Synowie małego krawca
Poziom trudności: 9/10
Czas trwania: 12 dni
Ilość graczy: 3
EXP: ~83k lub 208 magicznej fasoli
Mozliwy drop (bez %)
Mapka taktyczna
G1
Spoiler
1. 110Łw + 90Op - 109R + 1E + 100K + 40Pu (81-109R)
Blok:
2. 120PS + 80Op - 100E + 15K [24 paliki +7 rund + wygrana = 259]
3. 20Łw + 180Op - 147E + 35K [23 paliki + 7 rund + wygrana = 255]
4. 70Łw + 130Op - 100Z + 90K [31 paliki + 7 palików opóźnienia + 6 rund + wygrana = 285]
5. 80PS + 119Op + 1JB - 140R + 1E + 109Pu (105-140R) [32 paliki + 17 palików opóźnienia + 2 rundy + wygrana = 201]
Z garnizonu 2 wysyłamy generała z tawerny na obóz 2, zaraz po nim z garnizonu 3 wysyłamy generała z tawerny na obóz 3. Gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego na screenie wysyłamy z garnizonu 4 generała z tawerny na obóz 4, gdy ten dojdzie do miejsca oznaczonego na screenie (to samo miejsce co wyzej) wysyłamy weterana (garnizon 5) na obóz 5 (tawerna).
Podsumowanie:
249R 100Z 248E 140K 109Pu (186-249R)
G2
Spoiler
Blok
6. 40PW + 50Nd - 1Z + 44E + 155K (12 paliki + 8rund + wygrana = 239)
7. 110Nd - 135E + 65K [29 paliki + 7 rund + wygrana=275]
8. 40Ls + 60Nd + 30Gig - 131O + 119Pu (123-131O) [39 paliki +2 rundy + wygrana=148]
Wysyłamy generałów po koleji, garnizon(generał z tawerny) 6 => obóz 6, garnizon(generał z tawerny) 7 => obóz 7 i na koncu weteran na obóz lidera (8).
Podsumowanie:
131O 179E 220K 119Pu (123-131O)
G3
Spoiler
Blok:
9. 20Dz + 80Nd - 136E [40 paliki + 6 rund + wygrana=292]
10. 40Ls + 70Nd+ 20Gig - 136O + 114Pu (125-136O) [50 palików + 2 rundy + wygrana=205]
Z garnizonu 9 wysyłamy generała z tawerny na obóz 10, (generał zmieni cel na obóz 9, jest to zamierzone), zaraz po nim wysyłamy weterana (garnizon 10) na obóz 10.
Podsumowanie:
136O 136E 114Pu (125-136O)
G4
Spoiler
11. 70PW + 40Nd - 109R + 10K + 131P (109R)
Blok:
12. 90Wi + 60PW - 9Z 91E 100K [27 palików + 5 rund + =189]
13. 90Ls + 20Gig + 1WNd - 115O + 135Pu (87-115O) [38 palików + 4 rund + wygrana=185]
Z garnizonu 12 wysyłamy generała z tawerny na obóz 12, zaraz po nim wysyłamy weterana (garnizon 13) na obóz 13.
Spoiler
Podsumowanie:
109R 115O 9Z 92E 100K 135Pu (109R 87-115O)
G5
Spoiler
14. 50Wi + 80Nd - 186Ł + 64Pu (181-185Ł)
Blok:
15. 70PW + 30Ls - 21E + 178K
16. 60Ls + 40Dz + 50Gig - 154E [40 paliki + 6 rund + wygrana = 292]
17. 100PS + 100Op - 99R + 1E + 150Pu (80-99R) [48 paliki + 1 runda + wygrana = 188]
Z garnizonu 15 wysyłamy generała z tawerny na obóz 15, dalej generała z tawerny na obóz 17 (generał zmieni cel na obóz 16, jest to zamierzone), zaraz po nim wysyłamy weterana (garnizon 17) na obóz 17.
Podsumowanie:
99R 186Ł 176E 178K 150Pu (80-99R 181-185Ł)
G6
Spoiler
18. 50Łw + 150Op - 100R + 45O + 1E + 50K + 54Pu (100R 23-45O)
19. 20PS + 180Op - 110R + 50O + 90Pu (110R 30-50O)
Blok:
20. 70PS + 130Op - 135E [44 paliki + 7rund + wygrana = 325]
21. 80PS + 120Op - 129E + 1K [56 paliki + 7 rund + wygrana = 364]
22. 30PS + 40Łw + 180Op - 1. 200R 2. 120R + 55K + 75Pu (293-320R) [67 paliki + 4 rundy + wygrana=281]
Z garnizonu 20 wysyłamy generała z tawerny na obóz 20, zaraz po nim z garnizonu 21 wysyłamy generała z tawerny na obóz 21. Po nich puszczamy pierwszą fale na lidera (garnizon 22) i na końcu weterana (garnizon 22W) na obóz 22.
Spoiler
Podsumowanie:
540R 95O 29Z 210E 145K 90Pu (503-540R 53-95O)
G7
Spoiler
23. 120PS + 80Łw - 89R + 1E + 160Pu (71-89R)
Blok:
24. 80Łw + 120Op - 71E 120K [24 paliki + 8 rund = 239]
25. 200Op - 175E [37 paliki + 7 rund + wygrana=302]
26. 80PS + 119Op + 1Claus - 115R + 17O + 1E + 117Pu (115R 0-17O) [48 paliki + 4 rund + wygrana=218]
Z garnizonu 24 wysyłamy generała z tawerny na obóz 24, po nim wysyłamy z garnizonu 25 generała z tawerny na obóz 25, na końcu weterana (garnizon 26) na obóz 26.
Spoiler
Podsumowanie:
89R 82O 247E 120K (171-189R 72-82O)
G8
Spoiler
27. 40Wi + 110Dz - 1.55Ł 2. 130R + 120Pu (55Ł 112-130R)
Blok:
28(pułapka-las). 50Ls + 90Nd + 1KK - 30Z + 165E [21 paliki + 18 rund + wygrana=469]
29. 40Ls + 70Nd - 87E + 100K [37 paliki + 7 rund =262]
30. 140Dz - 110Z + 40E + 50K [60 paliki + 7 rund =338]
31. 50Ls + 70 Nd + 20Gig - 150O + 100Pu (143-150O) [64 paliki +2 rundy + wygrana=251]
Z garnizonu 28 wysyłamy generała z tawerny na obóz 28 (las-pułapka), po nim wysyłamy z garnizonu 29 generała z tawerny na obóz 29, następnie wysyłamy z garnizonu 30 generała z tawerny na obóz 31(zawalona kopalnia) (generał zmieni cel na obóz 30, jest to zamierzone), na końcu puszczamy weterana-garnizon 31 na zawaloną kopalnie (obóz 31)
Spoiler
Podsumowanie:
130R 55Ł 150O 140Z 292E 150K 120Pu (112-130R 55Ł 143-150O)
G9
Spoiler
32. 70Wi + 120Dz - 1. 190Ł 2. 130R + 120Pu (190Ł 115-129R)
33. 90Dz + 40Nd - 147R +103Pu (126-146R)
34. 50Wi + 90Nd - 1. 200Ł 2. 50R + 160K + 40Pu (200Ł 43-49R)
Blok
35. 190Dz - 177R (177R)
36. 90WP + 70Nd + 1LGig - 1. 200DŁ 2. 130R + 120Pu (105-130R 200DŁ)
Wysyłamy generała (35) z tawerny na obóz 35, będzie walczył 2 rundy i przegra, po nim wysyłamy generała 36 (doświadczony/szłom/ponury) na zawaloną kopalnie i na koncu weterana(36W) na kopalnie (36).
Spoiler
Podsumowanie:
631R 390Ł 200DŁ 1E 160K 120Pu (566-631R 390Ł 200DŁ)
Podsumowanie:
1953R 631Ł 644O 200DŁ 140Z 300E 210K 160Pu (1740-1953R 626-631Ł 541-644O 200DŁ)