Zamknięty wątek
Strona 7 z 27 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 17 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 61 do 70 z 268

Wątek: [Dyskusja] Pamiętnik dewelopera: Epickie miejsca pracy, Bank Gildii, Poczta

  1. #61
    PFTP
    Zamiast tego Szajsu zróbcie coś z tymi Gwiezdnymi Monetami dla graczy powyżej 50lv. co mamy sobie nimi ściany w magazynach wyklejać?????

  2. #62
    Początkujący Odkrywca Awatar romsheff
    Dołączył
    08.01.2013
    Posty
    129
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez PFTP Zobacz posta
    Zamiast tego Szajsu zróbcie coś z tymi Gwiezdnymi Monetami dla graczy powyżej 50lv. co mamy sobie nimi ściany w magazynach wyklejać?????
    zerknij do sklepu na testowym

  3. #63
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    26.03.2012
    Posty
    329
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat z pamiętnika dewelopera:
    "Epickie miejsca pracy są nowym rodzajem budynków. Dają one okazję graczom z wysokimi poziomami na zastąpienie kilku budynków produkcyjnych jednym. Dzięki temu można zyskać trochę wolnego miejsca na swojej wyspie."

    Racja, dzięki takiemu budynkowi pewnie i można zyskać sporo wolnego miejsca na swojej wyspie, tylko z tym zastąpieniem kilku budynków produkcyjnych jednym, nie za bardzo mogę się z tym zgodzić, a dokładnie chodzi mi o czas kiedy będę mógł ten epicki budynek wykorzystać na maksa.
    Sporo czasu trzeba poświęcić grze, żeby wybudować kilka/kilkanaście budynków produkcyjnych, które z czasem podniesiemy na 5 lvl, w końcu są na tym 5 poziomie i pracują pełną parą... teraz co ? mam je po prostu zburzyć i postawić ten budynek epicki ?
    z tego co rozumiem, to ten nowy budynek ma nieaktywne łańcuchy produkcyjne, które można "odblokować" wykonując jakieś zadania, jak można się domyślić, to nie da się wykonać tych wszystkich zadań w przeciągu powiedzmy kilku godzin, a potrzeba pewnie sporo więcej czasu, tak że nie wykorzystamy 100% produkcji od razu, a po jakimś czasie, więc nie do końca tak jest że zastąpimy kilka budynków jednym, bo te kilka już mam i pracują w 100%, a budynek epicki nie dość że sporo kosztuje, to jeszcze nie od razu będzie wykorzystany w 100%.

    Co do premiowania tego budynku nawet się nie wypowiadam.....

  4. #64
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    08.08.2013
    Posty
    15
    Serwer
    Nowa Ziemia
    a PvP jak nie bylo tak nie ma i ciagle nowe budynki powstją a nic konkretnego sie nie dzieje, trzeba bedzie zrezygnowac a szkoda bo sie zapowiadalo fajnie ((

  5. #65
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    15.08.2013
    Posty
    2
    Serwer
    Złota Góra
    Fajnie by było jak by ten budynek był jednocześnie magazynem bo nie było by czasu transportu z budynku do magazynu co podniosło by jego wydajność a jednocześnie opłacalność

  6. #66
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.04.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Słoneczny Gród
    kiedy będzie opcja przesuwania kolejności produkcji w koszarach i magazynie prowiantu? często dajecie w zadaniach glidii wyprodukować np. monety a prowiant zajęty na 3 dni....

  7. #67
    Osadnik Awatar Steelkill
    Dołączył
    29.04.2012
    Posty
    64
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Moim zdaniem parę osób z sensem wypowiedziało się na temat POMYSŁu jakim jest wprowadzenie nowego budynku zatem REASUMUJĄC:

    1. Pomysł ciekawy ale niedopracowany
    2. Wielkość (4x5) -> zbyt duży byłby Ok -> przy wymiarach 4x4 tym bardziej ze i tak magazyn trzeba dostawić
    3. Produkcja gdy nastawimy 3 x wegiel zastępuje na 1 poziomie 7 smolarzy (3x2345 =7045 wegla na 12h) na 2gim jest 3,283x3 = 9,8k więc oszczędzasz 3 miejsca na smolarzy (zamiast 9 masz 6) a na 3lvlu 3x 4690=14.07k (i tu gra warta świeczki bo to spora oszcedność smolarzy)
    4. Koszty podnoszenia są astronomiczne około 7k fasol 32k tytanu, 20k granitu, 15k monet, 30k stali 20k żelaza 25k mąki i inne drobnostki (tak sobie wyliczyłem ze przy produkcji tytanu 300 na dobę to 100 dni do kkonca niewiadomo ile jescze trzeba (nie sumowałem)
    5. Zaletą jest możliwość nastawienia produkcji na to co potrzebujemy w danym momencie (np deski egzotyczne lub węgiel)
    6 MINUS - brak normalnych buffow - Premie za klej to Przykro m pisać ale ordynarny skok na kasę - ok premia za fasole jest ale kosztuje 250 fasoli czyli w przeliczeniu 2,5k monet. gdyby ta premia była w wielkości 25-50 fasoli ok można by się zastanowić a tak 2,5k monet za 8h i premia x2 --> np do węgla NIE zdecydowanie podziękuje (nawet nie liczę ile za to bym węgla kupił na handlu ale jakieś miliony pewnie)
    7. Plus - możliwość produkcji węgla z drzewa liściastego
    8. Niewiadoma co z leśnikami przecież drwale koszą drzewo najbliższe a leśnicy je uzupełniają a tu powiem szczerze nie wiem jak to działą sa sadzonki drzewa w magazynie i co same sie wstawiają ? nie pasuje mi to za bardzo
    9. dla wysokich lvl z mocno rozbudowana gospodarką tak naprawdę rozwiązanie mało atrakcyjne chyba że dla fanu... Jak mówi pewna bliska osoba ..SZAŁU NIE MA... Koszt przebudowy wioski burzenia budynków magazynów średnio opłacalny

    WNIOSKI :
    1. Zmniejszyć rozmiar budynku jak sie da
    2. Możliwość dawania premii normalnych + premie za fasole i klej ale przykładowo x3 x4 (z czasem min. 24h)
    3. zmniejszenie kosztu upowania zadań



    pzdr
    Ostatnio edytowane przez Steelkill ; 24.10.2013 o 15:13
    Świat milczy, Ty wołaj!
    ”Za największego wroga ludzie mają tego, kto mówi prawdę” (Platon)

  8. #68
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez romsheff Zobacz posta
    zerknij do sklepu na testowym
    Od 5 tygodni tak zerkam i jak wcześniej mogłem sobie podziwiać moje SC tak dalej mogę bo użyć to już nie.

  9. #69
    Osadnik
    Dołączył
    28.04.2012
    Posty
    139
    Serwer
    Kolonia
    Tak teraz zauważyłem, że u mnie po odblokowaniu kolejnych opcji w tym epickim budynku, lista która się wyświetla jest po prostu za duża, na moim netbooku z rozdzielczością 1024x600 i mam taki o to efekt: http://i.imgur.com/0DU9JH1.jpg
    Okna od budynku nie można przesunąć aby zobaczyć resztę oraz to jest na trybie pełno ekranowym w przeglądarce.

    Więc chyba coś nie tak jeżeli projektowaliście go na taką rozdzielczość albo wam skalowanie siada

  10. #70
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    17.10.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Złota Góra
    Gdzie można zgłaszać błędy związane z testem? W swojej nadgorliwości zastosowałem Super zupkę na Epickim miejscu pracy i teraz nie chce mi questa zaliczyć więc muszę czekać aż bonus wygaśnie i jeszcze raz ją zastosować. Nie wiem czy to błąd ale irytuje...

Zamknięty wątek
Strona 7 z 27 PierwszyPierwszy ... 5 6 7 8 9 17 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.