Zobacz wyniki ankiety: Czy zmiana powinna zostać wprowadzona

Głosujących
50. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    33 66.00%
  • Nie

    17 34.00%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: Kwatermistrz - beznadzieja, zmiana aby zyskał na wartości

  1. #11
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Poznańczyk Zobacz posta
    Co do rozwoju generałów to prędzej będzie: skrócenie czasu, % na więcej doświadczenia, % na więcej łupu, może % na większe obrażenia zadawane przez generała, zwiększenie pojemności raczej nie wejdzie.
    Obstawiam ze zwiększenie pojemności może się pojawić ale to będzie skill na 50lvl.

    Moje typy to % większych obrażeń dla wybranych jednostek
    -manuskrypty dla rekrutów, łuczników i ochotników
    -tomy dla konnych, wybornych łuczników i żołnierzy
    -księgi dla kuszników, elitarnych, puszkarzy
    Możliwe ze każda jednostka będzie osobno wiec będzie już 9 możliwości, do tego coś dla generała
    -szybszy transport
    -większa pojemność
    -krótsza/dłuższa walka (dłuższa może być dla zwykłych generałów żeby jeszcze lepsze bloki były lub dla szybkich zeby zrobić z nich generałów do bloków)
    -szybsza regeneracja
    -większe obrażenia
    -więcej życia chociaż to akurat wątpliwe bo jak wojo padnie to generał dużo nie zrobi

    A tak na marginesie to mogliby już dać ulepszenia dla generałów.

  2. #12
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Ano powinni dac bo geolodzy weszli jak mnie pamiec nie myli na poczatku czerwca a grubasy bodajze w sierpniu

  3. #13
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Van-de-Lord Zobacz posta
    Moje typy to % większych obrażeń dla wybranych jednostek
    -manuskrypty dla rekrutów, łuczników i ochotników
    -tomy dla konnych, wybornych łuczników i żołnierzy
    -księgi dla kuszników, elitarnych, puszkarzy
    Mam nadzieję, że w tą stronę nie będą brnąć, bo to jest kompletnie bez sensu.

    Aktualne obrażenia w miarę pokrywają się z breakpointami HP jednostek przeciwnika i zmienianie tych obrażeń w większosci przypadków w żaden sposób nie wpłynie na walkę.

    Co do dłuższej walki to małe prawdopodobieństwo, że to wprowadzą z jednego prostego powodu: generałowie dostępni za klejnoty walczą szybciej, bo jako towar premium mają być z założenia lepsi niż regularni w tym co regularni robią. Nie ma więc powodu żeby wynalazki służące ulepszeniu generałów działały w odwrotnym kierunku, nawet jeśli to jest akurat zgodne z oczekiwaniami graczy (szczególnie, że wiele razy było powtarzane, że bloki nie są funkcjonalnością przewidywaną przez BB, więc nie ma co oczekiwać wsparcia z ich strony).

    Podsumowując: jeśli nie będzie możliwości zwiększenia pojemności generała, to całą resztę umiejętności prawdopodobnie można już teraz spisać na straty.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #14
    Początkujący Odkrywca Awatar Duszysko40
    Dołączył
    18.01.2013
    Posty
    202
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    mam nadzieję, że w tą stronę nie będą brnąć, bo to jest kompletnie bez sensu.

    Aktualne obrażenia w miarę pokrywają się z breakpointami hp jednostek przeciwnika i zmienianie tych obrażeń w większosci przypadków w żaden sposób nie wpłynie na walkę.

    Co do dłuższej walki to małe prawdopodobieństwo, że to wprowadzą z jednego prostego powodu: Generałowie dostępni za klejnoty walczą szybciej, bo jako towar premium mają być z założenia lepsi niż regularni w tym co regularni robią. Nie ma więc powodu żeby wynalazki służące ulepszeniu generałów działały w odwrotnym kierunku, nawet jeśli to jest akurat zgodne z oczekiwaniami graczy (szczególnie, że wiele razy było powtarzane, że bloki nie są funkcjonalnością przewidywaną przez bb, więc nie ma co oczekiwać wsparcia z ich strony).

    Podsumowując: Jeśli nie będzie możliwości zwiększenia pojemności generała, to całą resztę umiejętności prawdopodobnie można już teraz spisać na straty.
    howgh!
    EXP2 -NIESPRZEDAWALNI
    In hoc signo vinces

  5. #15
    Moderator Forum Awatar Uranos_old
    Dołączył
    16.11.2015
    Posty
    354
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Witam,

    z uwagi na brak zainteresowania (ostatni wpis 19.12.2013 r.) zamykam wątek i przenoszę go do archiwum.


    Pozdrawiam,
    MOD_Uranos

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.