Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Jak odzyskać adres mailowy przypisany do konta?

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.05.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Kolonia

    Jak odzyskać adres mailowy przypisany do konta?

    Moja znajoma która, gra już dosyć długo od dwóch tygodni nie może się zalogować do gry bo zapomniała jaki był adres mailowy przypisany do jej konta. Korzysta z kompa z kilkoma innymi osobami i ktoś wyczyścił historie przeglądania wraz z zapisanymi adresami mailowymi i hasłami. Hasło do konta i nazwę, którą się wcześniej wpisywało do logowania pamięta, ale adresu nie.
    Pisala do supportu ale odpisali ze ma się skontaktować z pomocą techniczną i podali linka na którym żadnej pomocy ubisoftu nie ma. Napisała więc na inny adres który znalazła ubisoft@custhelp.com. Odpisali że pomogą w ciągu tygodnia ale nie odezwali się oczywiście. Teraz zamęcza mnie mailami żebym napisał na forum w jej imieniu czy da się coś z tym zrobić bo nie wie czy ma sobie tą grą jeszcze głowę zawracać czy nie.
    Pomóżcie bo mnie wykończy

  2. #2
    Odkrywca
    Dołączył
    07.05.2012
    Posty
    392
    Serwer
    Nowa Ziemia
    No chyba wpisuje się swojego maila z którego sie korzysta na co dzień, niech wpisuje wszystkie z jakich korzysta jeśli ma ich więcej. Jeśli ktoś wpisuje jakiś nie istniejący no to trudno.

  3. #3
    Osadnik
    Dołączył
    17.03.2012
    Posty
    23
    Serwer
    Czarci Gaj
    Jest też jeszcze jedna możliwość.
    Jeśli została zaproszona do gry przez osobę grająca na danym serwerze to u osoby która zaprosiła ją na stronie "wiadomości/zaproś znajomych" będzie informacja na jaki email było wysłane zaproszenie - oczywiście o ile była zaproszona.

  4. #4
    Retired CM Awatar BB_xaar
    Dołączył
    17.01.2012
    Posty
    990
    Serwer
    Nowa Ziemia
    karamenioch, wspomniany adres e-mail jest nieprawidłowy. Adres e-mail do Supportu The Settlers Online jest następujący:
    account.support@thesettlersonline.pl

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.05.2012
    Posty
    2
    Serwer
    Kolonia
    BB_xaar jak pisałem do supportu napisała i oni odesłali ją do pomocy technicznej. Tam trzeba mieć konto w uplay żeby zadać pytanie pomocy technicznej, a ona twierdzi że go nie ma. Przez jakiegoś znajomego wysłała pytanie wczoraj w końcu do tej pomocy i teraz czeka na odpowiedz.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.