Zamknięty wątek
Strona 18 z 21 PierwszyPierwszy ... 8 16 17 18 19 20 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 171 do 180 z 204

Wątek: [Dyskusja] Przygody kooperacyjne

  1. #171
    Osadnik Awatar Hugh
    Dołączył
    25.05.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Gizmo09 Zobacz posta
    Jak tak będą wyglądać dropy to JA też odpuszczam, nie warto zachodu ani woja na nie tracić
    W zupełności wyrażam podobną opinie. To będzie koszmarna strata czasu.

  2. #172
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    28.01.2012
    Posty
    7
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Są ludzie dla których zebranie ekipy 3-4 nie będzie problemem. Jednak powinni podnieść minimalny drop. Szansa na przejechanie się za 220 granitu jest (pewnie 22%-25%) więc wściec się można. To tak jakby robić krawca dla expa i dostać fasolki...

  3. #173
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    14.01.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Czarci Gaj
    przygody kooperacyjne jak sama nazwa wskazuje sa po to aby stworzyc team. team ktory bedzie zgrany i zrobi ta przygode w 5min. ot to jest cala ich idea. nie sprzedawanie dropow i szukanie glupich a wspopraca w gildiach to wypali mnie sie to podoba

  4. #174
    Poznańczyk
    Cytat Zamieszczone przez Ryfcyn Zobacz posta
    przygody kooperacyjne jak sama nazwa wskazuje sa po to aby stworzyc team. team ktory bedzie zgrany i zrobi ta przygode w 5min. ot to jest cala ich idea. nie sprzedawanie dropow i szukanie glupich a wspopraca w gildiach to wypali mnie sie to podoba
    Takie "team" mialem gdy wbiłem 36poziom i robiłem Wiktora później, 42poziom, zacząłem jako pierwszy w gildii robić Czarnych, w 3osoby każdy swój sektor. Więc też mi wielka idea.

  5. #175
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Poznan ty nie pisz tylko licz obozy symulatorem bo poradniki musza byc

  6. #176
    Osadnik
    Dołączył
    16.09.2012
    Posty
    41
    Serwer
    Złota Góra
    przygoda kooperacyjna - "wymuszenie" wśród graczy współdziałania, odpowiedź na przygody wieloosobowe robione na sprzedaż/wymianę dropów samodzielnie,
    sztucznie wprowadzone ograniczenie w celu "uspołecznienia" gry.

    Istnieje spore ryzyko z wprowadzeniem ich, jako zadań dziennych/gildyjnych z ww. celem.

  7. #177
    Odkrywca
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    58
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Poznańczyk Zobacz posta
    Takie "team" mialem gdy wbiłem 36poziom i robiłem Wiktora później, 42poziom, zacząłem jako pierwszy w gildii robić Czarnych, w 3osoby każdy swój sektor. Więc też mi wielka idea.
    Popieram Twoją opinie w 100%. Są przygody, które na pewnym etapie gry same z siebie zachęcają do współpracy. I nie są nazywane przygodami kooperacyjnymi.
    Dzieci Sawanny, Wiktor, Bajkowe, jeżeli tylko nie zależy nam na zgarnięciu 100 % expa, to takie przygody znacznie lepiej robić z innymi graczami. Mniejsze straty, a drop ten sam - i to większy niż w dedykowanych przez BB nowych przygodach dla "wielu graczy".
    Takie bajkowe nawet na 48 poziomie warto robić z innymi.
    BB "odkryło" coś, co gracze robią praktycznie od początku.

  8. #178
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Na pewnym etapie tak, ale juz coraz więcej ludzi jest na 50lvl, "stare" przygody dają niezależność, odpalam ją sobie i robię kiedy mi pasuje, na koniec sprzedaje czy wymieniam i spokój, w tym wypadku to trochę sztuczne zmuszanie, ale jak dropy beda spoko, to da sie to przeżyć, w końcu będzie to element który w jakiś sposób wpłynie na większą współprace chociażby w gildiach.

  9. #179
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.03.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Słoneczny Gród
    przygoda robiona dla średnich lvli - mało opłacalna, na mrocznych kapłanach wyjdą lepiej

    daliby w dropie odrobinke nowego surowca za który mozna byłoby podnosic budynki do 6 poziomu. to przygoda miała by branie
    a odblokowanie upa wiazało by sie z misjami ekonomicznymi zawsze to jakies zajecie przed pvp

  10. #180
    Osadnik
    Dołączył
    18.09.2013
    Posty
    51
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Wprowadzanie przygód "kooperacyjnych" jest kompletnie pozbawione sensu.
    Obecne przygody już są kooperacyjne. Do kooperacji nie dochodzi z powodu kretyńskiej matematyki udziału w łupach w opozycji do udziału w PD.
    Kooperację wymusza jedynie metoda podziału łupu.
    Podziału, nie iloczynu...
    Obecna "kooperacja" i handel dropami jest rezultatem arcymądrego, niezgodnego z intuicją ustalania łupów.

    Ludzie współpracują w sposób jaki jest opłacalny, nie da się tego zadekretować nazywając coś kooperacyjnym, bo nie wezmą w tym udziału.

    Przyczyna dla której przygody kooperacyjne się nie sprawdzą to współdziałanie w czasie. Jednemu pasuje w czwartek rano, drugiemu w sobotę i będą zgrzyty.
    Z tego właśnie powodu obecnie wygodniej jest zrobić przygodę samodzielnie a dropa wymienić i tutaj też jest ciśnienie związane z czasem dotarcia na dropa.

    Czas i podział.
    Ostatnio edytowane przez DrwalNadDrwale ; 13.02.2014 o 03:20

Zamknięty wątek
Strona 18 z 21 PierwszyPierwszy ... 8 16 17 18 19 20 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.