Zobacz wyniki ankiety: Czy jesteś za innymi zadania gildii

Głosujących
41. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Jestem za!

    34 82.93%
  • Jestem przeciwny

    7 17.07%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Wątek: Zadania gildii

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.01.2013
    Posty
    4
    Serwer
    Czarci Gaj

    Zadania gildii

    Od dłuższego czasu zastanawiam się czy nie można zmienić zasad zadania dla gildii. Teraz wygląda to tak jak dodatkowe dzienne zadanie.
    Ukończ przygodę, wydaj z magazynu itp itd.
    Czy nie lepszym rozwiązaniem było by zrobienie zadań gildii nie jako 18/25 osób zrobi tylko:
    -gildia musi osiągnąć produkcję mieczy brąz na pułapie 150K/12 godzin
    -gildia musi posiadać w magazynach 400k drewna
    i tym podobne zadania, które będą wymagały współpracy pomiędzy graczami a nie tylko dodatkowa przygoda czy handel.
    Co wy na taki pomysł ?

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    18.03.2013
    Posty
    11
    Serwer
    Czarci Gaj
    Bardzo dobre rozwiązanie z uwagi na to iż faktycznie tak jak kolega wyżej zauważył jest to tylko kolejne indywidualne zadanie dla gracza zamiast współpracy która w gildii jest ważna.

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.03.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Czarci Gaj
    i znów wyspa piratów, która jest przygodą jednoosobową, więc jak tu można współpracować? Mam otwartych synów krawca (12 dni), ale muszę dziś skończyć żeby zająć się piratami. Nikt za mnie nie zrobi tej przygody, tak abym mógł w podobnej sytuacji zrobić ją za kogoś, to po pierwsze. Po drugie, może i bym nie zaczął synów, gdybym wiedział, że zaraz będą piraci, ale skąd miałem to wiedzieć? a w ogóle to wszystko to jest jeden wielki...

  4. #4
    Osadnik
    Dołączył
    15.06.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Czarci Gaj
    jestem za!

  5. #5
    Odkrywca Awatar Gizmo09
    Dołączył
    11.01.2013
    Posty
    323
    Serwer
    Kolonia
    Mogliby zmienić te zadania, te większość zadań znaczy się koszt surek przewyższa łączną wartość otrzymanych monet za ukończenie swojego podzadania i za ukończone całego gildyjnego

  6. #6
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    28.08.2012
    Posty
    177
    Serwer
    Czarci Gaj
    Jestem za ,zadania sa pozbawione sensu i nie oplacalne.Co drugi dzien Wyspa piratow -koszt 150 map lub 300-400 monet !A moze w zadaniu dopisac -wykonaj za ,,niebieskie" i po sprawie.

  7. #7
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.12.2012
    Posty
    99
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Można bardzo łatwo pozbyć się przygód z zadań, wystarczy być członkiem gildii w której jest 20 lub mniej osób

  8. #8
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    28.08.2012
    Posty
    177
    Serwer
    Czarci Gaj
    Chyba nie o to chodzi zeby unikac zadan tylko zeby one mialy sens i byly oplacalne i tym samym rozwijac gildie.

  9. #9
    Początkujący Odkrywca Awatar romsheff
    Dołączył
    08.01.2013
    Posty
    129
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez z3usik Zobacz posta
    Czy nie lepszym rozwiązaniem było by zrobienie zadań gildii nie jako 18/25 osób zrobi tylko:
    -gildia musi osiągnąć produkcję mieczy brąz na pułapie 150K/12 godzin
    -gildia musi posiadać w magazynach 400k drewna
    i tym podobne zadania, które będą wymagały współpracy pomiędzy graczami a nie tylko dodatkowa przygoda czy handel.
    Co wy na taki pomysł ?
    Nie.

    Mam zadanie indywidualne muszę je zrobić.
    Będzie zadanie grupowe, np. -gildia musi osiągnąć produkcję mieczy brąz na pułapie 150K/12 godzin, to jakaś część oleje zadanie i nawet nie będzie wiadomo kto.

    Jakieś zmiany są potrzebne, ale ten pomysł nie jest dobrym rozwiązaniem.

  10. #10
    Osadnik Awatar Młodociany
    Dołączył
    21.08.2012
    Posty
    30
    Serwer
    Nowy Świat
    Czasami w zadaniu gildii przygoda wskakuje trzy razy z rzędu, a coraz częściej po dwie przygody w jednym zadaniu. Aby szybko zaliczyć wszystko zaczyna się kręcić wokół zadań gildii i coraz mniej czasu jest na przygody, na które mamy ochotę, lub które po prostu chcielibyśmy zaliczyć. Wyspa Piratów jest przygodą jednoosobową, a więc jest całkowicie nietrafiona, bo do gildii, która opiera się na współpracy niczego nie wnosi. Poza tym często koszt zadania gildii znacznie przekracza wysokość otrzymywanej nagrody.


Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.