A dlaczego te skrzynki miałyby być nieotwieralne? Dlaczego nie mogłyby działać tak samo jak Tajemnicze Pudełka Przygód?
A dlaczego te skrzynki miałyby być nieotwieralne? Dlaczego nie mogłyby działać tak samo jak Tajemnicze Pudełka Przygód?
jak nierobisz poco piszesz ciebie to niedotyczy
Handel dropami to patologia. Byłoby głupio gdyby dostała wsparcie w interfejsie gry.
To i ja dodam swoje zdanie:
Skrzynki to jednak nieporozumienie. Przykład robimy przygodę 3 osobową zapraszamy do pomocy znajomego (lub nieznajomego z globala), który ubija 1/3 mapy, my 2/3. On dostaje takiego samego loota jak my co już jest niesprawiedliwe pomimo tego że właściciel dostaje 3 dropa w skrzynce.
Co do propozycji ankietowanej to pomysł mi się podoba z jednym ale. Aby nie było blokowania slotów z lootami wystarczy dodać na handlu opcję z czasem. I tak sprzedający poza ceną loota dodaje czas który mu jest potrzebny do zakończenia przygody (jeśli się nie uwinie to kupujący dostaje loota za free), natomiast kupujący musi się w tym czasie wyrobić z atakiem (jeśli się nie wyrobi to sprzedający i tak dostaje monety).
Co do pomysłu sparkz to jest on najlepszy chyba bo rozwiązuje cały problem. A nawet jeśli chodzi o budowle o których piszecie to można przyjąć że jeśli zostanie ona wylosowana to przy mnożniku droopa x3 (przy przygodzie 3 osobowej) to jeśli robimy sami dostajemy 3 budowle, jeśli we 2 osoby to osoba która zrobiła więcej dostaje 2 budowle ta co mniej dostaje jedną budowle (wykładnikiem niech będzie exp), jeśli robimy w 3 osoby to każdy (bez względu na wkład) dostaje po 1 budowli. I problem mamy rozwiązany![]()
Obecna szansa na trafienie 3 budowli nie jest rowna szansie na trafienie jednej budowli, co wynika z elementarnej matematyki. Jesli mozliwosc jej dostania bedzie uzalezniona tylko od goscia ktory robi cala przygode, to w szybkim czasie czeka nas zalew wież wiedźmy.
Juz predzej sensownym rozwiazaniem bloby wprowadzenie progu (np 10-15% expa w przygodzie) powyzej ktorego nagrody specjalne sa losowane wg normalnych regul, a ponizej ktorego sa po prostu wylaczane.
"A necromancer is just a really, really late healer"
To nie HANDEL dropami jest uciążliwy. To WYMIANA dropów jest uciążliwa, zwłaszcza w przygodach 3-osobowych. Przy wymianie mamy sytuację, w której dostajemy komplet dropów i odpada problem wszelkich podziałów zysków czy ingerencji w losowość występowania budowli w dropach. I to właśnie wymianę, a nie sprzedaż dropów należałoby wspierać, na przykład poprzez propozycje takie jak zaproponowana w TYM WĄTKU.
Pomysł ze skrzynkami, choć w pierwszej chwili wydawał mi się bezsensowny (zwłaszcza kwestia braku możliwości otworzenia skrzynki przez osobę robiącą przygodę) po przemyśleniu jest całkiem niezły, bo taką skrzynkę można albo sprzedać, albo wymienić na skrzynkę z takiej samej przygody ale od kogoś innego, i wtedy, jak rozumiem, mielibyśmy możliwość otworzenia takiej skrzynki. Widzę tu tylko jeden, dość poważny problem związany z zadaniami. W tym momencie mając np. zadanie "Poznaj 2 przygody", robimy jedną, np. dwuosobową, i wymieniamy dropa co daje nam ukończone dwie przygody. Propozycja ze skrzyneczką odbiera nam taką możliwość i jesteśmy zmuszeni wykonać pełne dwie przygody, żeby ukończyć zadanie.
Propozycja chyba najlepsza. Obecne dropy zostają podwojone/potrojone, a następnie podzielone proporcjonalnie tak jak exp. I nie mam tu obaw o jakieś nieporozumienia czy konflikty, bo to spowoduje w zasadzie całkowitą eliminację sprzedaży dropów, a ewentualne zapraszanie do przygody będzie miało miejsce w dwóch sytuacjach. Albo na potrzeby zadania (wtedy rzeczywiście wyłącznie "zaliczamy" udział w przygodzie ze szczątkowym expem i ze szczątkowym dropem), albo faktycznie zapraszamy do przygody innych graczy gdy sami sobie nie poradzimy.
Ostatnio edytowane przez zwolk ; 27.08.2013 o 08:36