Zamknięty wątek
Strona 10 z 21 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 20 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 204

Wątek: [Dyskusja] Przygody kooperacyjne

  1. #91
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    mozliwe, ze nie wiesz ;p

    generalnie kolory nadal pokrywaja sie z klasami loota, w taki sposob, ze (poza wyjatkami) z zielonych nie wypadaja surowce wyzsze niz granit i bronie wyzsze niz stalowe miecze a z niebieskich surowce wyzsze niz tytan i bronie wyzsze niz kusze (ktore nomen omen tez z wiekszosci niebieskich nie wypadaja).

    Na tym polu jedyny znaczacy wyjatek to Eksperymenty, czyli przygoda ktora niewiedziec czemu nie jest fioletowa.
    No coz Czaszka myli ale dla mnie to i tak te kolka znaczenia zadnego nie maja bo porownujac drop z matczynej do wikingow czy wiktora i tak sie to mniej zgadza

  2. #92
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    btw nie wiem czy ktos zwrocil na to uwage (oraz czy mozna na tym polegac), ale przygody na obrazkach sa szare, zielone i niebieskie, wiec jesli czyms radykalnie nas BB nie zaskoczy, to epickiego lootu sie z nich raczej nie spodziewajcie ...
    Tak, zdaje się że masz rację

    No to pozostało nam liczyć tylko na inne atrakcyjne budowle - i to z dużym prawdopodobieństwem trafienia, bo przypuszczam że te nowe przygody będą jednak wymagały sporych nakładów.

  3. #93
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    02.04.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Biorac po uwage zminy jakie sa wprowadzane do gry i nowe przygody spodziewam sie jakiegos kolejnego badziewia ale mam nadzieje ze sie milo rozczaruje

  4. #94
    Osadnik
    Dołączył
    28.06.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Dla mnie pomysl bez sensu. Dajcie najpierw te wyburzanie skal a pozniej dodawajcie przygody ale takie normalne a nie ze 4 musi zrobic swoje ataki... Juz teraz trzeba czekac na ludzi godzine lub dwie az zrobia atak a co dopiero w tych nowych. Moja propozycja wprowadzcie nowego Krawca lub cos(poziom trudnosci 20), dajcie inna epicka przygode lepsza niz ryczacy byk(lepszy drop) i gracze beda bardziej zadowoleni niz te przygody druzynowe ktore beda mialy marny drop... Chyba nikt sie nie spodziewa ze bedzie ten drop jakis fantastyczny z tych przygod? A jak juz bedzie takie przygody wprowadzac to dodajcie opcje wybrania fasoli zamiast gwiezdnych bo to akurat dobry aspekt.

  5. #95
    Początkujący Odkrywca Awatar Metz
    Dołączył
    12.08.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Naito Zobacz posta

    Zdecydowanie nie masz pojęcia z jakiego powodu ludzie przestają grać w tą grę. Odpływ graczy wynika tylko i wyłącznie z tego samego powodu co w The Settlers Online. Po ukończeniu kilkudziesięciu razy Manaya Core Hard, KN 20, Instancji z ostatniego patcha patrz Wonderholme Hard Mode, wykonaniu setek razy zbugowanych i nudnych battlegroud-ów, ubraniu się w topowy sprzęt i wymaksowaniu go, również po stworzeniu najlepszej, bądź dołączeniu jednej z najlepszych gildii, nie ma co robić w grze i po co w ogóle się logować. Tak jak i tu nie ma SENSU grania. Zamiast dodać jakieś ciekawe oblężenia zamków, ciekawe walki o terytorium, dodawane są setki kolejnych i nikomu nie potrzebnych kostiumów.
    Do tego momentu, o którym piszesz dotrwała garstka zapaleńców. Większość wykruszyła się po lub przed końcem darmowego miesiąca gry dołaczonego do podstawki.


    Cytat Zamieszczone przez Naito Zobacz posta
    wymuszenie tworzenia dobrze zorganizowanych i stałych party, ponieważ granie solo po osiągnięciu 85 lvlu i przebudzeniu było niemalże niemożliwe i nieopłacalne.
    Pozdrawiam i radzę wrócić do tematu.
    Mozliwe i opłacalne - na każdy level range mogłeś znaleźć solo spoty ( swamps, ogródek z duszkami na którym ludzie zbijali karme :P ). Zaś co do party, to nie zapominaj że gra jest przede wszystkim PVP oriented.


    Cytat Zamieszczone przez Naito Zobacz posta
    No dokładnie nie pisz już nic więcej, bo się tylko ośmieszasz. Nawet nie wiesz w jaki rodzaj gry grasz. Gra The Settlers Online jest strategią ekonomiczną w czasie rzeczywistym (RTS) wykonaną w rzucie izometrycznym (2D) i należy do gatunku gier MMO. Nie wierzysz to sprawdź sobie np tu: gry-online
    To, że twórcy chcą aspirować do tej kategorii, nie znaczy że im się udało. Jakie MMO? To nie jest nawet gra multiplayer, co najwyżej co-op. Jak to ktoś dobrze nazwał kilka postów wcześniej - gra single player z chatem...Widzisz gdzieś możliwość interakcji z innym graczem?

    A wracając do tematu - z tych przygód cieszą sie chyba tylko ci, którzy grają od wczoraj i nikt ich jeszcze nie przetrzymał w żadnej przygodzie. Powiszą sobie kilka razy przez tydzień, bo gracz Zdziś pojechał na urlop, to zmienią zdanie.
    Ostatnio edytowane przez Metz ; 08.01.2014 o 12:46
    <Boardwarrior i hater>

  6. #96
    Osadnik Awatar Marcja
    Dołączył
    20.09.2012
    Posty
    93
    Serwer
    Złota Góra
    BB MAM DLA WAS POMYSŁ
    Tylko nie zmarnujcie tego.

    Im więcej myślę nad tymi nowymi przygodami tym bardziej mi się nie podobają.

    Chcecie wprowadzić takie przygody, żeby gracze robili je w więcej osób? Świetnie! Ale to, co zaprezentowaliście powyżej to nie jest dobra droga. Zapowiadają się kolejne nudne "przygody" typu "Słońce tropików" albo "Dzielny mały krawiec", gdzie nie ma nic do pokombinowania i jeszcze w dodatku trzeba będzie czekać na inne osoby, jak się skończy swoją część. Poza tym na drugi dzień Poznańczyk będzie miał już gotowe poradniki.

    Ale jest jedno bardzo proste rozwiązanie: wprowadźcie HIPER-TRUDNE przygody z BARDZO KRÓTKIM czasem trwania ! Wprowadźcie w końcu taką przygodę, którą można przegrać ! Niech to będzie taka przygoda, którą gracze będą MUSIELI zrobić w więcej osób, żeby w ogóle była szansa ją ukończyć. Ale nie narzucajcie im drogi przechodzenia i nie dzielcie im z góry obozów! Niech pokombinują. To proste - wystarczy mapa taka jak 4xzakazane eksperymenty i 24h czasu. Niech będzie 8 slotów - i mniejsi gracze będą robić w 8 osób, więksi w 4 - ale nawet jak 4 osoby wpadną tylko po dropa to pozostałe 4 będą musiały siedzieć przez te 24h non-stop przy komputerze, żeby nie stracić przygody... I będą musiały poświęcić sporo dobrych jednostek typu kusznicy i elitarni.
    Zobaczycie, że wszyscy będą zachwyceni.

    Co do lota - to też proste. Dajcie z każdego lota tyle fasolek albo SC, żeby bardziej sie opłacało przejść 1/8 takiej przygody niż "Sprytnego małego krawca". I wtedy wszyscy będą się zabijać o tę przygodę!
    Tylko że... jeśli chcecie, żeby fasolki były w cenie to dajcie jakiś fajny budynek za nie - np. bezpatentowego rybaka siedzącego na wodzie albo te rancha (gospodarstwo+silos) - tylko drogo!! - fasole tak podskoczą, że wszyscy ambitni gracze będą robić wyłącznie nowe przygody.

    Coś powtórzyć?
    Ostatnio edytowane przez Marcja ; 08.01.2014 o 13:04

  7. #97
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Sznur Zobacz posta
    A i jeszcze jedno o czym dawno temu już pisałem i co zostało napisane w tym temacie również. Mianowicie wprowadziłbym losowość generowanych jednostek znajdujących się w obozach przeciwnika, jak również dodał różne właściwości danych jednostek polegające na szansie. Np. 25% szansy na unik lub 1% szansy na odbicie 10% otrzymanych obrażeń od przeciwnika, 3% szansy na podwójny atak, czy też 7% szansy na atak krytyczny, patrz 50% silniejszy. Takowe rozwiązanie zlikwiduje w zupełności kalkulatory do tej gry i schematyczne poradniki, dzięki czemu gra i przygody będą naprawdę ciekawe.
    Tylko nie to. Jedni będa wysyłać 10 R i będa zabijać obóz, inni bardziej pechowy wysyłać 300 EŻ i odbije mu obrażenia i padnie 50 EŻ.
    Ci pechowi tylko wkurzać się będą i przestaną w to grac. Wystarczy losowość w loocie.
    No more RNG

  8. #98
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wprowadzanie coraz trudniejszych przygód nie jest rozwiązaniem, bo tak naprawdę tylko krótki czas ich trwania mógłby spowodować że sie jej nie ukończy samemu(dostarczenie wojska i wszystkie ataki), a mało kto nad kim by taki bat wisiał nie ryzykowałby. Dzięki lodowej rewolucji świątecznej populacja 15-20k to nie jest nic nadzwyczajnego. Łatwo dostępne premie na koszary 3x i 4x sprawiają ze wojsko to tez nie problem.

    Jedynym elementem przyciągającym do przygód (nawet tych trudnych) jest drop.

  9. #99
    Początkujący Odkrywca Awatar Metz
    Dołączył
    12.08.2012
    Posty
    46
    Serwer
    Nowy Świat
    Zgoda Marcja, ale tylko jak łaskawie dodadzą możliwość wyjścia z przygody lub usunięcia z niej innego gracza. Jeden z moich znajomych był 'zakładnikiem' jakiegoś gamonia przez 3 dni. Dziekuje, postoje.
    <Boardwarrior i hater>

  10. #100
    Osadnik Awatar Marcja
    Dołączył
    20.09.2012
    Posty
    93
    Serwer
    Złota Góra
    No trudno Metz, nie ma ryzyka, nie ma fasolek Zabiera się sprawdzone osoby na przygody. Poza tym tak jak set2g napisał wyżej, te przygody muszą mieć krótkie trwanie, żeby NAPRAWDĘ TRZEBA było je robić w więcej osób.

    Ale swoją drogą trzeci slot na przygodę powinni wprowadzić.

Zamknięty wątek
Strona 10 z 21 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 20 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.