Zobacz wyniki ankiety: Jak wam się podoba pomysł

Głosujących
33. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Fajny, czekam na wprowadzenie

    19 57.58%
  • Ciekawy, ale co nieco bym go zmodyfikował...

    13 39.39%
  • Słaby!!!

    1 3.03%
Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Mechanika gry oraz nowe budynki

  1. #1
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia

    Mechanika gry oraz nowe budynki

    Gram w Settlersy już od ponad roku - od początku dziejów serwera Kolonia i zauważyłem, że część budynków znajdujących się już w grze ciągle nie posiada zastosowania. Budynki te są jedynie graficznym urozmaiceniem - chciałbym to zmienić podając parę przykładów i możliwości ich wykorzystania modyfikując przy tym lekko mechanikę gry.

    Gra The Settlers Online to gra społecznościowa. Według mnie większą wagę powinno przykładać się stosunki i rozwój bezpośrednio między graczami. Myśle, że propozycja premi tylko dla znajomych polepszyłaby stosunki między graczami oraz w pewnym stopniu urozmaiciła grę nagradzając graczy grających w grupach / ze znajomymi.


    Mechanika Gry:

    1. Wydłużenie czasu powrótu na wyspę o 50% dla generała zablokowanego (regenerującego siły) w momencie ukończenia przygody.
    2. Utworzenie nowych premii w magazynie prowantu przeznaczonych tylko dla przyjaciół.


    Nowe budynki:


    Stocznia
    Za jego pomocą, można zmienić dynamikę podróży generałów.

    Budynek składałby się z dwóch części: budynku stoczni, oraz pomostu. Pomost mógłby się wydłużać wraz z lvlem budynku. Na 5 lvlu pojawia się łódka.


    Przykłądowy rozwój budynku a zmiany dynamiki:
    lvl 1 - skrócenie czasu podróży generałów na wyspę o 30%
    lvl 2 - skrócenie powrotu generałów z wyspy o 30%
    lvl 3 - skrócenie powrotu generałów z wyspy regenerujących siły o 30%
    lvl 4 - skrócenie powrotu wojsk z przygody (bez generała) o 50%
    lvl 5 - całkowite skrócenie czasu podróży o 15%
    Dotyczy zarówno zwykłych gienków jak i szybkich...
    (można wykorzystać także dla podróży związanych z przyszłym PvP)

    Kurnik

    Nowy budynek, umożliwiający produkcję jaj.




    Czas produkcji ~3.5 min.
    1 lvl - daje 1 jajko
    2 lvl - daje 2 jajka
    3 lvl - daje 3 jajka
    4 lvl - daje 4 jajka
    5 lvl - daje 5 jajek

    Do wyprodukowania 1 Jajka potrzeba 1 Zboże + 2 Woda


    Magazyn prowiantu

    Z jajek w magazynie prowiantu możnaby wytworzyć dwa nowe produkty:

    1. Koszyczek jaj (ewentualnie jajecznica) - 4 pozycja
    Efekt: Podwojenie wydajności
    Czas trwania: 1.5h
    Uwagi: możliwość rzucenia tylko przyjacielowi

    Do produkcji 1 koszyczka potrzeba:
    - 15 jajek

    2. Kosz od przyjaciela - 5 pozycja
    Efekt: Podwojenie wydajności
    Czas trwania: 12h
    Uwagi: możliwość rzucenia tylko przyjacielowi

    Do produkcji 1 Kosza od przyjaciela potrzeba:
    - 150 Ryb
    - 100 Jajek
    - 75 Chleba
    - 50 Wędlin
    - 25 Napitku


    Dziękuję, liczę że moje pomyłśy nawet w niewielkim stopniu zostaną wykorzystane...
    Ostatnio edytowane przez DuoSullen ; 02.07.2013 o 20:11

  2. #2
    Początkujący Osadnik Awatar Eowynn_
    Dołączył
    15.04.2012
    Posty
    3
    Serwer
    Kolonia
    Pomysł z kurnikiem i nową premią mi się podoba. Co do stoczni to wydaje mi się, że skrócenie czasu podróży o 30% już na 1. lvl to trochę za dużo, poza tym nie wiadomo, czy kolejna część systemu badań nie da możliwości ulepszania generałów właśnie poprzez zmianę czasu podróży... wtedy stocznia byłaby zbędna.
    Dodaj ankietę.

  3. #3
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia
    Czasy to tylko propozycja, w końcowym projekcie mogą się różnić...

  4. #4
    Osadnik Awatar Radieth
    Dołączył
    20.01.2012
    Posty
    32
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Nie bardzo rozumiem skąd to zastrzeżenie, że tylko przyjacielowi. Żeby rzucać premie trzeba drugą osobę mieć w znajomych no chyba, że rzucamy komuś z gildii. Koszyczek jaj bez sensu, są kanapki i mało kto tego używa, ja np. tylko do wyczerpujących się kopalni. Ten kosz z premią na 12h to już po dodaniu 50% przy wymianie z drugą osobą

    Sam niedawno myślałem, żeby zrobić temat o tym budynku z kurami i nową premią na 8h, czyli 12 po wymianie.

  5. #5
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    09.03.2012
    Posty
    4
    Serwer
    Kolonia
    1. koszyczek jaj jest przeznaczony dla osob ktore dopiero zaczynaja zabawe z SO.
    2. premie tylko dla przyjaciol maja byc niejako nagroda za utrzymywanie relacji w grze, a czast trwania 12h jest bardzo dlugim czasem, lecz w polaczeniu z mozliwoscia rzucenia tylko przyjacielowi rekompensuje wartosc przedmiotu.

    PS: to maja byc premie promujace graczy grajacych w grupach a nie solo.
    Ostatnio edytowane przez DuoSullen ; 02.07.2013 o 20:11

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.