Zobacz wyniki ankiety: Czy przerabiałbyś saletrę na "mgłę" osłabiającą obóz przeciwnika?

Głosujących
49. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    30 61.22%
  • NIE

    12 24.49%
  • Nie mam zdania

    7 14.29%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Saletra

  1. #11
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez konkur4 Zobacz posta
    Sam pomysł nie trzyma się kupy, chcesz zmniejszyć celność, tylko po co, skoro i tak będziesz robił przygody wg. istniejących poradników, a dzięki takiej truciźnie zmniejszysz tylko średnią ilość strat w obozie, bo ilość minimalna i maksymalna zawsze będzie taka sama, póki oczywiście obrażenia bandytów są jakie są.
    Trzyma się jak najbardziej, a celność jest tylko jednym z możliwych rozwiązań. Zamiast celności można na przykład zmniejszać obrażenia zadawane przez bandytów.

    Cytat Zamieszczone przez konkur4 Zobacz posta
    Jak już coś z niej robić, to jak podał Fredek, lepiej już użyźniać pola, bo 5 rekrutów w tą czy w tą nie zrobi różnicy.
    Na tej samej zasadzie nie robi różnicy 5R przy użyciu Majora.
    Co do użyźniania, napisałem wyżej że z zalet saletry mogliby korzystać tylko gracze posiadający pola.
    Zresztą, sądząc po zakusach BB, trzeba by było wydać 1000 saletry przy produkcji trwającej 10:30, żeby dodać do pola 100 jednostek

  2. #12
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    Dostrzegam, że gracz Larxand w 100% czuje o co chodzi. Nie chcę nikogo urazić dlatego wytłumaczę.
    Zawsze mogłem napisać, że taki dodatek powinien ubijać 50% przeciwników w obozie albo niszczyć najsłabsze jednostki, tudzież działać równie mocna w inny sposób. Pomijając weterana, który bardzo ułatwia grę i zwłaszcza dawniej był niejako wizytówką premium to praktycznie zdecydowana większość premii, budynków i ułatwień przyspiesza produkcję i ułatwia grę ale w sposób relatywnie nieznaczny. Za lepsze premie i budynki trzeba zapłacić klejnotami natomiast to co jest dostępne za darmo przyspiesza rozwój, ale nieznacznie. Dlaczego? Bo w tą grę z założenia powinno grać się długo i prędko jej nie skończyć. Dobrym przykładem jest rozwój geologów. Trzeba dużo surowców zainwestować żeby było trochę łatwiej. Nikt z twórców nie zgodzi się na 50% szybsze przejście gry.
    A jeśli 5R różnicy nie robi to po co powstają oddzielne poradniki do majora? I ile trzeba się namęczyć żeby go mieć?

    A co do oszczędzania surowców do eventu. Są tacy co oszczędzają na później i są tacy co wykorzystują wszystko byle jak najszybciej wbijać levele. A ostatni event urodzinowy pokazuje jednak, że przydaje się wszystko, choćby woda Więc myślę, że co do każdego produktu ważny jest balans pomiędzy jego oszczędzaniem a wykorzystywaniem.

  3. #13
    Osadnik
    Dołączył
    13.11.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Złota Góra
    A może taka "mgła" mogłaby "spowalniać" przeciwnika - jednostki z pierwszym atakiem dostawałyby normalny atak, a te z normalnym miałyby ostatni atak? Żeby nie było zbyt łatwo efekt mógłby się utrzymywać tylko przez np pierwsze 2 rundy walki.

  4. #14
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    panghy, można i tak, ważne żeby coś się działo. Z korzyścią dla nas

  5. #15
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez panghy Zobacz posta
    A może taka "mgła" mogłaby "spowalniać" przeciwnika - jednostki z pierwszym atakiem dostawałyby normalny atak, a te z normalnym miałyby ostatni atak? Żeby nie było zbyt łatwo efekt mógłby się utrzymywać tylko przez np pierwsze 2 rundy walki.
    zdajesz sobie sprawe, ze w takiej sytuacji oboz z np. 100 psami 100 oprychami rozwalilbys 100 konnymi i 150 kusznikami w pierwszej rundzie, bez strat ?

    //edit:

    Na dobra sprawe to by bylo calkiem zabawne, kazda bez wyjatku przygode konczyloby sie bez strat na wszystkich obozach poza bossami. Dzieci Sawanny ze stratą 150R? Jasne, czemu nie ! ;D

    Zamiast celności można na przykład zmniejszać obrażenia zadawane przez bandytów.
    W niektorych walkach zmniejszenie obrazen przeciwnika o 1 (słownie: jeden) zredukowaloby straty o polowe, a moze i wiecej (jesli wziac pod uwage dodatkowe mozliwosci doboru jednostek).

    Systemu walki juz lepiej nie ruszajcie, bo konsekwencje moga byc groteskowe ;d
    Ostatnio edytowane przez sparkz ; 13.09.2013 o 12:41
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  6. #16
    Osadnik
    Dołączył
    13.11.2012
    Posty
    28
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez sparkz Zobacz posta
    zdajesz sobie sprawe, ze w takiej sytuacji oboz z np. 100 psami 100 oprychami rozwalilbys 100 konnymi i 150 kusznikami w pierwszej rundzie, bez strat ?

    //edit:

    Na dobra sprawe to by bylo calkiem zabawne, kazda bez wyjatku przygode konczyloby sie bez strat na wszystkich obozach poza bossami. Dzieci Sawanny ze stratą 150R? Jasne, czemu nie ! ;D
    Tak, zdaję sobie sprawę Ale popatrz na to tak - ludzie mają po kilkanaście tysięcy saletry w magazynach bo od początku gry jej nie wydają. Jakby jedna mgła kosztowała np 100 saletry, to na ile przygód starczyłoby zapasu saletry? 10-20? Po tym cała saletra na serwie się kończy i w kantorze jest w cenie granitu. A przy takiej cenie Mgły nie opłacałoby się używać na obozach gdzie straty są mniejsze niż 100 rekrutów, czyli w praktyce na 2-3 obozach w przygodach nie-bajkowych.

    Ale to tylko taki pomysł żeby pokazać ile różnych rzeczy można jeszcze w TSO wymyślić

  7. #17
    Odkrywca Awatar Angelkaxd
    Dołączył
    06.05.2012
    Posty
    281
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Zakrecony Zobacz posta
    (...) przypomniała mi się ciemność z haloowen (...)

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony
    wez te swoje ''haloowen edytuj, bo kole w oczy.
    Jak byk masz napisane na stronie głownej settlers jak się pisze poprawnie ;p
    Halloween, mod i taki bład, bys sie wstydzil ;p
    pozdro

  8. #18
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    Zdaję sobie sprawę z konsekwencji. I tak jak napisałem wyżej wiem, że pewnych pomysłów nie da się tu zaimplementować bo wtedy ta gra będzie na kilka tygodni/max miesięcy. Dlatego delikatnie wspomniałem o obniżeniu celności. Resztę podrzucili koledzy i koleżanki gracze

    Pertraktować i rzucać pomysłami można. Tylko z umiarem i pewną dozą rozsądku.
    Żeby się nie okazało na końcu, że chcemy nierealnych rzeczy wyssanych z palca tak jak związki zawodowe :P

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.