Zobacz wyniki ankiety: Czy PvP ma być wprowadzone

Głosujących
36. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak ten pomysł

    19 52.78%
  • tak inny pomysl(jaki?)

    2 5.56%
  • nie spadajcie nie chce nikogo bic

    15 41.67%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: PvP

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    21.04.2012
    Posty
    8
    Serwer
    Słoneczny Gród

    PvP

    Lecimy zgodnie z regulaminem:

    1. Wątek zdecydowanie dotyczy gry wiec chyba odpowiednio go umieściłem.

    2. Temat też jakże jasno wskazuje na coś co w grze byłoby nieprawdopodobnie mile widziane oraz przyprawiłoby developerowi niemałych zysków.

    3. Jedna zmiana w grze PVP!!!!!!

    4. Opis: Mapka świata składająca się z kwadratów/ ośmiokątów / innego badziewia czym mozaraby wypełnić mapę. Cala mapa byłaby podzielona pomiędzy gildie zajmujące swoje strefy. Kiedy strefy wpływów dwóch rożnych gildii graniczyłyby ze sobą mona by było wywołać wojnę która byłaby prowadzona w strefie granicznej gdzie można by budować strażnice, walczyć miedzy sobą, szpiegować sabotować czy też co się tam wam zamarzy ogólnie rozpierducha. Po zdobyciu odpowiedniej przewagi hex(powiedzmy ze 8kąty) przechodziłby pod wpływy gildii zwycięskiej. Jeżeli zostałby podpisany pokój za obopólna zgodą (może jakiś trybut) hex zostaje w gildii do której należał przed walka. Ludzie którzy nie chca walczyć nie wchodzą do gildii albo pakują się do gildii która nie ma swej strefy wpływów. jak jakaś gildia zajmie swymi wpływami 75% mapy gra sie konczy(reset serwera) i gra się zaczyna od nowa z jakimiś premiami dla zwycięskiej gildii na początku powiedzmy 500 klejek więcej na start

    Argumenty: Nie oszukujmy się developerzy poszukują zysków stąd bardzo zyskowna operacja pod kryptonimem "pudelka architekta"pierwszym argumentem zatem jest kasa, żywy warki prąd kasy wprost do kieszeni developerów. Gra stanie się bardziej grywalna będzie bardziej wymagająca wiec też klienci zaczyna kupować więcej klejnotów. Szczególnie ze teraz każdy wszytko ma po akcji architekt.

    Argumentem drugim jest przyciągniecie większej ilości użytkowników do gry pojawi się PVP zlecą się ludzie.

    Po trzecie grywalność kto sobie odmówi zniszczenia regionu gildii gdzie jest ten idiota co mnie wyzwał na globalu

    5. Moja opinia jak najbardziej za pomyslem

    6. Coż z tym mogą być problemy boi nie zaglądam często ale postaram się . za to jak pomysł wejdzie w życie pewnie będę zaglądać częściej bo i gra będzie ciekawsza.

    7.ble ble prawniczy bełkot, tia tia jestem swiadomy.

    8 no powinna być ale nie wiem czy wejdzie ale możemy przejąc ze każdy z graczy jest za PvP w tej czy innej formie

    Tak sobie kilka słów na koniec:

    Wiem że charakter wątku jest może nie najlepszy ale taki też jest wasz(developerów) stosunek do nas (graczy) zapowiadacie pvp na koniec roku 2012 nie mówiąc już o wcześniejszych terminach. pod koniec roku mówiliście jest obsuwa w pracach dajecie kilka fajnych screenów i przesuwacie na początek roku 2013. No spoko wiadomo obsuwy się zdążają przy takich grach potem przepraszacie za obsuwę mówicie ze jest kilka pomysłów i dalej macie nas gdzieś

    Teraz doicie forsę z graczy którzy rzucili się na pudelka mistrzów architektów a zastanowicie się może co potem? bo teraz to gracze maja juz naprawdę wszystko i porostu najzwyczajniej w świecie rzuca tą grę po evencie.

  2. #2
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    No to coś takiego jest w planach. Skoro mówili ze bedą wyspy o które będzie się walczyć z innymi gildiami to znaczy że będzie jakaś mapa, niekoniecznie mapa graficzna. Chociaż fajnie by było.

  3. #3
    Początkujący Odkrywca Awatar Fredek_z_F-K
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    187
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A tak właściwie to pvp w TSO nie ma sensu
    Dlaczego?
    Jeśli miałaby to być bitwa o wyspę ze złożami granitu i in, to: skoro taka wyspa się pojawi, to ktoś musiałby być na tej wyspie pierwszy i zająć złoża.
    Dlaczego tym ktosiem nie miałbym być ja?
    Więc takie wyspy byłyby pewnie dostępne dla każdego, z tym, że mogłyby być najeżdżane.
    Ale... po co mam najeżdżać czyjąś wyspę, tracić na ataku, zdobywaniu, skoro mam swoją?
    Więc każdy spokojnie wydobywałby granit w 'własnej wyspy PvP' i tak by to działało.

  4. #4
    Początkujący Osadnik Awatar Mihau_Alu
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    14
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Fredek_z_F-K Zobacz posta
    A tak właściwie to pvp w TSO nie ma sensu
    Dlaczego?
    Jeśli miałaby to być bitwa o wyspę ze złożami granitu i in, to: skoro taka wyspa się pojawi, to ktoś musiałby być na tej wyspie pierwszy i zająć złoża.
    Dlaczego tym ktosiem nie miałbym być ja?
    Więc takie wyspy byłyby pewnie dostępne dla każdego, z tym, że mogłyby być najeżdżane.
    Ale... po co mam najeżdżać czyjąś wyspę, tracić na ataku, zdobywaniu, skoro mam swoją?
    Więc każdy spokojnie wydobywałby granit w 'własnej wyspy PvP' i tak by to działało.
    To teraz wyobraź sobie, że "takich wysp" zostaje zmniejszona dziesięciokrotnie, i odpowiedz sobie jeszcze raz na swoje pytania.

  5. #5
    Początkujący Odkrywca Awatar Fredek_z_F-K
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    187
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Mihau_Alu Zobacz posta
    To teraz wyobraź sobie, że "takich wysp" zostaje zmniejszona dziesięciokrotnie, i odpowiedz sobie jeszcze raz na swoje pytania.
    To się gracze podobierają w grupki 10-osobowe i będą sobie spokojnie eksploatować granit.

  6. #6
    Odkrywca Awatar Piotru70
    Dołączył
    08.03.2012
    Posty
    1,008
    Serwer
    Słoneczny Gród
    To się gracze podobierają w grupki 10-osobowe i będą sobie spokojnie eksploatować granit.
    A moje zdanie jest takie ze zanim wprowadzą PvP to granit będzie dla mnie bezwartościowy gdyż nie będę miał na co go wydać. Ale jeżeli będzie jakiś ranking to bić się zawsze będzie warto.

  7. #7
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    301
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Fredek_z_F-K Zobacz posta
    To się gracze podobierają w grupki 10-osobowe i będą sobie spokojnie eksploatować granit.
    Nie pierwsze i nie ostatnie zastosowanie dylematu więźnia.
    Gdyby ludzie tak myśleli, to byłoby fajnie, ale życie pokazuje, która strategia jest wybierana częściej.

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    14.02.2012
    Posty
    78
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Wy jeszcze w PvP wierzycie?

    Byle nowość lub jak teraz event wprowadza mega błędy nie do usunięcia przez parę dni przez "fachowców" z BB, to aż strach pomyśleć co to bęzie jakby PvP weszło.

  9. #9
    Osadnik Awatar maniemar
    Dołączył
    11.02.2012
    Posty
    73
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie najpierw usuną usterki

  10. #10
    GrzechuGrek
    Jestem za PvP... ale mam szczerą nadzieję, że na tych osobnych wyspach nie będzie żadnych kopalni granitu, leśników/drwali egzo itp. Lepiej byłoby jakby walczący ze sobą gracze zdobywają jakieś tam starmonety(zwycięzca zdobywa więcej) itp. a oferta w sklepie za nie byłaby rozszerzona tak, żeby można za nie było kupować doładowania oraz surowce, a także premie czy budynki. I niekoniecznie muszą być to tylko walki między gildiami.
    Swoją drogą mam swój kolejny pomysł na PvP... ale nie chce mi się go opisywać, gdyż jest obszerny oraz jest tu dużo trolli ;-]

    Powiem tylko że polegałby na zajmowaniu i utrzymywaniu regionów/stref danej wyspy, gdzie co rundę każdy z graczy otrzymuje tyle pkt. ile aktualnie posiada stref. Natomiast cała walka trwałaby określoną ilość rund(np. 20), po czym walka się kończy a gracze(i ich armie) rozchodzą się do domów. By zająć strefę, wystarczy na nią wejść swoim generałem(na wolną, bądź po uprzednim pokonaniu generała gracza przeciwnego).
    Cała walka odbywałaby się w systemie turowym, gdyż przy obecnym systemie militarnym w TSO, nie jestem sobie w stanie wyobrazić walk graczy w czasie rzeczywistym. Kto robi przygodę i przemieszcza/atakuje generałami(chyba wszyscy) ten dobrze wie o co chodzi.

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.