścieżki rozwoju.
p.s. w tytule chodzi oczywiście o urozmaicenie rozgrywki dla pojedyńczego gracza![]()