Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2
Pokaż wyniki od 11 do 13 z 13

Wątek: problem ze skryptem przeliczania w offline

  1. #11
    Odkrywca Awatar RedJul
    Dołączył
    22.02.2012
    Posty
    1,072
    Serwer
    Nowa Ziemia
    Cytat Zamieszczone przez MOD_Zorro Zobacz posta
    @chegevara0872 Jeśli masz 4 sztuki rudy złota to jakbyś nie liczył piec na 5 poziomie nie zrobi z 4 ani 5 ani 10 ani żadnej innej wielokrotności 5

    (...)
    Tak, powiem więcej NIC NIE ZROBI.
    Stanie, póki nie dostanie 5.

  2. #12
    Odkrywca Awatar Kranderga
    Dołączył
    08.04.2012
    Posty
    240
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Prawdopodobnie spowodowane to jest ostatnią poprawką, która ma zapobiegać resetowaniu czasu pracy budynków.

    Po zalogowaniu, po długim czasie wylogowania wszystkie budynki startują od zera z produkcją, natomiast ilość wyprodukowana w czasie nieobecności jest obliczana.

    Jeśli w tym czasie mennica zrobi 10,6 cykli to zaliczane jest 10 * 10.6 = 106 monet (oczywiście w zaokrągleniu do pełnej ilości prawdopodobnie w górę) [potrzebne są szczegółowe badania tego zjawiska]

    Nie zawsze gra zachowuje się tak, jak myślimy, że się zachowywać powinna. Wiele rzeczy jest uproszczonych.
    Ostatnio edytowane przez Kranderga ; 30.06.2013 o 12:07
    Oczywiście, nasz dział techniczny pracuje nad wyeliminowaniem poprawnego działania gry, jednak nie możemy przewidzieć jak długo prace te potrwają. Stan: To nie jest bug.

  3. #13
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    05.08.2012
    Posty
    13
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Kranderga Zobacz posta
    Prawdopodobnie spowodowane to jest ostatnią poprawką, która ma zapobiegać resetowaniu czasu pracy budynków.

    Po zalogowaniu, po długim czasie wylogowania wszystkie budynki startują od zera z produkcją, natomiast ilość wyprodukowana w czasie nieobecności jest obliczana.

    Jeśli w tym czasie mennica zrobi 10,6 cykli to zaliczane jest 10 * 10.6 = 106 monet (oczywiście w zaokrągleniu do pełnej ilości prawdopodobnie w górę) [potrzebne są szczegółowe badania tego zjawiska]
    Mozliwe ze rzeczywiscie tak jest, tylko ze milo by bylo gdyby uprzedzono nas o takich zmianach. Bo czlowiek sie denerwuje ze podczas dluzszej nieobecnosci (np 24h) zupelnie strace polowe zasobow poprzez zle przeliczenie. (polowe u mnie to np 800 nieprzerobionego zlota )

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 1 2

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.