Zobacz wyniki ankiety: Potrzebne?

Głosujących
60. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Tak

    24 40.00%
  • Nie

    36 60.00%
Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 23

Wątek: Zlikwidowanie limitów zakupowych

  1. #11
    Acoma
    Rezydki czy też manufaktury podlegają jeszcze jednemu limitowi: ilości budynków do wybudowania. Każdy z tych budynków zabiera jeden z patentów budowlanych.

    Po co te bzdurne limity? Jak chcę grać to po swojemu, a nie żeby odgórnie limitować - co do miejsca zabudowania, to z tym się zgodzę, wyspy powinny być na 9x9, a nie 3x3 jak jest obecnie. Trochę się pogra i NUDA. Tym bardziej, że nie można się rozbudować według własnego widzi-mi-się, jak ma to miejsce w wersjach lokalnych (na kompy, a nie na przeglądarki).

    Przez te limity, to ta gra coraz szybciej mi się nudzi. Bez względu na eventy, które się sprowadzają do jak największego przerobu jednego surowca w drugi.

  2. #12
    Acoma
    Z resztą, tak bronicie tych limitów, jakbyście sami tą grę robili tylko dla siebie.

  3. #13
    Odkrywca Awatar sparkz
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    1,567
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez Acoma Zobacz posta
    Rezydki czy też manufaktury podlegają jeszcze jednemu limitowi: ilości budynków do wybudowania. Każdy z tych budynków zabiera jeden z patentów budowlanych.
    Nie zabiera, i na dobra sprawe nie wiem skad to wytrzasnales ;p
    "A necromancer is just a really, really late healer"

  4. #14
    Acoma
    Z testowego serwera

  5. #15
    Generał Awatar set2g
    Dołączył
    25.02.2012
    Posty
    1,754
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Ale te z kupca sprawdzałeś czy te co sa od początku na wyspie ?
    Bo to co jest na wyspie wszytko zabiera patent i nie wraca do gwiazdy po zburzeniu (manufaktury/silosy/młyny wodne).

  6. #16
    bembus
    Cytat Zamieszczone przez Acoma Zobacz posta
    Rezydki czy też manufaktury podlegają jeszcze jednemu limitowi: ilości budynków do wybudowania. Każdy z tych budynków zabiera jeden z patentów budowlanych.
    .
    Tak, masz racje, ale TO JEST TYLKO na testowym i nazywa sie PRE-BUILD czy jakos tak, taki jakby bug ktory siedzi na testowym, chyba od zawsze

    Cytat Zamieszczone przez Acoma Zobacz posta
    Z resztą, tak bronicie tych limitów, jakbyście sami tą grę robili tylko dla siebie.
    Nie, po prostu jesli cos jest dobrze zrobione to po co mamy to zmieniac?
    Ostatnio edytowane przez bembus ; 21.07.2013 o 14:30 Powód: Wprowadzenie 2 czesci wypowiedzi:)

  7. #17
    Acoma
    Jakby było dobrze zrobione to nie było by BETY. Poza tym, jeżeli ktoś nie chce używać jakichś budynków to niech ich nie kupuje, albo kupi tyle, ile potrzebuje. Miejsce na wyspie też jest ograniczone.

  8. #18
    bembus
    Cytat Zamieszczone przez Acoma Zobacz posta
    Jakby było dobrze zrobione to nie było by BETY. Poza tym, jeżeli ktoś nie chce używać jakichś budynków to niech ich nie kupuje, albo kupi tyle, ile potrzebuje. Miejsce na wyspie też jest ograniczone.
    Beta to ile mi wiadomo wersja tlumaczenia, Niemcy nie maja napisu beta, a mimo to maja zmiany. Nawet jesli to co ma beta do budynkow?

  9. #19
    Odkrywca Awatar Jurek12345
    Dołączył
    27.03.2012
    Posty
    581
    Serwer
    Czarci Gaj
    Cytat Zamieszczone przez Acoma Zobacz posta
    Jakby było dobrze zrobione to nie było by BETY. Poza tym, jeżeli ktoś nie chce używać jakichś budynków to niech ich nie kupuje, albo kupi tyle, ile potrzebuje. Miejsce na wyspie też jest ograniczone.
    Wielokrotnie powtarzane za samym Xaarem. Beta tyczy tłumaczenia, silnik gry na wszystkich serwerach jest taki sam.

  10. #20
    Acoma
    Raczej cała gra to jedna wielka BETA.
    Wprowadzane jest tyle niespójnych ze sobą nowości, że trudno ocenić, czy konieczność przebycia koszmarnych fasolkowych przygód uzasadnia istnienie specjalnego działu w kuferku gdzie można także na limity kupować fasolkowych generałów (z serwera testowego) i inne rzeczy, które bardziej zmieniają rozgrywkę z Settlersów, które od dawien dawna opierały się na czystej, średniowiecznej ekonomii, do gier RPG, gdzie czary i magia są nierozłącznym elementem gry.

Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 1 2 3 OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.