Zamknięty wątek
Strona 10 z 27 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 20 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 268

Wątek: [Dyskusja] Pamiętnik dewelopera: Epickie miejsca pracy, Bank Gildii, Poczta

  1. #91
    Fachura
    Cytat Zamieszczone przez KreTafkA Zobacz posta
    aha czyli węgla też nie używasz ?? dziwne :P
    tak jakby bardziej oplacalo sie postawic ten epicki skald wegla i bufowac mega wypasionym bufem za klejki lub fasolki, bardziej niz zwyklych smolarzy

  2. #92
    Arek357
    Mi się podoba, że zostanie w końcu zmieniony wygląd okna wiadomości

  3. #93
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    20.11.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Złota Góra
    Mam nadzieje ze w nowych wiadomościach dodadzą - czego brakuje teraz czyli czasu/godziny, bo co z tego ze ktoś mi napisze:
    - Jesteś ?
    data będzie bieżąca ale czy napisał to 10 minut temu czy 3h temu tego już nie ma.

    EDIT: na tym screenie z wiadomości jest 12 Dec ale godziny jak widzę nie ma nigdzie ujętej.
    Ostatnio edytowane przez Kirr ; 26.10.2013 o 10:11

  4. #94
    Odkrywca Awatar Hakardrag
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    340
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Jeśli już tu mowa o skoku na kasę przy budowie epickiego tartaku, to jest to przede wszystkim skok na surowce z Gwiazdy - bo reszta to twój wybór, chcesz kupujesz premie, nie chcesz nie kupujesz - przymusu nie ma. Myślę, że gdyby Bank Gildii pozwalał zarabiać jak klasyczny Bank różne dobra z gry, w zależności co się tam włoży (każdy gracz indywidualnie ma tam lokatę) to może tu zrównoważy się koszta nowego tartaku ?

  5. #95
    Osadnik Awatar Agnieszka_N
    Dołączył
    24.06.2012
    Posty
    26
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Zrobiłam szybką analizę straty miejsca po ustawieniu ESD (Epicki Skład Drewna) na przykładzie swojej wyspy.
    Efekt jest taki że musiałabym usunąć 6 budynków produkcyjnych (w miejsce leśnika na dole muszę ustawić magazyn aby zapewnić optymalne warunki pracy ESD, jednego leśnika dało się przestawić). Tak wiec dla tego przypadku budynek opłaca się jeśli warunki jego pracy zastąpią produkcję co najmniej tych 6 budynków.

    W przypadku produkcji węgla musimy pamiętać że niby budynek daje możliwości większej produkcji węgla ale wtedy musimy dołożyć więcej drwali albo je non stop buffować bo trzeba zwrócić uwagę na inne czasy produkcji o czym pisze poniżej.
    Jeśli będziemy sadzić drzewa to budynek musi być blisko miejsc nasadzeń, ale wtedy możemy mieć gorsze miejsca dla drwali i gorsza produkcję drwali (blokad na wyspie jest wiele przez co ograniczone są możliwości ustawienia ESD i będziemy prawdopodobnie zmuszeni do przestawienia drwali dalej).

    Podsumowując powiem tak, fajnie że BB myśli o nowościach ale nie oszukujmy się że to jest strzał w dziesiątkę i te rozwiązanie ma tyle samo zalet co wad. Największy problem dla wielu graczy to będzie fakt że wszyscy albo większości mają te budynki na 5 levelach i ich burzenie nie będzie należeć do przyjemności bo stracimy bezpowrotnie to co zainwestowaliśmy w rozbudowę i poświęcony czas. Jednak czasy produkcji są kuszące bo przy węglu (jedna linia produkcyjna) osiągamy w 1 minute to co przy smolarzach w 3 minuty a deski liściaste produkują się 4 minuty szybciej a więc strata 6 miejsc wydaje się opłacalna, ale musimy zachować dużo rozwagi przy ustawianiu produkcji i aby pochopne burzenie budynków nie rozstroiło naszej już dobrze funkcjonującej gospodarki. Fajne jest to też że możemy produkcje płynnie przełączać na to co nam potrzeba ale to tez wymaga praktycznie stałego nadzoru i regularnego siedzenie przy komputerze.


    Przed


    PO
    Ostatnio edytowane przez Agnieszka_N ; 26.10.2013 o 15:00

  6. #96
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    173
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ładnie to opisałaś ale moim zdaniem to jest nadal niedokończone ponieważ ESD może produkować tylko 3 pozycje a 6 po warunkiem jeśli go buffniemy. Jeśli pójdę na imprezę i nie buffne o odpowiedniej godzinie to już jesteśmy w plecy z towarem... a wiec ja wole zostać przy swoich leśnikach i smolarzy.

    A oto czego nie rozumiem
    Epicki skład drewna
    Ten skład związany jest z łańcuchami produkcyjnymi zawierającymi drewno. Jego produkcja przewyższa osiągnięcia nawet najbardziej rozbudowanych z Twoich budynków, zapewniając przy tym możliwości niedostępne w inny sposób. Oto niektóre z budynków, które będzie można nim zastąpić: leśnicy, tartaki, warsztaty smolarza!
    Jak może przewyższyć? Przecież smolarz 5pz wydobywa 5 tak samo u leśników. To moich 6 smolarzy czyli 30 węgla mam oddać za jeden budynek który mi da 15 węgla... Genialne rozwiązanie...
    You Will Never Walk Alone!
    H3ll For Ever!

  7. #97
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    04.03.2012
    Posty
    464
    Serwer
    Słoneczny Gród
    A no widzisz, masz opcje np.:
    produkcja 10 węgla za 20 bali lub np. 5 drewna liściastego za 5 węgla
    nie wspomnę o produkcji 7 -7.

    Tylko te bufy :/

  8. #98
    Osadnik Awatar Agnieszka_N
    Dołączył
    24.06.2012
    Posty
    26
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Bloodshed Zobacz posta
    Jak może przewyższyć? Przecież smolarz 5pz wydobywa 5 tak samo u leśników. To moich 6 smolarzy czyli 30 węgla mam oddać za jeden budynek który mi da 15 węgla... Genialne rozwiązanie...
    Trzeba zwrócić jeszcze uwagę na czasy produkcji bo są inne, ESD produkuje to samo jednak w krótszym czasie

  9. #99
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    03.05.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie tylko klikanie w koszarach jest uciążliwe, ale jeszcze ten pokarm dla ryb czy woń... klikasz, klikasz, klikasz...
    Ale generalnie w porównaniu do tego co było w zeszłym roku, widać że zmiany są częstsze, że ktoś chce zatrzymać graczy których powoli już nudziło robienie ciągle tego samego.

  10. #100
    Osadnik
    Dołączył
    28.05.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Nowy Świat
    następna będzie zapewne "Epicka młynostudniopiekarnia", rozmiar XXXL, do maksymalnej rozbudowy tylko 365 dni, i skromne parę milionów towaru, bravo BB, a PvP dalej w czarnej dziurze.... Epicka porażka

Zamknięty wątek
Strona 10 z 27 PierwszyPierwszy ... 8 9 10 11 12 20 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.