Zobacz wyniki ankiety: CZy podoba Ci sie pomysł?

Głosujących
11. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    9 81.82%
  • Nie

    2 18.18%
Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 30

Wątek: Propozycje walki z nieuczciwymi graczami.

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Propozycje walki z nieuczciwymi graczami.

    Witam.
    Na wstępie chciałbym zaznaczyć iż temat jest ciężki.
    Mam na myśli walkę z nieuczciwymi graczami.
    Jak wiadomo ( nie wiem jak na innych serwerach ale u mnie ostatnio to plaga prawie że. ) nieuczciwi gracze chcą naciągnąć cie na surowce.
    Kupowanie dropa czy prezentów jest ryzykowne bo musisz liczyć na uczciwość gracza, albo od razu rezygnujesz z handlu.
    Może większość ludzi się nie da złapać ale zawsze ktoś się nabierze. Co napędza następnych nieuczciwych do wzbogacania się.
    Z problemem nie można udać się na czaty bo bana dostaje piszący. jedyna droga to support ale on i tak nie podziała nic.
    Mam 2 pomysły które pomogły by zapobiec działaniom prowadzącym do oszukania innych graczy.

    1. by gdzieś można było podpatrzeć jaka przygodę robi znajomy. i ile osób zaprosił. pozwoli to zminimalizować szanse kupienia pustego dropa.
    2. Propozycja dotycząca prezentów. Tutaj opisanie mojego pomysłu jest lekko trudniejsze. chciałbym aby dwóch graczy wkładało swoje rzeczy do worka jak będą 2 rzeczy to występuje pytanie do obydwu graczy czy się wszystko zgadza. po akceptacjach jest przekazanie. coś na zasadzie osobnego sposobu handlu.

    Wydaje mi się ze to mogłoby poprawić jakoś gry i jakoś zmniejszyć ilość graczy nieuczciwych.

  2. #2
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    11.03.2012
    Posty
    17
    Serwer
    Kolonia
    Co do pierwszego punktu wszystko ok tylko u mnie na serwerze wiekszosc graczy chce najpierw kupienia ofki a potem zapke do znajomych (takim osobom z tego miejsca dziekuje chyba ze maja solidna opinie od innych)
    Co do drugiego punktu to nie przejdzie bo w zamysle bb'a byly prezenty czyli cos za co sie nie placi

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    13.01.2013
    Posty
    1
    Serwer
    Nowy Świat
    moja sugestja jest prosta aby wyeliminować osoby oszukujące.mianowicie kupujący daje plusa lub minusa osobie wystawiającej najlepiej przy nicku tak aby każdy miał wgląd komu sprzedaje mysle ze to będzie dobre rozwiazanie

  4. #4
    Odkrywca
    Dołączył
    02.02.2012
    Posty
    361
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Edytuj posta i dodaj sondę, bo zaraz się Mod uczepi :P Pomysł nie najgorszy, ale na oszustów i tak nie pomoże, bo będą jednego loota kilka razy "sprzedawali" po prostu. Jak serwer "dojrzeje" to w naturalny sposób oszustów wykluczy (specjalne pozdrowienia dla megakucyka), ale najlepiej byłoby gdyby BB odpowiednio reagowało, a tego niestety nie wymusimy.

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    17.11.2012
    Posty
    48
    Serwer
    Złota Góra
    No to tak:
    Co do pierwszego to może być - oszuat biedzie musiał zainwestować w odpalenie przygody i posiadać odpowiedni poziom, więc coś pomoże
    Co do drugiego -ogólnie ciekawe ale - co jeśli:
    Przygoda się zgadza, zaproszenie poszło kupujący wyśle generała i powie, że przyjdzie za 15 min bo coś nagle musi zrobić.
    "Pojawi" się za te 15 minut powie że już zaraz akceptuje, wyśle generała na straty i sobie "zniknie" nie akceptując zawartości worka.
    Ten co sprzedawał dropa nic już z tym nie zrobi i jest stratny i ma do wyboru, że albo wcale nie zrobi albo tamten dostanie za nic.

  6. #6
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Co do 1 to ciekawa propozycja (takie rozwiązanie istnieje w interfejsie gildii więc jakiś wzorzec jest), obecnie na liscie znajomych po najechaniu na nick pojawia się dymek z pełnym nickiem (jeśli ten się nie mieści), można by dać taki dymek na lvl-u gracza i tam umieścić informację o aktualnej przygodzie, czy potrzebuje pomocy i ile slotów wolnych.

    Odnośnie 2 to pojawił się kiedyś temat odnośnie systemowego handlu droopem, czyli wystawienie slotu na handel za np monety (czas do końca oferty to czas do końca przygody).

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    29.04.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez The_Hihi Zobacz posta
    No to tak:
    Co do pierwszego to może być - oszuat biedzie musiał zainwestować w odpalenie przygody i posiadać odpowiedni poziom, więc coś pomoże
    Co do drugiego -ogólnie ciekawe ale - co jeśli:
    Przygoda się zgadza, zaproszenie poszło kupujący wyśle generała i powie, że przyjdzie za 15 min bo coś nagle musi zrobić.
    "Pojawi" się za te 15 minut powie że już zaraz akceptuje, wyśle generała na straty i sobie "zniknie" nie akceptując zawartości worka.
    Ten co sprzedawał dropa nic już z tym nie zrobi i jest stratny i ma do wyboru, że albo wcale nie zrobi albo tamten dostanie za nic.
    jeśli chodzi o system worka dotyczył on prezentów bardziej niż kupowania dropa, co do wykozystywania przez dropy to informacja o robionej przygodzie już jest jakimś wyznacznikiem. bo jak ktoś ma mały level to nie bedzie robił bractwa a jak ktos chce Cie zrobić na przygodę czarni to się mu nie opłaca ale rozwiązanie które opisał mod jest o 100% lepsze. może coś z tym zrobią.

  8. #8
    Osadnik
    Dołączył
    23.05.2012
    Posty
    83
    Serwer
    Słoneczny Gród

    Gildie i złodzieje.

    Dawno nic nie pisałem i może to trochę nadrobię.

    (Prolog ;p) W związku z licznymi oszustwami jakie mają miejsce prawie zawsze (patrz; wysyłanie klejków, handel między graczami, typu; oszustwa w dropach etc.). Nie można nikogo winić, przecież żyjemy w takim kraju, jedyne czego nas nauczono na tyle dobrze że każdy to potrafi, to kraść Mówimy dość oszustwom! ;p

    Dość bredni i przejdźmy do rzeczy. Mój pomysł dotyczy gildii i graczy, ale na czym miałby polegać, jak temu zaradzić
    Rada jest prosta, chciałbym przedstawić wpierw plan dotyczący gildii:
    (Cała moja wypowiedź kierować się będzie na własnym doświadczeniu oraz innych graczy, proszę się nie denerwować, po nickach pisał nie będę. Będę też ciągle przypuszczał hipotezy, więc proszę o cierpliwość).
    1. Gracz X posiada gildię Y, przypuszczamy że gracz X popełnia jakieś oszustwo w handlu, poza zamieszczeniem jego nicku na innych czatach i oczernieniem takiego gracza nie ma innych metod walki z kradzieżami itp., to nie eliminuje czynu przestępczego, gdyż gracz może potem stworzyć inne konto itd. i oszukiwać dalej. Cóż mój pomysł polega na tym aby w takim wypadku odpowiadała także przed graczem gildia, powiedzmy, że jeśli gracz popełni jakieś "wykroczenie" Nazwa (bądź tag) gildii świeciłby się na inny kolor (np. czerwony), bądź została jakkolwiek inaczej oznaczona. W ten sposób nie dopuści się większej liczby oszustw... Myślałem by zrobić to w formie takiego paska (diagramu?) który oznaczałby czy gildia jest uczciwa, pozytywna itd. (np. kolor złoty) i gildia nieuczciwa, zła itp. (kolor czerwony)... (Pamiętacie event z balonami? Jeśli tak, to coś w stylu takiego paska). Kolor stawałby się bliższy złotemu po dobrych uczynkach, tak też czerwony po złych itd. (Jeżeli ktoś jeszcze nie zakumał, to małe podsumowanie: Mamy pasek [poziom niski-kolor czerwony~poz. średni-kolor zielony~ poz. wysoki-kolor złoty).
    2. Porównanie do eventu z balonami, nie było przypadkowe i jest ono moim zdaniem dobre... pamiętacie pewnie jaki trudno było uzyskać 200%? Pewnie że tak, więc na uzyskanie złotego paska trzeba by było ostro popracować, zaś na uzyskanie czerwonego już nie tak bardzo.
    Tak gadam, gadam, a wy pewnie zastanawiacie się pewnie jak te dobre uczynki miałby wyglądać i w jaki sposób miałyby być kontrolowane? A otóż, wystarczy jedna dodatkowa zakładka w handlu (na wadze jak i w handlu między graczami). Wyglądałoby to mniej więcej tak, jeśli chciałbyś komuś wysłać jakąś ilość surowca za darmo, to nie wysyłałbyś jej za 1 kamień, rybkę etc. (jakby nie patrzeć, to oficjalnie dalej handel), lecz klikałoby się na tą zakładkę (coś al'a pomoc potrzebującym). I właśnie tak ładowałby się pasek za dobre uczynki, ale żeby było jeszcze trudniej, ta opcja nie działałby przy handlu z graczami w jednej gildii :P (Nie ma tak łatwo:>). A zatem jak ma się ładować pasek ze złymi uczynkami, skoro nie wiemy kto i kiedy nas oszuka? Więc przypuszczamy że gracz X oszukał nas na dropie, sprzedał go nam, lecz zakończył zanim uderzyliśmy cokolwiek. Wtem wydaje mi się że najlepszym pomysłem byłoby zamieszczenie dodatkowej komendy (np. jak mam do ignorowania graczy; /ignoreadd), wpisywalibyśmy "/komenda nick", oczywiście każdy graczy może to zrobić z graczem X jednorazowo, i po załóżmy 10 takich komendach nałożonych przez różnych graczy, nick gracza zmieniałby barwę bliższą czerwonej... (jeśli pomysł z kolorami się nie podoba, to może to być cokolwiek innego, łatwiejszego do wprowadzenia, byle byłoby to widoczne dla innych graczy. Co do gildii to wolałbym żeby bardziej tagi owych gildii były tym "kolorem" naznaczane, gdyż nie wszyscy patrzą na listę gildii, a na czatach widać jak na dłoni.
    3. To chyba tyle, uwagi itp. w komentarzach, pamiętajcie, to tylko pomysł i nie bijcie za to

    PS.: Odnośnie tej "komendy", to mam wątpliwości, co do nadużycia tej opcji/możliwości, więc jeśli ktoś miałby lepszy pomysł to proszę się nie krępować
    Ostatnio edytowane przez Veltaro ; 09.12.2013 o 18:25

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    10.09.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Słoneczny Gród
    dlaczego mialoby to oceniac gildie pokrojem jednego gracza ? to ze jeden jest falszywy nie znaczy, ze kazdy w gildii jest taki sam , a druga propozycja jest dla dosc dziwna i nie wiem czy potrzebna

  10. #10
    Osadnik
    Dołączył
    23.05.2012
    Posty
    83
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Wiedziałem że się wypowiesz, ale nie oceniasz tego obiektywnie, lecz pod kontekstem mojej osoby, więc zignoruje twój komentarz
    Tak, jeśli gildia będzie odpowiadać za jednego gracza, reszta będzie się pilnować, to ma zapobiec oszustwom, więc moim zdaniem jest to konieczne... Być może się mylę, jeśli inni się wypowiedzą podobnie, to wymyślę coś innego i przyznam Ci rację.

Strona 1 z 3 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.