Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16

Wątek: zaginięcie chatki łowcy jeleni

  1. #11
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    szkielek15, jeśli trafia do Ciebie wiadomość zwrotna, to powinien znajdować się tam także cytat Twojego zapytania.

    Ripcord, Shockwave93, jeśli dotarła do Was wiadomość zwrotna z numerem zapytania, to nie należy się obawiać. Oznacza to, że ticket został zarejestrowany w systemie, a odpowiedź wkrótce się pojawi.

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.10.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Złota Góra
    witam...dziwi mnie fakt iz moja narzeczona napisala zaraz po mnie do supportu e-maila i jej dzis odpisali....dla czego jest takie lekcewazenie innych?????nie bede tego dłużej tolerowac

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.10.2013
    Posty
    8
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Bo to narzeczona.
    Pewnie screen shota dołączyła (z sobą w tle) ;P.
    Moderatorze, jeśli kasujesz lub odrzucasz mój post, racz napisać wiadomość dlaczego.
    Paluszki od tego ci nie uschną - gwarantuje.

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.10.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Złota Góra
    bb xaar.............i kiedy jak sie doczekam odpowiedzi w sprawie mojej chatki łowcy ???????????zaraz bedzie tydzien jak nie uzyskuje odpowiedzi......no ile mozna czekac???? niby odpowiedzi ida szybko a tu co eychodzi???najlepsze jest to ze wysłałem z narzeczonej konta pusty formularz to na drugi dzien byla odpowiedz ze mam zamiescic tersc problemu i w ogole...zrobiłem to na próbe by zobaczyc czy odpisza...no i odpisali ale jak opisalem im moj problem z jej konta i ze swojego.......cisza jak makiem zasiał.....o co tu chodzi w tym wszystkim??po co te konserwacje i woogle??????????gdzie mozna to zgłosic wyzej????bo support nic sobie z tego nie robi

  5. #15
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    szkielek15, na początku proszę postarać się ograniczyć znaki interpunkcyjne w wypowiedziach - utrudniają one czytanie.

    Wbrew pozorom, Support nie jest w stanie naprawiać każdego rodzaju utrudnień samodzielnie. Zdarzają się przypadki, które są nieco bardziej skomplikowane, przez co muszą zostać przekazane do dalszej analizy (najczęściej do programistów). Może więc okazać się, że odpowiedź na Twoje zapytanie pojawi się nieco później, niż odpowiedź na zapytanie ogólne (np. "czy mogę zmienić awatar w grze?"). W skrócie: wystarczy poczekać na odpowiedź.

  6. #16
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.10.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Złota Góra
    Witam...jestem ciekaw co z tego będzie......jestem dobrych mysli

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.