Zobacz wyniki ankiety: Czy PvP ma być wprowadzone

Głosujących
36. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak ten pomysł

    19 52.78%
  • tak inny pomysl(jaki?)

    2 5.56%
  • nie spadajcie nie chce nikogo bic

    15 41.67%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 15 z 15

Wątek: PvP

  1. #11
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    System walki musi sie zmienic na uzytek pvp (i ponoc to jest glowna przyczyna dlaczego tyle im zajmuje opracowanie tego systemu), dlatego ze przy zachowaniu obecnego dowolna kompozycje jednostek przeciwnika mozna skontrowac w sposob optymalny jakas inna, w prosty sposob wyliczona (i w wiekszosci przypadkow jest to po prostu duza grupa rekrutow).
    Szczegolnie widoczne byloby to w przypadku turowego systemu walki, dzieki temu, ze bez problemu moznaby podejrzec co przeciwnik ma i przeliczyc sobie na poczekaniu ile rekrutow potrzeba zeby to ubic albo powaznie oslabic.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  2. #12
    Osadnik
    Dołączył
    30.08.2012
    Posty
    18
    Serwer
    Czarci Gaj
    PVP da kopa tej grze, kto nieche ten bedzie sobie dalej sadził drzewka i studnie budował, do tej pory ta gra daje tyle radości co saper, zrobcie cos z tym!

  3. #13
    GrzechuGrek
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    Szczegolnie widoczne byloby to w przypadku turowego systemu walki, dzieki temu, ze bez problemu moznaby podejrzec co przeciwnik ma i przeliczyc sobie na poczekaniu ile rekrutow potrzeba zeby to ubic albo powaznie oslabic.
    Wcale nie musiałoby tak być, że przeciwnik dokładnie widzi skład wojsk gracza i vice versa. Wystarczy, że widziałby tylko rodzaje obecnych jednostek a nie ich dokładną ilość; jeśli już, to co najwyżej przybliżoną...

  4. #14
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez GrzechuGrek Zobacz posta
    Wcale nie musiałoby tak być, że przeciwnik dokładnie widzi skład wojsk gracza i vice versa. Wystarczy, że widziałby tylko rodzaje obecnych jednostek a nie ich dokładną ilość; jeśli już, to co najwyżej przybliżoną...
    ale to nie eliminuje problemu...

    Jesli widzisz sklad wojska przeciwnika to nawet jesli nie widzisz ilosci poszczegolnych jednostek w ogole, to wiesz np. ze jesli ma w obozie sama piechote dowolnego rodzaju, to atakujesz go na pale zwyklymi lucznikami, jesli ma piechote + konie, to atakujesz go samymi rekrutami (bo po pierwsze lucznikow konie zjedza, po drugie w starciu z rekrutami konie sa tylko obciazeniem, bo dowolne inne jednostki zabijalyby rekrutow bardziej skutecznie). Jesli widzisz piechote i lucznikow, to atakujesz rekrutami (bo gdy juz przebijesz sie przez piechote to lucznikow twoi rekruci beda mieli na strzala, a sami sa w stanie spokojnie przyjac obrazenia, biorac pod uwage ze lucznicy nie maja obrazen obszarowych to lepiej te obrazenia przyjmowac rekrutami niz innymi jednostkami).

    Reasumujac tak dlugo jak system walki nie zostanie diametralnie zmieniony to wypadkową wszystkich kombinacji jednostek jakie gracze moga zastosowac i ich kosztow/ czasow produkcji jest walka na rekrutow i rywalizacja w czasie odbudowy a nie podejmowanych decyzjach.
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  5. #15
    Początkujący Odkrywca Awatar Fredek_z_F-K
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    187
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Póki co skład atakowanych obozów na przygodach jest dokładnie widoczny. Dlaczego miałoby być inaczej na PvP?
    A w ogóle, jak już pisałem, nie widzę sensu PvP w tej grze, jak ktoś chce się bić to niech gra w ******** albo coś podobnego.
    No, chyba że tylko w wersji podobnej do zastosowanej w grze Koyotl: na arenie biją się 'klony' a właściwe wojsko zostaje nienaruszone.
    W tej chińskiej wersji TSO co się wygrywa? Bo śledziłem nieuważnie.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.