Zobacz wyniki ankiety: Co o tym myślisz?

Głosujących
25. Nie możesz głosować w tej sondzie
  • Fajne

    6 24.00%
  • Głupie

    19 76.00%
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Klejnoty na start

  1. #1
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    664
    Serwer
    Złota Góra

    Klejnoty na start

    Uważam, że twórcy powinni dać każdemu nowemu graczowi np po 1000 klejnotów. Fajnie się gra klejnotami, ale gdy się skończą to jest nieciekawie (dla tych którzy grają klejnotami). Wtedy duża część nowych graczy kupi sobie klejnoty i będzie grała nimi dalej itd :-)

    Byłby to niezły zarobek dla BB ale też fajny początek w grze.

  2. #2
    Osadnik Awatar Galmachar
    Dołączył
    21.12.2012
    Posty
    90
    Serwer
    Czarci Gaj
    W settlersów można grać już za darmo, posiadając budynki premium. Dostajemy 100klejnotów za tygodniowe logowanie, za lvle. Częste prezenty oraz eventy. Czy to nadal za mało?

  3. #3
    Początkujący Odkrywca
    Dołączył
    16.03.2012
    Posty
    151
    Serwer
    Nowy Świat
    z punktu widzenia marketngowego - glupie, a o dlatego ze ludzie zaczeliby zakladac dziesiatki kont i na jedno kupowac silosy , mlyny i cala reszte
    tym samym gra nie mialaby sensu .. masz 100 klejkow za logowanie codziennie - 10 tyg i masz 1000 klejkow :P

    jestem na NIE bo to juz totalnie rozwali gospodarke i zadowoli multikontowcow (a BB nic nie robi by z tymwalczyc)

  4. #4
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    664
    Serwer
    Złota Góra
    masz rację z tymi kontami. Ale na jeden mail można założyć tylko jedno konto. Po drugie łatwo to sprawdzić kto gdzie i kiedy się loguje i z kim handluje.

    Ale się zrymowało :-)

  5. #5
    Zgredzik45
    Myślę że 100 klejnotów na tydzień jest OK, ale moim zdaniem zmiany wymaga czas dojścia wojsk na wyspę ( przygodę ) wg. mnie powinien być skrócony do 5 dla szybkich generałów i 10 minut dla wolnych, a ich czas regeneracji po przegranej też krótszy o połowę. To na pewno przyspieszyło by rozgrywkę. Poza tym wytwarzanie wojska i towarów... Myślę że jednorazowo 25 szt. to stanowczo za mało. Chcąc odbudować armię, czy zasoby trzeba klikać i klikać, a wystarczyło by tę liczbę zwiększyć do 250

  6. #6
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    664
    Serwer
    Złota Góra
    Cytat Zamieszczone przez Zgredzik45 Zobacz posta
    moim zdaniem zmiany wymaga czas dojścia wojsk na wyspę ( przygodę ) wg. mnie powinien być skrócony do 5 dla szybkich generałów i 10 minut dla wolnych, a ich czas regeneracji po przegranej też krótszy o połowę. To na pewno przyspieszyło by rozgrywkę. Poza tym wytwarzanie wojska i towarów... Myślę że jednorazowo 25 szt. to stanowczo za mało. Chcąc odbudować armię, czy zasoby trzeba klikać i klikać, a wystarczyło by tę liczbę zwiększyć do 250
    Dobry pomysł ale to już inny wątek

  7. #7
    Odkrywca
    Dołączył
    19.05.2013
    Posty
    664
    Serwer
    Złota Góra
    Świetny pomysł! Dlatego założyłem wątek pt Przedłużająca się konserwacja.

  8. #8
    Początkujący Generał Awatar Tornados
    Dołączył
    24.05.2012
    Posty
    983
    Serwer
    Kolonia
    Cytat Zamieszczone przez Zgredzik45 Zobacz posta
    Myślę że 100 klejnotów na tydzień jest OK, ale moim zdaniem zmiany wymaga czas dojścia wojsk na wyspę ( przygodę ) wg. mnie powinien być skrócony do 5 dla szybkich generałów i 10 minut dla wolnych, a ich czas regeneracji po przegranej też krótszy o połowę. To na pewno przyspieszyło by rozgrywkę. Poza tym wytwarzanie wojska i towarów... Myślę że jednorazowo 25 szt. to stanowczo za mało. Chcąc odbudować armię, czy zasoby trzeba klikać i klikać, a wystarczyło by tę liczbę zwiększyć do 250

    Wedlug mnie to by totalnie rozbilo robienie przygod
    Juz teraz majac 2 wetkow i 2 szybkich robi sie mrocznych kaplanow w az 40 minut...

  9. #9
    Początkujący Osadnik
    Dołączył
    25.06.2013
    Posty
    5
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Klejnoty nie tysiąc ale doładowania do złóż mogłoby kupywac za monety nie klejnoty
    A klejnoty do kupywania powinny byc tańsze bo w tedy BB więcej zarobi

  10. #10
    Odkrywca Awatar zwolk
    Dołączył
    07.04.2012
    Posty
    815
    Serwer
    Słoneczny Gród
    Cytat Zamieszczone przez Polkjmn Zobacz posta
    masz rację z tymi kontami. Ale na jeden mail można założyć tylko jedno konto. Po drugie łatwo to sprawdzić kto gdzie i kiedy się loguje i z kim handluje.

    Ale się zrymowało :-)
    A to jest jakiś problem założyć i 50 skrzynek mailowych specjalnego przeznaczenia? A darmowych klejnotów jest i tak wystarczająco, zwłaszcza po ostatniej "podwyżce" za logowanie.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów

Ubisoft wykorzystuje pliki cookies w celu umożliwienia jak najlepszego korzystania z naszych stron internetowych. Dalsze korzystanie z tej strony oznacza zgodę na użycie plików cookies. Więcej informacji w naszej polityce prywatności.