Zobacz wyniki ankiety: Anulowanie zadania geologa - jak sądzicie???

Głosujących
64. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • tak

    55 85.94%
  • nie

    9 14.06%
Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 18 z 18

Wątek: Anulowanie zadania geologa i generała

  1. #11
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    01.12.2012
    Posty
    1
    Serwer
    Złota Góra
    Za błędy trzeba jakoś płacić, a tu walutą jest stracony czas. Jestem na NIE

  2. #12
    Acoma
    To skoro masz dużo wolnego czasu, więc graj po swojemu i wysyłaj ciągle geologów na niepotrzebne misje.
    Wolę mieć wybór, a nie przetrzymywać kilkadziesiąt niepotrzebnych mi postaci, które aktualnie jeszcze można/trzeba wyposażać w książeczki zwiększające wydajność.

  3. #13
    Odkrywca
    Dołączył
    29.02.2012
    Posty
    537
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Za.

  4. #14
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    664
    Serwer
    Złota Góra
    Uważam, że jesli ktoś przykłada się do gry to mu to nie jest potrzebne

  5. #15
    Acoma
    Więc czemu chcesz zmuszać, aby inni nie mogli grać po swojemu?

  6. #16
    Początkujący Osadnik Awatar Strider81
    Dołączył
    06.06.2013
    Posty
    14
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Oddałem głos na 'tak', ale nie ukrywam, że po przemyśleniu raczej była by to dodatkowa opcja, na wypadek gry na kacu .

    Faktycznie jeśli wiem co mi potrzebne, to wiem po co wysyłam geologa.
    Trochę inaczej sprawa przedstawia się z generałem. Chwila nieuwagi może spowodować, że jednym generałem przelecimy przez dwa obozy. Dlatego taka awaryjna opcja wycofania by się przydała.

    Pozostaje tylko kwestia jak miało by to wyglądać; bo tak na prawdę BB może zrobić to (o ile zrobi) na dwa sposoby: natychmiastowy powrót do garnizonu (gwiazdki w przypadku geologa) lub czas powrotu adekwatny do czasu przemarszu w chwili anulowania zadania (co wiąże się, jak już wcześniej pisał Pikley ze stratą czasu).
    Ostatnio edytowane przez Strider81 ; 20.07.2013 o 15:04 Powód: zmiana tekstu

  7. #17
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    07.12.2012
    Posty
    5
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Acoma Zobacz posta
    To skoro masz dużo wolnego czasu, więc graj po swojemu i wysyłaj ciągle geologów na niepotrzebne misje.
    Wolę mieć wybór, a nie przetrzymywać kilkadziesiąt niepotrzebnych mi postaci, które aktualnie jeszcze można/trzeba wyposażać w książeczki zwiększające wydajność.
    Aby się upewnić co jeszcze zostało do wykrycia przez geologów wystarczy zerknąć na wyspę, a sporo to ona nie jest, zajmie Ci to nie więcej niż minutę z cennego czasu na grę. Zgadzam się z Pikleyem - jestem przeciw.

    Cytat Zamieszczone przez Acoma Zobacz posta
    Więc czemu chcesz zmuszać, aby inni nie mogli grać po swojemu?
    Czemu chcesz zmuszać mnie żebym grał po twojemu?

  8. #18
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Acoma Zobacz posta
    To skoro masz dużo wolnego czasu, więc graj po swojemu i wysyłaj ciągle geologów na niepotrzebne misje.
    Jak ktoś nie myśli wysyłając geologa czy odkrywcę, to niech sobie wysyła na niepotrzebne misje. Ja tam cenię swój czas i jakoś moi niepotrzebnie nie wędrują.

    Cytat Zamieszczone przez Strider81 Zobacz posta
    Trochę inaczej sprawa przedstawia się z generałem. Chwila nieuwagi może spowodować, że jednym generałem przelecimy przez dwa obozy. Dlatego taka awaryjna opcja wycofania by się przydała.
    Chyba pomyliłeś atak z wysłaniem wojsk na przygodę. Opcja odwrotu jest dostępna w garnizonie gdy generał jest w drodze do atakowanego obozu (nie da się go wycofać w trakcie walki, ale to jest logiczne rozwiązanie). Bywa ona zresztą wykorzystywana w celach taktycznych, np. w Wikingach, gdzie atakujemy dalszy obóz po to, aby pokonać bliższy i zaraz po ataku zrobić odwrót.

    Co do wysyłania wojsk na przygodę, to mają chyba z tym problem tylko ci, którzy mają mało generałów. Owszem, przyznaję, że zdarzyło mi się nawet ostatnio machnąć i wysłać weterana na przygodę z zaproszenia z nie takim wojskiem jak trzeba, i gdyby nie to, że mam dwóch to by było 45 minut opóźnienia. Z tego też powodu zagłosuję za propozycją.

    Cytat Zamieszczone przez Pikley Zobacz posta
    Za błędy trzeba jakoś płacić, a tu walutą jest stracony czas.
    Dla BB cenniejszą walutą są klejnoty, dlatego wydaje mi się, że nawet jeśli taka opcja by weszła, to na pewno kosztowałaby niebieskie, skoro można w tej chwili za klejki skrócić o połowę czas poszukiwań.
    Ostatnio edytowane przez zwolk ; 22.07.2013 o 11:24

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.