Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Problem z przebiegiem walki

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    24.05.2013
    Posty
    18
    Serwer
    Złota Góra

    Problem z przebiegiem walki

    Witam
    Przykład:
    Dziś robię przygodę "Okradać bogatych". Wysyłam Weterana do walki, Weteran dociera do obozu i zaczyna się walka.
    Obok obozu się kotłuje, Minuta, druga ... piąta a paska postępu niszczenia obozu nie widu, nie słychu... Wychodzę do widoku wyspy i wracam i się okazuję że Weteran dawno w garnizonie siedzi i "świętuje zwycięstwo"
    Czy ktoś się z takim przypadkiem spotkał??
    Bo zdaje mi się że powrót do starej poczty to sprawił (we wczorajszej przygodzie tego nie miałem).

  2. #2
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Przebieg walki jest obliczany niezaleznie od tego jak wyglada animacja. Problemy z wyswietlaniem animacji natomiast dzialaja w obie strony (np oboz potrafi zniknac w kilka sek nawet bez pokazania paska postepu) i pojawiaja sie sporadycznie od paru lat.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  3. #3
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Sporadyczne problemy ale zazwyczaj spowodowane błędem w komunikacji klient-serwer, za to lagi na wieloosobowych przygodach pojawiają się z chwilą zaproszenia znajomych.

  4. #4
    Początkujący Odkrywca Awatar Majamas
    Dołączył
    13.05.2012
    Posty
    108
    Serwer
    Kolonia
    Mialem niedawno inny, też ciekawy przypadek. General wyslany do boju po jakims czasie znajdowal sie dalej w swoim namiocie mimo ze wyraznie widzialem jak idzie w strone celu. Wiec wyslalem go drugi raz, dlugo czekajac az wyjdzie zrobilem relog i wtedy juz bylo po walce. Do celu bylo daleko, nie mogl tak szybko pojsc i wrocic, wiec musialo zadzialac jednak pierwsze wyslanie, które gra tak sobie jakby skasowala wizualnie ale gdzies tam w pamiecie zostalo ze poszedl.
    Stawiajcie pomniki Szalonego Kórlika, on jeden przeszedł tą grę do końca.

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    22.05.2012
    Posty
    39
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Van-de-Lord Zobacz posta
    za to lagi na wieloosobowych przygodach pojawiają się z chwilą zaproszenia znajomych.
    Moim zdaniem to nie jest lag tylko utrudnienie bo kazde wyjscie gienka ma taki sam czas 3 flagi wiec bez problemu. Sporo razy zapraszalem do czarnych i robilem g1 tylko doliczalem 3 flagi

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.