Zobacz wyniki ankiety: Czy nowa premia "fajerwerki" jest przydatna?

Głosujących
22. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    11 50.00%
  • Nie

    11 50.00%
Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Fajerwerki (szybki pomysł na saletrę)

  1. #1
    Osadnik
    Dołączył
    27.08.2013
    Posty
    25
    Serwer
    Złota Góra

    Fajerwerki (szybki pomysł na saletrę)

    Witam,

    Co sądzicie o nowej premii "fajerwerki" produkowanej z saletry czy też prochu. Ponieważ różnorodność i dostępność różnych premii jest i tak duża. Nowa premia fajerwerki mogłaby działać tak jak kosze irmy (x2) rzucone przez znajomego (9 godz.). Koszt takiej premii mógłby być identyczny jak koszy + jakaś skromna ilość saletry / prochu. Co by pomału zmniejszało zasoby tego surowca u wszystkich graczy, póki nie powstanie ciekawszy pomysł.

    Można do produkcji tych premii wykorzystać nowy magazyn prowiantu. Ktoś może powiedzieć, że rzucanie premii nawzajem to rodzaj nawiązania jakiejś społeczności. Jednak jaka to radość, jak trzeba rzucać po 50, 75 czy więcej koszy dwa razy dziennie znajomym. Oczywiście nowa premia nie mogłaby być rzucana przez znajomych, czyli nie dostaniemy efektu 13,5 godz. czasu trwania.

    Z racji na użyte surowce do produkcji (ryby, chleb, wędlina, saletra/proch) można tą premię nazwać "(..) festyn (..)".

    Podsumowując, myślę że pomysł jest prosty do zrealizowania. Głównie dla osób które rzucają duże ilości premii dziennie, czyli są na wysokim poziomie (tutaj dostępność saletry i prochu jest odpowiednia). Sama premia nie zaburza dotychczasowej logiki gry. Jedynie ułatwia obsługę premii i powoli uwalnia grę z ogromnych zasobów saletry jakie gromadzą gracze. Dzięki temu gdy powstanie jakiś sensowny pomysł na wykorzystanie tego surwca, nie będzie wielkiego bumu destabilizującego jak było w przypadku mapek.

  2. #2
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Jakby dzialalo na wszystkie budynki danego typu to byloby super

  3. #3
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Po co dublować istniejącą dobrą premię ? Głosuje NIE.
    Ja bym wolał aby surowce luksusowe używać do produkcji jeśli już, to jakiejś premii, np. :

    1. "Snajper" - 150 dział + 150 proch + 150stal + 150 tytan = premia na wojskowe mistrzowskie budynki zwiększająca produkcję x5 na 2 doby.

    2. "Atak komandosów" - 200 damasceńskich + 200 saletry + 200 rudy złota + 200 kusz = Zniszczenie dowolnego średniego obozu bandytów na przygodzie.

    3. " Bomba A" - 500 proch + 500 tytan + 500 osadników + 500 monet + 500 saletra = Zniszczenie wybranych skał na wyspie macierzystej.
    Ostatnio edytowane przez Hakardrag ; 03.01.2014 o 18:20

  4. #4
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Skoro festyn to juz predzej jakis globalny buff uzywany np na tawernie. A zeby nie byl za mocny to moze zamiast podwajania produkcji zwiekszac ja o 1 albo 2 we wszystkich budynkach ?
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    23.07.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    Polecał bym jakas bombe atomowa tych premi jest od ... no

  6. #6
    Osadnik
    Dołączył
    27.08.2013
    Posty
    25
    Serwer
    Złota Góra
    Nie chodziło mi o kolejny temat typu co by tu można niestworzonego wymyślić. Tylko o racjonalną rzecz, która nie wpływa od razu na mechanikę gry. W stosunku do ekonomii jest obojętna, a daje jakiś pozytywny efekt.

  7. #7
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.02.2012
    Posty
    223
    Serwer
    Nowy Świat
    tak!

  8. #8
    Odkrywca Awatar Idho
    Dołączył
    02.03.2012
    Posty
    199
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Widzę 2 wersje, i można to dodać do nowego magazynu prowiantu:

    1) Premie x2 na 72h -na poszczególny budynek
    2) Premia na tawernę zwiększająca wydajność produkcyjną o 1 na przykład jeżeli mamy budynek lvl4 ... po użyciu ten budynek pracuje jakby miał lvl5. -na całą wyspę.

    zużycie surowców, które mają znikomy sens jak proch, saletra, wozy, // można dodać do nich inne które spadają na cenie

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.