Zobacz wyniki ankiety: Przygody nic nie warte ! "Dzieci, Zakazane, Wiktor, itd."

Głosujących
106. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • a)Kupiec

    13 12.26%
  • b)Handel

    7 6.60%
  • c)Wzbogacenie

    55 51.89%
  • d)Zmnejszenie strat

    31 29.25%
Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Wątek: Przygody nic nie warte ! "Dzieci, Zakazane, Wiktor, itd."

  1. #31
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.07.2012
    Posty
    16
    Serwer
    Kolonia
    Nie jest możliwe zbalansowanie tego wszystkiego. Zawsze jakieś przygody będę mniej opłacalne z punktu widzenia graczy i jest to naturalna kolej rzeczy. Wejdą nowe przygody, eventy i rozpoczyna się nowy wyścig szczurów by dostać nowe budowle, premie i inne bajery. Może wejdą zmiany w stylu rozbudowy generałów jak geologów czy odkrywców, gdzie będzie można znacznie zmniejszyć straty na przygodach przez co staną się one opłacalne z punktu widzenie niektórych graczy.
    Dla przykładu wprowadzenie mikstur zaowocowało częstszym pojawianiem się ofert wymiany i sprzedaży dropów z mniej popularnych przygód.

  2. #32
    Odkrywca Awatar Angel7212
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    349
    Serwer
    Czarci Gaj
    hmm a wystarczyłoby dać jakąś premię, ZE robi się na 50lv dla 500 klejnotów
    tylko premię a nie takie jak do tej pory - te nie są zachęcające

    http://screenshooter.net/8711094/odnrbbo
    http://screenshooter.net/8711094/plkitle
    Ostatnio edytowane przez Angel7212 ; 14.01.2014 o 18:38

  3. #33
    Początkujący Odkrywca Awatar doradz
    Dołączył
    30.09.2012
    Posty
    104
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Iphoris Zobacz posta
    Dzieci Sawanny mają plusy? :]

    Fajnie z nich tytan leci, ale zapotrzebowanie na tytan jest trochę małe. Na exp za duże straty. Na kociołki za małe zapotrzebowanie. Z expem częściowym za dużo roboty (a chyba jednak nadal straty duże).
    Niby jakieś plusy są, ale ważne żeby te plusy nie przesłoniły wam minusów.
    dzieci są świetne do zbierania PD lub szybkiego uzupełnienia gwiezdnych monet. Robi się w około godzinkę, straty mniejsze niż w wiktorze, dropa można sprzedać, wbrew temu co piszesz granit wpada równie często jak tytan i przygodę można mieć praktycznie za darmo. Jak dla mnie to sporo plusów

  4. #34
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    16.09.2012
    Posty
    15
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Ja jestem za wzbogaceniem niektórych przygód (zwłaszcza tych bez możliwości wykonania szybkim dropem) dodatkowymi atrakcjami np. budynkami (najlepiej nowymi) np jakiś bezpatentowy leśnik bez opcji handlu takim budynkiem choćby 0,1% w Dzieciach Sawanny, lub wiatrak robiący mąkę z saletry wypadający czasem w Zakazanych Eksperymentach czy w Prochu. Mógłby tez być pakiecik premii, przekąska stadionowa w Wiktorze Podstępnym .

  5. #35
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    19.11.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Złota Góra
    dodac nowe przygody do poszukiwan odkrywcow jedyna wartosciowa to wikingowie lub pozamieniac ,dodac jakies basniowe,eventowe

  6. #36
    Osadnik
    Dołączył
    21.05.2012
    Posty
    38
    Serwer
    Nowy Świat
    Mój pomysł polega na tym aby jednak uatrakcyjnić "dzieci sawanny" w ten sposób,że w dropie była by przygoda pt."Dzieci w szkole".Po zrobieniu tej drugiej przygody można by było uzyskać w dropie książki do wykształcenia geologów,odkrywców a najwyższa nagroda to byłby "Kodeks rycerski" i tym można by było kształcić generałów.

  7. #37
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.09.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez e-rick Zobacz posta
    Mój pomysł polega na tym aby jednak uatrakcyjnić "dzieci sawanny" w ten sposób,że w dropie była by przygoda pt."Dzieci w szkole".Po zrobieniu tej drugiej przygody można by było uzyskać w dropie książki do wykształcenia geologów,odkrywców a najwyższa nagroda to byłby "Kodeks rycerski" i tym można by było kształcić generałów.
    moze jestem zacofany ale nie widze sensu ksztalcenia generala .. chcielibyscie zrobic z tej milej i przyjemnej gry cos co zupelnie zniszczy jej klimat

  8. #38
    Odkrywca Awatar dario_j
    Dołączył
    04.07.2013
    Posty
    274
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Zakazane bym podrasował powiększając dropa tak o 35% i dokładając jakąś budowlę mieszkalną. Jak narazie przygoda na granicy moich możliwości.

  9. #39
    Osadnik
    Dołączył
    21.05.2012
    Posty
    38
    Serwer
    Nowy Świat
    Cytat Zamieszczone przez Mastaszko Zobacz posta
    moze jestem zacofany ale nie widze sensu ksztalcenia generala .. chcielibyscie zrobic z tej milej i przyjemnej gry cos co zupelnie zniszczy jej klimat
    ...jak najbardziej,można by było kształcić zwykłego generała na doswiadczonego i doświadczonego na weterana,dlaczego gracze bez kamyków nie mogą zdobyć weterana w inny sposób ?

  10. #40
    Odkrywca Awatar thordis
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    210
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Przecież mogą zdobyć i bez kamyków. A na takie awansowania bym sie nawet nie napalał, bo jaki w tym interes dla BB.
    "w związku ze zgłoszonymi przez Was utrudnieniami jeszcze dziś nastąpi krótka przerwa techniczna:
    Start: teraz"
    "Generał Major NIE WALCZY, służy jedynie do transportu wojsk."
    "W przypadku liczby 88 cenzura wiąże się z tym, iż liczba ta jest często stosowana jako zamiennik HH, będącego skrótem od "Heil Hitler"."

Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy ... 2 3 4 5 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.