Zobacz wyniki ankiety: Czy przerabiałbyś saletrę na "mgłę" osłabiającą obóz przeciwnika?

Głosujących
49. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • TAK

    30 61.22%
  • NIE

    12 24.49%
  • Nie mam zdania

    7 14.29%
Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Wątek: Saletra

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia

    Saletra

    Witam
    Chcę opisać pomysł na uatrakcyjnienie gry.

    Niedogodność:
    Na chwilę obecną o ile istnieje możliwość użycia większości
    mistrzowskich przedmiotów na kilka sposobów to nie bardzo jest co zrobić z
    saletrą. Można ją spożytkować tylko w jednym celu - do produkcji siarki,
    a w konsekwencji armat. Saletra jest bardzo tania, zalega w magazynach
    ponieważ armaty najczęściej pochodzą z dropów, są zbyt drogie w
    produkcji.

    Rozwiązanie:
    Proponuję zaprząc saletrę do produkcji trucizny.

    Szczegółowy opis (bardzo grywalny i łatwy do zaimplementowania przez
    programistów):
    Aby gra nie stała się zbyt łatwa należy stworzyć truciznę z odpowiednio
    dużej ilości saletr, np. 100 sztuk. Saletrę można tworzyć na jeden ze
    sposobów: w nowo powstałym budynku (najbardziej prawdopodobne), magazynie prowiantu (najłatwiejsze), budynku
    introligatora(tak w razie czego daję pomysł).
    Przygotowaną truciznę można rzucać na obozy przeciwnika zmniejszając
    procent celności w danym obozie, np. o 20, czy 50. Spece od tej gry
    myślę, że już ustalą odpowiednie wartości.

    Ze względów formalnych prostuję: chodzi o ramy pomysłu, nazwa jak: mgła, osłabienie, itp. jest mniej istotna.

    Podałem przykład z osłabieniem celności dlatego, że wydaje się najbardziej logiczny - zwiększa się prawdopodobieństwo tego, że albo nam ten dodatek pomoże i stracimy mniej albo zyskamy niewiele, czyli jest zabawa. Myślałem też nad zmniejszeniem punktów zdrowia albo zadawanych obrażeń. Wtedy w sumie jest jeszcze większa ruletka bo jeśli taka, nazwijmy to "mgła" zmniejszy zdrowie albo moc obrażeń przeciwników w jakimś przedziale, np. 20-40% to będzie już jazda totalna bo żaden poradnik nie będzie w takim momencie zdawał egzaminu. W takim obozie trzeba będzie liczyć co wysłać za każdym razem w symulatorze. I też jest zabawa Zawsze też można nic nie liczyć po osłabieniu przeciwnika i trochę wojska też będzie zaoszczędzone.

    Pozdrawiam

    imiennick
    Ostatnio edytowane przez imiennick ; 10.09.2013 o 16:51 Powód: Sprostowanie

  2. #2
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Co do samego pomysłu jest wcale niezły, prosty do zaimplementowania, choć politycznie zupełnie niepoprawny (trucizna). Na pewno mogę się zgodzić, że saletra w chwili obecnej dla przeciętnego gracza jest kompletnie bezużyteczna i nad każdym rozwiązaniem jej upożytecznienia i uatrakcyjnienia warto pomyśleć.
    Natomiast w kwestii formalnej - brakuje ankiety, żeby zagłosować, ale widzę, że już sam uznałeś że ten pomysł jest na tyle genialny że należy go natychmiast wysłać do developerów (najlepiej bezpośrednio do zarządu i wszystkich udziałowców), więc ankieta jest chyba zbędna

  3. #3
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    22.03.2012
    Posty
    173
    Serwer
    Nowa Ziemia
    A może zrobimy z saletry broń biologiczna i jak kogoś nie lubimy to rzucamy taką atomówkę jak w Syrii z gazem bojowym i kolesiowi umierają wszyscy osadnicy na wyspie razem z wojskiem i musi budować wszystkich osadników i armie od początku to było by coś!!
    You Will Never Walk Alone!
    H3ll For Ever!

  4. #4
    Banned
    Dołączył
    19.07.2012
    Posty
    578
    Serwer
    Słoneczny Gród
    1. Proszę dodać ankietę z 3 możliwościami: za, obojętnie, przeciw
    2. Jak przeczytałem "trucizna" to w pierwszej kolejności przypomniała mi się ciemność z haloowen i opcja żeby z saletry produkować ciemności a z rudy tytanu jasności

    Pozdrawiam
    Mod Zakrecony

  5. #5
    Osadnik
    Dołączył
    14.11.2012
    Posty
    33
    Serwer
    Dolina Odkrywców
    Cytat Zamieszczone przez Larxand Zobacz posta
    Co do samego pomysłu jest wcale niezły, prosty do zaimplementowania, choć politycznie zupełnie niepoprawny (trucizna).
    Jeśli zrobimy zasłonę dymną zamiast trucizny to będzie poprawne politycznie
    Ankieta faktycznie by sie przydała, bo pomysł dobry

  6. #6
    Początkujący Odkrywca Awatar Fredek_z_F-K
    Dołączył
    26.02.2012
    Posty
    187
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Co do wykorzystania saletry, to bardziej mi się podobał ten pomysł.

  7. #7
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    Jak dla mnie to taki dodatek może się nazywać: zasłona dymna, magiczna mgła, granat dymny. Wszystko jedno. Ilości i sposób w jaki konkretnie to ma działać też są tylko ujęte w pewne ramy. Podałem przykład z osłabieniem celności dlatego, że wydaje się najbardziej logiczny - zwiększa się prawdopodobieństwo tego, że albo nam ten dodatek pomoże i stracimy mniej albo zyskamy niewiele, czyli zabawa jest, moim zdaniem większa. Myślałem też nad zmniejszeniem punktów zdrowia albo zadawanych obrażeń. Wtedy w sumie jest jeszcze większa ruletka bo jeśli taka, nazwijmy to "mgła" zmniejszy zdrowie albo moc obrażeń zmniejszą się w jakimś przedziale, np. 20-40% to będzie już jazda totalna bo żaden poradnik nie będzie w takim momencie zdawał egzaminu. W takim obozie trzeba będzie liczyć co wysłać za każdym razem symulatorze
    Poczekam kilka dni na przemyślenia graczy i puszczę ankietę.

  8. #8
    Odkrywca
    Dołączył
    31.05.2012
    Posty
    703
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Pomysł z użyźnianiem saletrą też jest niezły, ale tylko dla tych, którzy obsiewają. Ja na przykład pozbyłem się wszystkich silosów i gospodarstw więc nie znalazłbym dla niego zastosowania, natomiast taką "truciznę" mógłby zastosować każdy.

    Cytat Zamieszczone przez imiennick Zobacz posta
    Poczekam kilka dni na przemyślenia graczy i puszczę ankietę.
    O ile zdążysz. Ankieta jest obowiązkowa w tym dziale, za parę dni wątek zostanie zamknięty ze względów formalnych.

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    12.03.2012
    Posty
    9
    Serwer
    Kolonia
    Już to doczytałem na forum. Dziękuję za informację. Zaktualizowałem wątek o ankietę. Dziękuję za wszelkie wypowiedzi.

  10. #10
    konkur4
    Masz za dużo saletry? Trzymaj na kolejne zadania kryzysowe, pewnie znowu pojawi się jakaś śmieszna ilość do wydania...
    Sam pomysł nie trzyma się kupy, chcesz zmniejszyć celność, tylko po co, skoro i tak będziesz robił przygody wg. istniejących poradników, a dzięki takiej truciźnie zmniejszysz tylko średnią ilość strat w obozie, bo ilość minimalna i maksymalna zawsze będzie taka sama, póki oczywiście obrażenia bandytów są jakie są.
    Jak już coś z niej robić, to jak podał Fredek, lepiej już użyźniać pola, bo 5 rekrutów w tą czy w tą nie zrobi różnicy.
    @edit bez spamu
    Nie wiem dlaczego, ale staracie się porównać Majora do jakiejś drogiej i mało skutecznej premii, gdzie premie będzie się produkować w jakiś tam ilościach, a majora to inwestycja na przyszłość.
    Ostatnio edytowane przez konkur4 ; 10.09.2013 o 22:06

Strona 1 z 2 1 2 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.