Zamknięty wątek
Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 11 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 118

Wątek: [Dyskusja] Pamiętnik dewelopera: Kopalnia granitu oraz Walentynkowa Niespodzianka

  1. #81
    palus
    Cytat Zamieszczone przez Gacek666 Zobacz posta
    D N O !!!

    Za tyle kleju (szkółka i kopalnia)AAAAAAAAAA!!!!>>> szkoda słów>>> pudełka z kociołkami (+3szt)>>> śmiech na sali>>> Ale i tak wprowadzą, tak samo jak przygody za klejnoty: uśpioną rafę, uśpiony wulkan i żywot pirata, nikt nie korzysta, ale nowe przygody są, baa>>> to samo będzie z kooperacyjnymi, ehh..>>>

    EDIT:
    Jedyny+ to; wyciągnięte ze szkółki uwagi o kosztach upa do 5 lvl włącznie
    Zgadzam sie z tobą Gacek

  2. #82
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.09.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowy Świat
    Osobiście uważam że te 2 ostatnie budynki - szkółka i kopalnia - mi na wyspie nie są potrzebne - jak i większości graczom na poziomie 40+.

    Jednakże należy zwrócić uwagę na poziom od którego kopalnia będzie dostępna dla gracza 26+. Jest to poziom na którym ekonomia wyspy nie jest jeszcze tak sprawna a przygody z bogatym lootem nie są dostępne. Rezultat daje się łatwo przewidzieć - wielu graczy których stać na ładowanie gotówki w gry zakupi taki budynek i będzie zdobywać granit który na ich możliwości ekonomiczne jest dość drogi do zdobycia.

    Inną sprawą jest iż nikt z Was nie wpadł na to iż wprowadzenie tych budynków może być częścią obiecywanego PvP ? Informacje które wiemy na ten temat to iż na takiej wyspie dla wielu graczy będzie można wydobywać granit jak i bale egzotyczne. Myślę że te budynki właśnie mogłyby tam być budowane. Czyli na macierzystej tylko za klejki, a na PvP do normalnej budowy. Tym sposobem BB będzie mieć już zaimplementowane w grze budynki potrzebne w części PvP, a przy okazji zanim dostaniemy PvP będzie zarabiać na tych którzy będą kupować je za klejki.

  3. #83
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez konczak Zobacz posta
    Jednakże należy zwrócić uwagę na poziom od którego kopalnia będzie dostępna dla gracza 26+. Jest to poziom na którym ekonomia wyspy nie jest jeszcze tak sprawna a przygody z bogatym lootem nie są dostępne. Rezultat daje się łatwo przewidzieć - wielu graczy których stać na ładowanie gotówki w gry zakupi taki budynek i będzie zdobywać granit który na ich możliwości ekonomiczne jest dość drogi do zdobycia.
    Granit w takich ilosciach jak ten budynek produkuje powinien byc do zdobycia bez problemu dla srednio rozwinietego gracza na 26 lvl. Poza tym nie wiem czy zauwazyles/as ale w przypadku zdecydowanej wiekszosci budynkow ktore sie stawia czynnikiem blokujacym nie jest granit tylko zloto, upgrady za granit nastepuja dopiero po tym, jak gracz zainwestuje pokazne ilosci monet, wiec na 26 granitu dziennie tez go bez problemu stac.

    Od ktorej strony by tego nie ugryzac - za tym budynkiem nie idzie zadna spojna koncepcja, co najwyzej losowo dobrana kombinacja cyferek i liczenie BB ze ktos sie na to nabierze.

    edit: kulawa stylistyka
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 15.01.2014 o 11:03
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #84
    Osadnik
    Dołączył
    18.10.2012
    Posty
    58
    Serwer
    Złota Góra
    Zgadzam sie w 100% nie rozumiem tylko myslenia bb. Skoro serwery sie wypelniaja,przypuszczam,ze 90% serwwera ma mennicei produkuje na premce monety,dropyz byka kupuja nawet 30 levelowce,miecze tanie jak barszcz wiec kazdy nowo poczatkujacy moze robic przygody z duzym dropem.... wiec pytanie brzmi gdzie tutaj logika ze strony tych informatykow co to buduja?{prawdopodobnie sa to ludzie ktozy nigy w tso nie grali tylko programuja zamknieci w 4 scianach ebz slonca:}}

  5. #85
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.03.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Nowy Świat
    po konserwacji nie moge nie wczytuje mi sie mapa komunikat serwer error

  6. #86
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.09.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez HektorvI Zobacz posta
    Zgadzam sie w 100% nie rozumiem tylko myslenia bb. Skoro serwery sie wypelniaja,przypuszczam,ze 90% serwwera ma mennicei produkuje na premce monety,dropyz byka kupuja nawet 30 levelowce,miecze tanie jak barszcz wiec kazdy nowo poczatkujacy moze robic przygody z duzym dropem.... wiec pytanie brzmi gdzie tutaj logika ze strony tych informatykow co to buduja?{prawdopodobnie sa to ludzie ktozy nigy w tso nie grali tylko programuja zamknieci w 4 scianach ebz slonca:}}
    Pod tym względem to nie sądzę aby to była wina informatyków - oni raczej nie decydują co mają zrobić.
    Od tego mają wysoko postawionych Bussiness Managerów itp którzy wymyślają jak wyciągnąć kasę od graczy

  7. #87
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    31.08.2012
    Posty
    10
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez konczak Zobacz posta
    [...] Jednakże należy zwrócić uwagę na poziom od którego kopalnia będzie dostępna dla gracza 26+. Jest to poziom na którym ekonomia wyspy nie jest jeszcze tak sprawna a przygody z bogatym lootem nie są dostępne. [...]
    Nie do końca masz rację. Na potrzeby 26 lvl-u można spokojne nadropić granitu Wyspą Piratów. Na upowanie budynków wystarcza spokojnie.

  8. #88
    Osadnik
    Dołączył
    13.08.2012
    Posty
    21
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ludzie !!!!!!!!!!!!!!!!!! na 26 lvl to nawet wyspy nie macie podbitej a co dopiero robienie przygód !!!!!!! Na 26 lvl to o granicie jeszcze nikt nie słyszy bo samych monet ma ze 300 max !!!!!

  9. #89
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Zgadza sie
    Przygody sie przewaznie robi dopiero po podbiciu calej wyspy

  10. #90
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    06.04.2013
    Posty
    5
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Brakuje kasy w budżecie czy co?, że wymyślacie kompletnie nie potrzebne rzeczy i to jeszcze za jaką cenę?
    Ciekawe kiedy wprowadzić opłatę za możliwość logowania się do gry bo wszystko zmierza to całkowitego przemienienia gry w maszynkę do zarabiania pieniędzy, gdzie już nie liczą się gracze tylko zyski.
    Wszystkie gry, które zaczęły wprowadzać coraz to więcej płatnych dodatków, w krótkim okresie czasu zaczęły tracić graczy.
    Miał być epicki skład węgla, miało być wyburzenie skał i co cisza jak makiem zasiał.

Zamknięty wątek
Strona 9 z 12 PierwszyPierwszy ... 7 8 9 10 11 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.